Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2012, 20:35
DiRobbert
DiRobbert is offline
Hallo,

Een paar dagen geleden moest ik werken. [I]k werk in een supermarkt.
En het meisje in kwestie was er ook en zat achter de kassa. [I]k weet niet of ze me leuk vindt, maar we hebben wel eens eerder samen gefietst en dat was best leuk en gezellig.
Ze heeft af en toe alleen van die good in the mood stemmingen.
De ene keer wil ze niets van je weten, en de volgende dag blijft ze maar lachen en aandacht zoeken..

Nu wil het geval dat ik met een andere vrouwelijke collega dikke schik had en moest lachen bladiebla,
En dat zei dus best wel geirriteerd naar mij keek omdat ik met haar aan het lachen was en zei me ook wel ziet zitten.

Nu weet ik alleen niet of ze daardoor jaloers is geworden, wat niet eens mijn intensie was. Maar ze keek dus best boos volgens m'n vriend. Heb de hele avond ook niet echt met haar gesproken meer.

Mijn vraag is nu hoe je kunt merken of hoe vrouwen laten merken dat ze jaloers zijn maar je toch leuk vinden.?
Hoe doen ze dan? Of hoe zou jij doen als vrouw of man?

Excuus voor spelfouten of slechte uitleg.

Groetjes,

Jongen van 17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2012, 23:32
MiBe
MiBe is offline
Lekker jaloers laten zijn, werkt het beste.
Oud 18-12-2012, 23:39
bloodyb
bloodyb is offline
Is dus gewoon ontzettend jaloers. Niks mee beginnen!
Oud 18-12-2012, 23:42
Verwijderd
Ik kan prima zonder [i].

En zoiets verschilt per vrouw. Ze acteren over het algemeen slecht dus kan je vrij makkelijk concluderen of het jaloezie is of niet. Doe ermee wat je wil.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2012, 08:51
hookee
hookee is offline
"Zei" is verleden tijd van zeggen; ik zeg, ik zei.
"Zij" is vrouwelijk voor hij (je kunt ook "ze" gebruiken)

Misschien irriteerde ze zich alleen maar aan het geluid wat jullie produceerde. Waarom denk je dat ze jou (ook) wel ziet zitten? Omdat ze met je lacht?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2012, 09:33
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hij biedt toch al z'n excuses aan, zuurpruim. Het is trouwens "jullie produceerden".
Ik zou me niks van haar jaloerse gedrag aantrekken, je bent niet van haar dus doe waar je zin in hebt.
Oud 19-12-2012, 11:08
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
"Zei" is verleden tijd van zeggen; ik zeg, ik zei.
"Zij" is vrouwelijk voor hij (je kunt ook "ze" gebruiken)

Misschien irriteerde ze zich alleen maar aan het geluid wat jullie produceerde. Waarom denk je dat ze jou (ook) wel ziet zitten? Omdat ze met je lacht?
Mijnheer de "taaldeskundige", gaan we corrigeren? OK, het is "zij ergerde zich" of "het irriteerde haar"!
Oud 19-12-2012, 11:46
hookee
hookee is offline
Citaat:
Hij biedt toch al z'n excuses aan, zuurpruim. Het is trouwens "jullie produceerden".
Puh, als iemand zich verontschuldigt over bestaande (en ongetwijfeld) toekomstige taalfouten wil dat niet meteen zeggen dat deze het niet kan waarderen.

Citaat:
Mijnheer de "taaldeskundige", gaan we corrigeren? OK, het is "zij ergerde zich" of "het irriteerde haar"!
Mijn antwoord had in ieder geval nog een topic-gerelateerd deel.

Toch bedankt voor jullie taalkundige- en typfout correcties, ik zal ze in het vervolg proberen correct toe te passen, ik hoop dat TS er ook wat aan heeft (we zitten niet voor niets op een scholierenforum nietwaar?)
Met citaat reageren
Oud 19-12-2012, 13:30
WolterB
WolterB is offline
Oké, nu allemaal weer lekker ontopic gaan, met antwoorden komen en niet alleen maar hameren op elkaars taalfouten
Oud 21-12-2012, 22:44
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Vind je haar leuk? Want dan moet je haar even nog jaloerser maken, dat werkt bij meisjes.
Als je niets met haar wilt moet je je geen zorgen maken, wat kan het jou schelen dat ze jaloers wordt, het klinkt nu namelijk al als een stalker, dat heeft ze tenminste in zich.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Vind je haar leuk? Want dan moet je haar even nog jaloerser maken, dat werkt bij meisjes.
Bij emotioneel instabiele meisjes die niet weten wat ze willen, wellicht. ("Zijn dat niet alle meisjes? HAHAHA! HAHAHA!")

Alhoewel dat me een vrij accurate profilering van OP's mokkel lijkt, daar niet van. Ik zou er niet aan beginnen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2012, 23:29
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Bij emotioneel instabiele meisjes die niet weten wat ze willen, wellicht. ("Zijn dat niet alle meisjes? HAHAHA! HAHAHA!")

Alhoewel dat me een vrij accurate profilering van OP's mokkel lijkt, daar niet van. Ik zou er niet aan beginnen.
Haha, het was ook niet serieus bedoeld, alhoewel de meeste jongens dat kunnen inzien. Want soms lijkt het wel alsof de grootste eikels de meeste meisjes krijgen.

Ontopic: laat haar jaloers zijn. Ik vind het sneu voor haarzelf, dat als jij met iemand lacht ze je de hele avond boos aankijkt en je negeert.. Stel je voor dat je daar een relatie mee hebt.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 11:47
Verwijderd
Ik was laatst in een discussie die begon met een grappend 'alle mannen zijn stom' en eindigde met iemand die serieus de stelling 'vrouwen zijn specialer dan mannen want anders waren jullie wel niet heteroseksueel' verdedigde. Misschien moet ik minder op het internet zitten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten