Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2013, 10:39
loveyou123
loveyou123 is offline
met oud en nieuw ben ik iemand tegen gekomen en we hadden de hele avond zitten flik flooien voordat ik naar huis ging had hij zijn nummer aan mij gegeven. ik had hem de volgende dag gebeld en hij was nog naar me toe gekomen na dat ik wakker was. we hadden beetje lopen praten via facebook. hij had toen gezegd dat hij me leuk vind en dat ik hem leuk vind. we wonen alleen 2 uur van elkaar vandaan. ik kom 2x per maand bij mijn zus. hij woont naast mijn zus dus ik zie hem dan erg vaak. ik weet alleen nu niet wat ik moet doen. bij mij thuis zeggen ze dat ik moet wachten tot dat hij wat zegt tegen mij en dat ik maar moet afwachten. alleen ik kan dat denk ik niet. dus graag tips met wat ik er mee aan moet. ik ben 14 en hij is 16.

gr love you 123
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2013, 10:42
Verwijderd
Hij woont 2 uur van je vandaan dus word moeilijk
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 10:45
loveyou123
loveyou123 is offline
ja das waar, maar het gaat om nu, wat moet ik nu doen? afwachten?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 11:02
WolterB
WolterB is offline
2 uur afstand van elkaar is vervelend als je 14 bent, maar je zegt zelf dat je 2 keer per maand bij je zus komt en dat je hem dan dus ook zou kunnen zien. Als hij ook nog naar jou toe kan (en wil en mag) komen, kan je elkaar praktisch elke week wel een keer zien, dus moet dat het probleem niet zijn.

Als je wat ouder wordt, merk je dat de afstand steeds minder een issue hoeft te zijn en als je elkaar écht leuk vindt heb je die afstand en elkaar niet ontzettend vaak zien voor elkaar over.
Oud 03-01-2013, 11:19
loveyou123
loveyou123 is offline
ja das alleemaal waar!!! maar wat moet ik nu doen??
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 11:23
bierkoning
bierkoning is offline
Als jij echt helemaal verliefd op hem bent, kun je er op dit moment mee leven dat je elkaar niet zoveel ziet. En wat WolterB zegt: Als je ouder bent gaat het straks makkelijker met een trein/auto.
Oud 03-01-2013, 12:08
Em.
Em. is offline
Is het trouwens niet erg snel om binnen twee dagen te zeggen dat je elkaar leuk vindt en te kijken of je een relatie wilt? Misschien kun je het nog even langer aanzien, kijken hoe het loopt, of je er dan nog heel graag mee door wilt gaan en of hij dat ook wil.
Oud 03-01-2013, 13:31
loveyou123
loveyou123 is offline
Citaat:
Als jij echt helemaal verliefd op hem bent, kun je er op dit moment mee leven dat je elkaar niet zoveel ziet. En wat WolterB zegt: Als je ouder bent gaat het straks makkelijker met een trein/auto.
ja das allleemaal waar ik zie er ouder uit dan ik ben en daarom ga ik makkkelijker met de trein. dus mooi meegenomen allemaal!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 13:31
loveyou123
loveyou123 is offline
ik wacht allles af!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 13:59
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
ja das allleemaal waar ik zie er ouder uit dan ik ben en daarom ga ik makkkelijker met de trein. dus mooi meegenomen allemaal!
Doelde er meer op dat je dan misschien een bijbaantje hebt, en dus een trein of auto kaartje kan betalen
Oud 03-01-2013, 14:12
loveyou123
loveyou123 is offline
jaa dat begreep ik maar ik ben daar over 2 weken weer en ben benieuwd of hij wat regelt... voor een date ofzo iets..
i hope so
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 14:14
Em.
Em. is offline
Moet hij dat per se doen?
Oud 03-01-2013, 14:16
loveyou123
loveyou123 is offline
ik denk het wel ik ken daar de buurt nog niet zo goed.. dus hoop dat hij het gaat doen en dat we dan het hele weekend bij elkaar kunnen zijn
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 14:49
Em.
Em. is offline
Maar waarom neem je zelf geen initiatief als je dat graag zou doen? Jij kunt toch ook vragen of hij iets wil doen?
Oud 03-01-2013, 15:01
loveyou123
loveyou123 is offline
jaa maar....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten