Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2013, 09:59
benikgay
benikgay is offline
Hai allemaal.

Ik heb sinds kort het gevoel dat ik homoseksueel ben.
Ik voel me aangetrokken tot sommige jongens van mij leeftijd ( 13-14 jaar ).
Echter ik weet nu niet of ik homoseksueel ben. Ik vind een dik buikje en kleine borsten bij een man echt gewoon heerlijk, maar om met een man naar bed te gaan ( en wat daarna volgt... ) durf ik niet eens aan te denken. Misselijk wordt ik daarvan...
Met een lekker meisje met een flinke partij borsten wil ik daarentegen heus wel een nachtje mee delen...

Is dit gay of niet??

Heb verder nog nooit iets met een man geprobeerd ( en denk dat dat ook niet gaat komen ).

Alvast mijn grote dank!

btw; Ik heb heus niks tegen homo's hoor
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 10:38
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik zou nog even wachten met conclusies trekken, ik vond meiden rond die leeftijd ook aantrekkelijk en dacht dat ik bi was, maar nu weet ik toch wel zeker dat ik voor het grootste deel hetero ben x)
je kan natuurlijk altijd bi zijn
maarja je bent bij de leeftijd datje datsoort dingen aan het ontdekken bent
en er is zoieso niks mis mee als je homo/bi zou zijn
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 14:12
Verwijderd
je kan het pas echt zeker weten als je verliefd word op jongen of meisje ... je zal er wel echt zelf achter moeten komen wij kunnen het niet zeggen voor je

Kom je opgeven moment zelf achter of je bi, hetro , Of homo bnt
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 17:49
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
De meeste jongens walgen ervan om homo/bi te zijn. Door reactie's beoordelingen enz. Je kunt wel blijven zeggen dat het onzin is maar dat zal echt niet veranderen, meiden.

OT: Gewoon afwachten. Zelfs ik twijfel nog. Je kan proberen om iets uit te proberen. Met beide geslachten. Maar hee, je bent nog maar 14 toch? Tijd zat dus om het uit te vogelen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 18:14
Verwijderd
Je kan ook bi zijn
Ik voel me sexueel helemaal niet aangetrokken tot meiden, maar gewoon zoenen en alles wat erbij hoort vind ik heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 14:39
Erben
Erben is offline
Je kan ook een test doen.

Bijvoorbeeld: ga met een man naakt (allebij) in een kamer staan en kijk of je een stijve krijgt. En doe dit dan ook bij een vrouw, zo weet je wat jij lekker vind,
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 15:48
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
Je kan ook een test doen.

Bijvoorbeeld: ga met een man naakt (allebij) in een kamer staan en kijk of je een stijve krijgt. En doe dit dan ook bij een vrouw, zo weet je wat jij lekker vind,
Is dit serieus bedoelt
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 18:39
Verwijderd
Aantrekking tot mensen van hetzelfde geslacht is gay ja. Echter kan het ook iets tijdelijks zijn gezien de hormoontjes nog niet helemaal op orde zijn.

Uiteindelijk maakt het natuurlijk niet zoveel uit of mensen op een internetforum vinden of je wel of niet gay bent. Doe gewoon waar je zin in hebt.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 20:40
Verwijderd
Ik zie je probleem niet zo. Als wij allemaal zeggen 'ja, je bent gay', wat ga je dan doen? Uit de kast komen? Wat Reverend zegt, doe wat je leuk vindt. Als je verliefd wordt op een jongen en merkt dat je je alleen tot jongens aangetrokken voelt, kan je jezelf gay gaan noemen. Dan kan je later alsnog een leuk meiske tegenkomen en er verliefd op worden. En het leuke aan dit soort dingen is dat het allemaal geen klap uitmaakt.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten