ik snap echt helemaal niets van mezelf....
op het moment is er een jongen die ik leuk vind en iets mee wil,, das me ex... eigenlijk is het gewoon een lul, want hij had nooit veel aandacht voor me, computer ging altijd voor, hij is vreemd gegaan, hij woont 70 kilometer bij me vandaan en nieteens echt knap, hij gebruikt me ( wil gwn nog met mij naar bed terwijl hij een nieuwe vriendin heeft )....
Dan is er ook nog een jongen die mij leuk vind en iets met mij wil... hij is best knap, heel lief, doet heel veel moeite voor me, luistert goed, is er altijd voor me, doet altijd ze best dingen te bedenken die ik leuk vind, woont 10 minuten hier vandaan enz enz....
Maar toch he... op een of andere manier, al zou mijn ex me terug willen ( me ex zegt nog steeds dat dat er wel inzit dus daarom hou ik die andere jongen beetje op afstand ) zou ik zo voor me ex kiezen... maar dat klopt toch helemaal niet? Ik kan een hartstikke leuk en lief vriendje krijgen... maar wat doe ik ,, ik ga zuitten wachten op een een klootzak van een ex totdat hij mss weer eens beslist me terug te willen... terwijl hij al vreemd gegaan is enzo..
Nouja,,, weet je hoe boos ik hiervan wordt op mezelf