Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2012, 18:18
Verwijderd
Advertentie
Oud 16-12-2012, 18:18
Verwijderd
Gebruikersnaam Berichten
Stefenootje 63
Chick Rock 54
Quintiano 52
kid606 44
Little Phoebe 42
Sarah 35
Miekje* 31
fizzle-fluffy 25
Noedelhap 24
Martiño 23
sann 22
Etmakas 18
Sadye 13
Pip 12
Quis 3.0 6
Frayne 5
Paranoide 5
indigo 5
Trimm Trabb 5
Havock 4
Uomi 3
Panopticon 3
Lorelei 2
Klaverhap 2
Schrödinger 1
Qimm 1
Lusi 1
Oud 16-12-2012, 18:20
Verwijderd
Deze was eerst.
Oud 16-12-2012, 18:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga maar eens koken, honger als een motherfucking paard!
Oud 16-12-2012, 18:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Je moeder was eerst!

Oud 16-12-2012, 18:23
Verwijderd
Mijn eten was lekker
Lorelei
Lorelei is offline
Martin: ik laat ook liever dingen in dingen stoppen dan dat ik ze erlangs laat glijden hoor!
Verwijderd
Wat zal ik nu gaan doen?
Oud 16-12-2012, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Martin: ik laat ook liever dingen in dingen stoppen dan dat ik ze erlangs laat glijden hoor!
Ineens die opmerking en dan die van Sarah er weer onder.
Oud 16-12-2012, 18:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat zal ik nu gaan doen?
Dingen in dingen stoppen!
Oud 16-12-2012, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Ineens die opmerking en dan die van Sarah er weer onder.
Citaat:
Dingen in dingen stoppen!
Oud 16-12-2012, 18:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
wat de fuck
Oud 16-12-2012, 18:35
Verwijderd
ach beetje erlang glijden
Oud 16-12-2012, 18:35
Verwijderd
IK WEET NIET EENS WAAR HET OVER GAAT, HOU JE MOND SANN.
Oud 16-12-2012, 18:36
Verwijderd
Absinthe gaat proberen of ze zaterdag ook mee kan Quis en Lorelei ze wil nog wel een keer naar alles is familie
Oud 16-12-2012, 18:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ook niet
Oud 16-12-2012, 18:42
Verwijderd
Over scharen.
Oud 16-12-2012, 18:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoe kun je bij scharen nou weer iets ergens in stoppen?
Oud 16-12-2012, 18:45
Verwijderd
Niet dus, en Martin zag er dientengevolge de lol niet van in.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Juist niet fizzle, dat is het punt.
Verwijderd
Mooi woord hè.
Oud 16-12-2012, 18:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 16-12-2012, 18:50
Verwijderd

Fixed
Oud 16-12-2012, 18:50
Verwijderd
Blegh wat een vies ding, ik had best een mooiere uit kunnen zoeken.
Oud 16-12-2012, 18:58
Verwijderd
Theodoor en ik zijn vrij slecht in het boeken van vakanties. We zijn het nu pas echt aan het doen en het lijkt niet meer mogelijk om op 1-5 januari een hotel waar dan ook in Griekenland te boeken voor onder de 1000 per persoon. Vreemd genoeg kan 29 december of 4 januari wel.
Advertentie
Oud 16-12-2012, 18:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Blegh wat een vies ding, ik had best een mooiere uit kunnen zoeken.
Die lijkt me ook veels te lang om mee te scharen.
Ik bedoel, eh...wat?
Oud 16-12-2012, 18:59
Verwijderd
Dus...... wat nu? We willen wel ergens naar toe want daarna hebben we tot oktober geen gelijktijdige vakanties meer.
Oud 16-12-2012, 19:01
Verwijderd
of misschien kan ik fixen dat ik toch een week vakantie heb als Theodoor vakantie heeft (1 tot 25 februari, daarna loopt hij stage), op zich heb ik het recht om zelf te bepalen wanneer ik vakantie heb (al is dat wat onhandig met mijn opleiding enzo, en het is wat kort dag)
Oud 16-12-2012, 19:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Huh, waar kijk je dan voor hotels? In Griekenland en buiten het hoogseizoen lijkt 't me heel raar dat je zoveel geld kwijt bent.
Oud 16-12-2012, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Huh, waar kijk je dan voor hotels? In Griekenland en buiten het hoogseizoen lijkt 't me heel raar dat je zoveel geld kwijt bent.
Het zijn wel prijzen inclusief vlucht!

En we kijken gewoon op websites van alle reisbureaus. De meesten zeggen alleen 'nope' en Oad zegt dan nog 'hmm waarom ga je niet gewoon van 4 januari tot 8 januari?' maar Oad weet niet dat ik 7 januari weer moet werken.

Ik weet niet of er wel iets beschikbaar is voor meer dan 1000 euro, daar kijk ik niet naar.
Oud 16-12-2012, 19:10
Verwijderd
Als ik naar een huisarts wil die niet mijn eigen huisarts is, kan dat dan? Kost het me verder nog iets ofzo?
Oud 16-12-2012, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Die lijkt me ook veels te lang om mee te scharen.
Ik bedoel, eh...wat?

Ja tegen elkaar aankomen zit er niet in met zo'n slurf inderdaad.
Oud 16-12-2012, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Als ik naar een huisarts wil die niet mijn eigen huisarts is, kan dat dan? Kost het me verder nog iets ofzo?
hm, weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat het moeilijk te regelen is zonder je meteen ergens anders in te schrijven. Maar als het je gaat om een 2nd opnion moet dat op zich altijd kunnen. Als ik jou was zou ik gewoon proberen huisartsen in de omgeving te bellen.
Oud 16-12-2012, 19:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het zijn wel prijzen inclusief vlucht!

En we kijken gewoon op websites van alle reisbureaus. De meesten zeggen alleen 'nope' en Oad zegt dan nog 'hmm waarom ga je niet gewoon van 4 januari tot 8 januari?' maar Oad weet niet dat ik 7 januari weer moet werken.

Ik weet niet of er wel iets beschikbaar is voor meer dan 1000 euro, daar kijk ik niet naar.
Ik denk dat je beter vlucht en hotel apart kunt boeken. Ik kijk net even op expedia.nl en zie al veel betaalbare hotels in de periode 1-5 januari. Maakt het ook nog uit welk gebied in Griekenland?
Verwijderd
Er is nog een hotel in Madrid (nee, dat ligt niet in Griekenland) waar ze plek hebben de eerste dagen van januari!
Verwijderd
@Uomi. Met hotelgasten lukt het meestal wel, maar die moeten dan wel gelijk betalen.
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat je beter vlucht en hotel apart kunt boeken. Ik kijk net even op expedia.nl en zie al veel betaalbare hotels in de periode 1-5 januari. Maakt het ook nog uit welk gebied in Griekenland?
Kreta of Athene was het idee!

Maar volgens vliegtickets.nl zijn losse vliegtickets voor die periode minimaal 700 euro pp, en dat is met 2 x overstappen.
Oud 16-12-2012, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Met hotelgasten lukt het meestal wel, maar die moeten dan wel gelijk betalen.
Ja als toerist binnen Nederland kan het sowieso, je kunt het dan terugvragen van je zorgverzekering.
Oud 16-12-2012, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Ja als toerist binnen Nederland kan het sowieso, je kunt het dan terugvragen van je zorgverzekering.
Ja, maar ik geloof dat ik het ook wel eens voor een Nederlands stel heb geregeld, maar ik twijfel of ik die niet gewoon naar de eerste hulp heb gestuurd. Hm.
Oud 16-12-2012, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik geloof dat ik het ook wel eens voor een Nederlands stel heb geregeld, maar ik twijfel of ik die niet gewoon naar de eerste hulp heb gestuurd. Hm.
Als huisarts kun je een toerist (of iemand die familie bezoekt ofzo) declareren als voorbijganger. Maar dat kan natuurlijk niet met iemand die gewoon in dezelfde wijk woont.
Oud 16-12-2012, 19:21
Verwijderd
Citaat:

Maar volgens vliegtickets.nl zijn losse vliegtickets voor die periode minimaal 700 euro pp, en dat is met 2 x overstappen.
Hm, volgens xpedia kan het ook nog wel met hotel+vlcuht in een (naar Athene dan; naar Kreta kan ook, maar dan wordt het duur en zit je 18 uur in het vliegtuig ) Theodoor zei dat die website 'niks deed' maar bij mij doet-ie het gewoon
Oud 16-12-2012, 19:22
Verwijderd
Citaat:
hm, weet ik eigenlijk niet. Ik denk dat het moeilijk te regelen is zonder je meteen ergens anders in te schrijven. Maar als het je gaat om een 2nd opnion moet dat op zich altijd kunnen. Als ik jou was zou ik gewoon proberen huisartsen in de omgeving te bellen.
Nou, ik ben dus sinds een paar maanden ingeschreven bij een huisarts in Utrecht, omdat ik daar officieel woon, maar nu ga ik zo'n vier weken thuis zijn. Ik wil een verwijzing naar de dermatoloog, en daar had ik dus geen tijd meer voor in Utrecht voordat ik naar huis ging. Dus nu wil ik eigenlijk gewoon naar mijn oude huisarts hier voor de verwijzing, maar ik weet niet of dat kan. Misschien moet ik morgen maar gewoon even bellen.
Oud 16-12-2012, 19:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Ik vind net op schiphol.nl het goedkoopste ticket voor 413,41 pp. Met 1 overstap. Volgens mij moet dat ook nog wel goedkoper kunnen.

hotels,
Oud 16-12-2012, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Als huisarts kun je een toerist (of iemand die familie bezoekt ofzo) declareren als voorbijganger. Maar dat kan natuurlijk niet met iemand die gewoon in dezelfde wijk woont.
Ah ja, hm.
Oud 16-12-2012, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik ben dus sinds een paar maanden ingeschreven bij een huisarts in Utrecht, omdat ik daar officieel woon, maar nu ga ik zo'n vier weken thuis zijn. Ik wil een verwijzing naar de dermatoloog, en daar had ik dus geen tijd meer voor in Utrecht voordat ik naar huis ging. Dus nu wil ik eigenlijk gewoon naar mijn oude huisarts hier voor de verwijzing, maar ik weet niet of dat kan. Misschien moet ik morgen maar gewoon even bellen.
Als het een bekend probleem is, of je wil iets weg laten snijden, kun je ook proberen je nieuwe huisarts te bellen en de verwijzing telefonisch te regelen.
Oud 16-12-2012, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Als het een bekend probleem is, of je wil iets weg laten snijden, kun je ook proberen je nieuwe huisarts te bellen en de verwijzing telefonisch te regelen.
Oké, dankjewel!
Oud 16-12-2012, 19:28
Turk February
Turk February is offline
Mijn moeder heeft net op eigen houtje Charlie the Unicorn ontdekt. Ze moest eerst heel hard lachen, en bij het einde zei ze: "Wat gemeen! Z'n nier weggenomen! Nou ja, zo word je dus gelokt. In het echte leven gebeurt dat ook."
Oud 16-12-2012, 19:30
Verwijderd
Heeft iemand nog behoefte aan een tas vol Disney-videobanden? Anders gooien we ze weg en dat vind ik zo zonde
Oud 16-12-2012, 19:32
Verwijderd
de schiphol reisplanner wil me wel zeggen hoe ik van athene naar amsterdam kom, maar niet de andere kant op
Oud 16-12-2012, 19:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zit Lion King 3 er ook bij?

Regels voor berichten