Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2015, 22:52
patatjemayo
patatjemayo is offline
Heei iedereen!
Ik zit met een probleem 2 jaar geleden leerde ik een meisje uit me klas kennen.we begonnen steeds betere vriendinnen te worden . Totdat ik echt alleen maar bij haar zat.zelf heb ik ook nog vriendinnen enzo en als die in de pauze bij me komen zitten vind ze dat niet leuk en wil ze naar een plek waar die meiden er niet zijn.en zelf heeft ze alleen mij als vriendin van de school.dus wilt ze ook elke dag met me cammen en vind ze het niet leuk als we stoppen.laatst was het ook weer toen wou ik met iemand praten trok ze me gewoon bij diegene weg..en als ik iemand begroet zegt ze :jij kent echt iedereen hea??gisteren hebben we gehoord dat we in een andere klas komen.toen moest ze huilen.ik ben eigenlijk wel blij!!maar mijn vraag is?waarom doet ze dit?is ze jaloers ofzo?is dit triest??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2015, 23:10
Elin3
Elin3 is offline
Heb je al eens gezegd hoe je hier over denkt? Als jij niet aangeeft dat je het niet fijn vind kan zij dat natuurlijk niet weten. Oorzaak van haar gedrag is hierbij volledig irrelevant.
Oud 21-02-2015, 07:44
remco2015
remco2015 is offline
Huilen om zoiets is dusdanig dat ze in therapie moet, een anti zieligheidstherapie
Met citaat reageren
Oud 21-02-2015, 11:54
WhiteBlossom
WhiteBlossom is offline
Nee remco dat is het niet, stel je eens voor als de enige persoon die jij vertrouwt er opeens niet meer is? Dan ben je helemaal alleen. Dus als ze al in therapie zou moeten, is het eerder eenzaamheidstherapie.

Dan back to topic, je vriendin zal inderdaad moeten weten hoe jij ertegenaan kijkt dat ze je claimt. Ook kan je haar eens voorstellen aan jouw vriendinnen, in plaats van gewoon met ze te praten en je claimende vriendin ernaast laten staan, wat nogal awkward en vervelend voor haar kan zijn. Zoals jij het beschrijft is ze wel envious dat je zoveel mensen kent, dus maak er gebruik van en probeer haar ook wat meer mensen te laten kennen. Wie weet lost dat alle problemen op.

Dan over de oorzaak van haar gedrag, je kan haar ook gewoon vragen of er iets is, jullie zijn immers vrienden, en het is dus niet raar om elkaar wat beter te leren kennen dan jullie nu doen. Misschien heeft ze wel een kant die je nog helemaal niet kent en waardoor alle puzzelstukjes in elkaar vallen.
Oud 21-02-2015, 17:32
Verwijderd
Het is een onzeker kind. Gewoon een keer uitleggen dat jij niet exclusief van haar bent.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2015, 21:35
Tink*
Tink* is offline
Dit past beter op liefde en relatie, ik verplaats het voor je.
Reageren

Regels voor berichten