Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2003, 10:55
Mss Maddocks
Mss Maddocks is offline
ik snap echt helemaal niets van mezelf....
op het moment is er een jongen die ik leuk vind en iets mee wil,, das me ex... eigenlijk is het gewoon een lul, want hij had nooit veel aandacht voor me, computer ging altijd voor, hij is vreemd gegaan, hij woont 70 kilometer bij me vandaan en nieteens echt knap, hij gebruikt me ( wil gwn nog met mij naar bed terwijl hij een nieuwe vriendin heeft )....

Dan is er ook nog een jongen die mij leuk vind en iets met mij wil... hij is best knap, heel lief, doet heel veel moeite voor me, luistert goed, is er altijd voor me, doet altijd ze best dingen te bedenken die ik leuk vind, woont 10 minuten hier vandaan enz enz....

Maar toch he... op een of andere manier, al zou mijn ex me terug willen ( me ex zegt nog steeds dat dat er wel inzit dus daarom hou ik die andere jongen beetje op afstand ) zou ik zo voor me ex kiezen... maar dat klopt toch helemaal niet? Ik kan een hartstikke leuk en lief vriendje krijgen... maar wat doe ik ,, ik ga zuitten wachten op een een klootzak van een ex totdat hij mss weer eens beslist me terug te willen... terwijl hij al vreemd gegaan is enzo..

Nouja,,, weet je hoe boos ik hiervan wordt op mezelf
Oud 12-08-2003, 11:02
Thomas
Thomas is offline
Je weet wat je hebt gehad en bent bang voor het onbekende. Waarom maak je geen sprong in het diepe en ga je voor die nieuwe jongen? Laat die ex van je maar een tijdje wachten, want het is wel duidelijk dat hij gewoon een sloeber is.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 11:03
BigBear
BigBear is offline
Ik zou gewoon gaan voor die tweede... Als je zelf al zegt dat ie heel lief is enzo, dan vindt je waarschijnlijk zelf ook wel (misschien onbewust) dat het best wel wat kan worden tussen jullie. En ik denk dat als het wat wordt (wat ik voor je hoop) dan vergeet je die ander vanzelf wel... denk ik... hoop ik...

En ja, als die eerste echt zo'n klootzak is als je zegt, dan zou ik m niet eens meer een blik waardig gunnen, laat staan er op wachten. Het volgende klinkt misschien hard, maar: GET OVER HIM !! HIJ IS JE NIET WAARD !!

Succes ermee iig
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 11:07
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Jij stelt hier de keuze :

- moet ik gaan voor de jongen die ik leuk vind, maar is een ass
- of ga ik voor de jongen die mij leuk vind, en lief tegen me is (natuurlijk is die lief voor je, hij is gek op je!)

Ten eerste vind ik dat je die ex moet vergeten gewoon, makkelijk gezegd he?
En dan veel tijd doorbrengen met die lieve jongen en kijken of je daar ook wat voor gaat voelen...

you want , what you can't get

heel typisch
Oud 12-08-2003, 16:57
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Mss Maddocks schreef op 12-08-2003 @ 11:55:
Nouja,,, weet je hoe boos ik hiervan wordt op mezelf
Grapjas.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 17:30
Verwijderd
Ik zou voor de leuke jongen kiezen. Als hij echt zo geweldig is, moet het niet moeilijk zijn om verliefd op hem te worden.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 17:45
the_conquer
the_conquer is offline
Nou je hebt zelf die oplossing al gevonden . Gewoon voor die leuke jongen kiezen en laat die ex maar lekker stikken.
Oud 13-08-2003, 01:39
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
ik dnek dat je gewoon nog helemaal niet over je ex heen bent. Die ene jongen is misschien wel de perfekte jongen voor je, maar hij is er gewoon niet op het juiste moment!! Uit je verhaal maak ik wel op dat je verder niet echt gevoelens hebt voor die Leuke jongen, of wel..? Dan kan hij nog zo geweldig zijn, maar zolang jij geen gevoelens voor hem hebt hou je jullie allebei voor de gek als je met hem zou beginnen.. Maar als je wél gevoelens voor hem hebt, zou ik even met hem praten, dat je hem wle leuk vind maar nog moeite hebt met je ex.
Oud 13-08-2003, 07:16
0oFZo0
0oFZo0 is offline
k zelf zit in dezelfde situatie alleen ben ik dan die "leuke lieve jonge" die iets van een meisje wil terwijl dat meisje maar w8 op d'r ex. Dat voelt echt heel frustrerend aan want ik weet ook dat hij haar al eens eerder gebruikt heeft. En dan denk je steeds van ik ben toch veel beter dan hem want ik zou haar zo graag liefde willen geven terwijl hij haar alleen maar voor de sex wil
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:03
Verwijderd
kom op, iedereen ziet dat je die tweede moet nemen.
maar als je nog wat voor je ex voelt ben je waarschijnlijk nog niet toe aan een nieuw iets.
mijn advies:
- zet je ex uit je hoofd (desnoods door ieder weekend met iemand anders te gaan).
- spreek af en toe wat af met die leuke jongen en kijk of je hem net zo leuk gaat vinden als hij kennelijk is.
- als je ex weer sex met je wil, zeg hem dan dat je dat niet pikt (of verzin iets anders leuks maar met die strekking).
maar kom op, je ex heeft iemand anders en is kennelijk gewoon een loser en eerlijk is eerlijK:hij gebruikt je en oplihters moeten we niet hebben!!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:10
nandatje
nandatje is offline
Vergeet je ex, en probeer het met die andere jongen Je weet niet wat je van hem kunt verwachten, maar aan je verhaal te lezen, ben je bij hem veel beter af dan bij je ex En dat hij 10 minuten bij je uit de buurt woont is toch ook helemaal super, toch veel beter als die kneus wat op 70 kilometer afstand woont Dus go for the new boy
Reageren

Regels voor berichten