![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik heb zelf ook en keer bh gevraagt.. je vaag gewoon zo vrouwtje daar .. en je meet het gewoon over je hempje.. en ze raakt je veder niet aan en komt alleen kijken als je je bh aan hebt ;D Laatst gewijzigd op 08-01-2013 om 11:54. |
![]() |
|
Je kan ook samen met je moeder gaan =) samen alle rekken doorzoeken naar een passende bh XD heb ik ook gedaan toen ik voor me eerste bh ging. Was btw ook de eerste met boobs in de klas. En verschil zal der altijd zijn ook als je ouder bent, de ene heeft grote borsten en de andere kleiner of zelfs helemaal niet. Maar een bh geeft toch echt veel ondersteuning en dat is fijn als ze wat groter zijn. XX
|
![]() |
|
![]() |
hoi, ik heb een BH gekocht, ik was cupmaat B al nodig.
De mevrouw deed gewoon mijn hemd uit, en ik stond in mijn nakie, (alleen nog een string aan) en ze meete, pakte een BH en klaar. En ze vroeg of ik er nog een bijpassende string bij wou, ja wel zij ik, deed ze mijn string uit en een nieuwe om. ik vond het een beetje gek. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
verhaaltje is nogal ongeloofwaardig vind ik En B is helmaal niet groot dat is gewoon .. Laatst gewijzigd op 08-01-2013 om 12:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uhmm is het vreemd als ik tijfel? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Aantrekking tot vrouwen met grote borsten. Aether | 5 | 30-07-2012 00:08 | |
Seksualiteit |
Val je op een vriendin met grote borsten of kleinere borsten Linda Prins | 127 | 17-07-2012 14:04 | |
Liefde & Relatie |
Ik zoek een vriendin met grote borsten fransvdk | 6 | 23-10-2006 16:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voor de meisjes met grote borsten.. gekmeisje18 | 116 | 28-10-2005 12:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
borsten groter.. sweetlay-D | 4 | 27-11-2002 07:10 | |
Seksualiteit |
grote borsten kleine borsten lady of the dark | 84 | 17-07-2002 15:05 |