Jaaa, ik ga jullie binnenkort aan participanten gebruiken als jullie willen. Zaterdag even dat onderzoekje in elkaar zetten. En dan hoop ik dat iedereen mee wil doen. Om me te troosten en zo.
Jaaa, ik ga jullie binnenkort aan participanten gebruiken als jullie willen. Zaterdag even dat onderzoekje in elkaar zetten. En dan hoop ik dat iedereen mee wil doen. Om me te troosten en zo.
Uiteraard!
Advertentie
20-12-2012, 19:15
Verwijderd
Hij facebookchat met me Nu alleen even proberen geen stomme dingen te zeggen
Oke wel een beetje maar daar kan ik het hier niet over hebben
Awww, verliefde mensen zijn zo leuk!
20-12-2012, 19:22
Verwijderd
Spoiler
[SPOILERMeezinger Johan Vlemmix: we gaan er allemaal aan van onze redactie
AMSTERDAM - Nog 1 dag. En dan is het 21 december 2012. De dag waarop volgens doemdenkers de aarde vergaat, omdat de Maya-kalender op die dag zou eindigen.
Een van de mensen die ervan overtuigd is dat we 22 december niet gaan halen, is Oranjefanaat Johan Vlemmix, weet Omroep Brabant. Om het toch een feestelijke dag te laten worden - Johan viert alvast maar Kerstmis - schreef hij het nummer 'We gaan er allemaal aan.'
Speciaal daarvoor maakte hij de - deprimerende - polonaiseplaat. Mocht Johan met zijn single eindelijk een keer een succesje behalen, dan zal dat succes van korte duur zijn...
]