Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2012, 14:39
Sanne'.'
Sanne'.' is offline
ik heb een beetje een probleempje als ik mezelf vinger dan squirt ik en dat stinkt en hoe kan ik dat verbergen (ik vinger in de badkamer dus daarom) xxxx
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 15:06
Verwijderd
Misschien kun je het gewoon wegspoelen. En jezelf dus degelijk wassen. Die geur blijft echt niet hangen hoor.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 18:17
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Minder knoflook eten, en als je je wast doe dat dan met alleen water. Een schimmelinfectie stinkt namelijk nog veel meer.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 18:39
Verwijderd
True
Met citaat reageren
Oud 29-12-2012, 10:33
OlivierSmits16
OlivierSmits16 is offline
je zelf vaker douchen met zeep
Met citaat reageren
Oud 29-12-2012, 13:21
Verwijderd
Ik vind het niet stinken, by the way... Maar goed, als je die geur weg wilt hebben kun je een beetje wc-spray of parfum spuiten als je klaar bent...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2012, 20:20
ShySora
ShySora is offline
Citaat:
ik heb een beetje een probleempje als ik mezelf vinger dan squirt ik en dat stinkt en hoe kan ik dat verbergen (ik vinger in de badkamer dus daarom) xxxx
Zoals ik je post lees, denk ik dat je bedoelt dat je na het klaarkomen (Squirten) een bepaalde "sex" geur hebt, die in de kamer blijft hangen? Als je je daarover zorgen maakt, heb je al het voordeel dat je in de badkamer bent. Na het squirten, ga je gewoon douchen (in de zomer misschien met een klein venstertje open), en daarna, gebruik je wat parfum (desnoods spuit je wat extra parfum in de kamer, maar overdrijf niet). De parfum geur zal dan die bepaalde geur maskeren. En niet te veel zorgen over maken zou ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 23:12
wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
Citaat:
je zelf vaker douchen met zeep
nee sukkel je moet je vagina niet met zeep wassen hoor is niet goed ! gewoon goed met water
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 23:13
wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
Citaat:
Zoals ik je post lees, denk ik dat je bedoelt dat je na het klaarkomen (Squirten) een bepaalde "sex" geur hebt, die in de kamer blijft hangen? Als je je daarover zorgen maakt, heb je al het voordeel dat je in de badkamer bent. Na het squirten, ga je gewoon douchen (in de zomer misschien met een klein venstertje open), en daarna, gebruik je wat parfum (desnoods spuit je wat extra parfum in de kamer, maar overdrijf niet). De parfum geur zal dan die bepaalde geur maskeren. En niet te veel zorgen over maken zou ik zeggen
helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 16:53
Verwijderd
heeft sex een geur? o.O
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 17:03
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
heeft sex een geur? o.O
Haha, ja.. Eigenlijk wel Als je klaar bent en alle ramen en deuren zitten dicht in de kamer en je loopt even de kamer uit om 5-10 minuten later terug te komen kun je wel ruiken wat er is gebeurd ja..

Ze zeggen niet voor niks; ouders weten meer dan jij denkt
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 17:06
Macrador
Macrador is offline
Gewoon een beetje een mix van lichaamssappen.
Oud 16-01-2013, 17:48
Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Citaat:
Haha, ja.. Eigenlijk wel Als je klaar bent en alle ramen en deuren zitten dicht in de kamer en je loopt even de kamer uit om 5-10 minuten later terug te komen kun je wel ruiken wat er is gebeurd ja..

Oke dat laatste is echt eng haha
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 23:11
Jessicadr
Jessicadr is offline
ik had ooit eens gelezen dat eetgewoontes de geur en smaak ervan kunnen veranderen dus ik zou zeggen, gezonder eten. xx
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 00:16
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
ik had ooit eens gelezen dat eetgewoontes de geur en smaak ervan kunnen veranderen dus ik zou zeggen, gezonder eten. xx
Klopt dat je voeding dit kan veranderen, maar gezond eten maakt het niet altijd beter. Sommige gezonde voedingswaren zorgen er juist voor dat het vies wordt
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Klopt dat je voeding dit kan veranderen, maar gezond eten maakt het niet altijd beter. Sommige gezonde voedingswaren zorgen er juist voor dat het vies wordt
Ik geloof dat hetzelfde voor sperma gelde, maar dan ook van smaak. vrouwen hier ervaring mee? smaakte het bij de ene gast anders als bij de andere?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 15:34
Verwijderd
Citaat:
.

haha
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 20:14
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Ik geloof dat hetzelfde voor sperma gelde, maar dan ook van smaak. vrouwen hier ervaring mee? smaakte het bij de ene gast anders als bij de andere?
Mijn verhaal ging ook over sperma Weet niet wat anders?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2013, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Mijn verhaal ging ook over sperma Weet niet wat anders?
vrouwen kunnen ook klaarkomen he en aangezien we vertrokken van het geurtje bij een vrouw
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 12:35
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
vrouwen kunnen ook klaarkomen he en aangezien we vertrokken van het geurtje bij een vrouw
Daar heeft u een punt. Desalniettemin was mijn verhaal geheel aan de mannelijke ejaculatie gewijd
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Daar heeft u een punt. Desalniettemin was mijn verhaal geheel aan de mannelijke ejaculatie gewijd
kon ik er niet direct uit opmaken en als je dat verhaal bedoeld van ramen en deuren, het was dat niet dat ik gequote had he
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 13:48
Masterman10
Masterman10 is offline
Ik wil de lol nie verpeste ofzo hoor, maar wat betekend squirt?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 14:09
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik wil de lol nie verpeste ofzo hoor, maar wat betekend squirt?
squirten
Vrouwelijke ejaculatie is de wat nettere uitdrukking voor het spuitend klaarkomen bij vrouwen, ook wel sprietsen of sproeien genoemd. Squirting is de engelse benaming. Dit fenomeen lijkt erg in de taboe-sfeer te verkeren en als je sommige onderzoeken moet geloven zijn er meer vrouwen die zich er voor schamen dan dat ze er plezier van zouden hebben. Dit geldt eveneens voor de partners van deze vrouwen.
Gevonden op http://www.encyclo.nl/nol.php

Regels voor berichten