Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2013, 19:32
Puhlease.
Puhlease. is offline
Ik laat in februari (hopelijk) een tattoo zetten op mijn bovenarm aan de binnenkant.
Ik heb van een paar mensen gehoord dat ik dan door een helse pijn heen ga.

Wie heeft ervaring met deze plek?
En zo niet, is het echt een gevoelige/pijnlijke plek?

(en ik denk dat ik dit in het verkeerde forum heb geplaatst haha, sorry!)

Laatst gewijzigd op 13-01-2013 om 19:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2013, 20:18
O RLY
O RLY is offline
Die mensen zijn doetjes en stellen zich onwijs aan. Als je het zetten van tattoo helse pijn vind weet je niet wat pijn is.
Oud 13-01-2013, 20:21
Elin3
Elin3 is offline
Geen ervaring mee. Al vraag ik me wel af waarom je juist DAAR een tattoo wil...
Oud 13-01-2013, 20:24
Puhlease.
Puhlease. is offline
Citaat:
Die mensen zijn doetjes en stellen zich onwijs aan. Als je het zetten van tattoo helse pijn vind weet je niet wat pijn is.
Ik heb er ook 1 op mijn heup en dat vond ik wel mee vallen, inderdaad..
Maarja ik ben best goedgelovig met dat soort dingen..
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 20:25
Puhlease.
Puhlease. is offline
Citaat:
Geen ervaring mee. Al vraag ik me wel af waarom je juist DAAR een tattoo wil...
Het is die plek geworden omdat hij richting mijn hart wijst.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 22:19
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het is die plek geworden omdat hij richting mijn hart wijst.
Je arm ligt alleen op één lijn met je hart als je je arm in een hoek van ongeveer 60 graden ten opzichte van de schouderlijn houdt... Maar overal op je lichaam kan een tattoo naar je hart wijzen, ligt eraan hoe je hem laat zetten he Kun je ook een minder pijnlijk plekje kiezen.

En dit topic hoort natuurlijk op Lifestyle, niet Lichaam & Gezondheid.
Oud 14-01-2013, 00:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb er eentje aan de binnenkant van mijn bovenarm en erg pijnlijk is het niet. Sommige plekjes zijn wel heel naar, maar om het helse pijnen te noemen, nee. Het is voor iedereen anders, maar bij mij was het hoe meer naar de binnenkant, hoe vervelender.

Maar goed, je overleeft het wel
Oud 14-01-2013, 01:09
Verwijderd
Als je die verhalen leest dat het wel meevalt en dergelijke, geloof er maar niks van, want pijn doet het zeker en dat is niet voor iedereen anders, dat is echt een lul verhaal.

Maar zoals ook al gezegd werd, je overleeft het wel, pijn is voor even en niet voor altijd!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 10:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is ook algemeen bekend dat mannen een lagere pijngrens hebben dan vrouwen maar serieus, wil jij het beschrijven als 'helse pijnen' dan? Er was geen reet aan, zeker in vergelijking met andere plekken.

TS: Laat je niet bang maken hoor, het is echt niet alsof je arm eraf valt of wat dan ook.
Oud 14-01-2013, 14:54
Verwijderd
Zeker geen 'helse pijnen' maar het doet gewoon pijn, klaar.

Maar blijf vooral groot praten, als jij je daar zeker en goed bij voelt.

Wil er trouwens ook bij zeggen dat langere lijnen meer pijn doen dan ff een stippetje zetten oid.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 16:09
Puhlease.
Puhlease. is offline
Citaat:
Je arm ligt alleen op één lijn met je hart als je je arm in een hoek van ongeveer 60 graden ten opzichte van de schouderlijn houdt... Maar overal op je lichaam kan een tattoo naar je hart wijzen, ligt eraan hoe je hem laat zetten he Kun je ook een minder pijnlijk plekje kiezen.

En dit topic hoort natuurlijk op Lifestyle, niet Lichaam & Gezondheid.
Ja ik bedoel te tattoo zelf niet de manier waarop die dan in 60 graden ofzo naar me hart wijst, het ontwerp van de tattoo dus zelf.
Nee ik wil die plek, wil me alleen even voorbereiden.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 16:11
Puhlease.
Puhlease. is offline
Naja ik zal dus wel pijn krijgen.. Beetje rond vragen helpt voor mij wel.. Stukje voorbereiding denk ik haha
Dank je iedereen die heeft gereageerd iniedergeval
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 17:30
Verwijderd
Ik weet niets van tatoeagepijn, helse pijnen daarentegen wel, maar ik denk niet dat een tatoeage daar ooit in de buurt zal komen Op je tanden bijten en doorzetten, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 09:22
Verwijderd
Gewoon uit nieuwsgierigheid: Als iedereen hier nu zou zeggen "Ja, het doet ontzettend veel pijn en is echt niet normaal pijnlijk en je gaat dood van de pijn", had je het dan niet gedaan? Had je je tattoo dan op een andere plek laten zetten?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 11:59
Lente
Lente is offline
Kun je er vantevoren van die verdovende crème op smeren? Dat werd mijn moeder aangeraden bij permanente make-up.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 19:13
Puhlease.
Puhlease. is offline
Citaat:
Gewoon uit nieuwsgierigheid: Als iedereen hier nu zou zeggen "Ja, het doet ontzettend veel pijn en is echt niet normaal pijnlijk en je gaat dood van de pijn", had je het dan niet gedaan? Had je je tattoo dan op een andere plek laten zetten?
Ja had het dan nog wel gedaan, maar qua voorbereiding op wat ik kan verwachten dit topic

Citaat:
je krijgt wel je levenlang spijt ervan.

en de mensen die zeggen dat ze er geen spijt van hebben, die liegen heel hard.
Nee, ben ik niet met je eens.
Misschien als je de 60 gepasseerd bent, oké maar dan hoeft niemand hem meer te zien.
Levenslang spijt, zal ik niet krijgen.
Er kunnen mensen die zeggen dat ze er geen spijt van hebben en inderdaad liegen, maar zeker weten niet iedereen.
Ik gok op 30% die er dan spijt van zou kunnen hebben, niet gelijk iedereen over 1 kam scheren..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 02:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zeker geen 'helse pijnen' maar het doet gewoon pijn, klaar.

Maar blijf vooral groot praten, als jij je daar zeker en goed bij voelt.

Wil er trouwens ook bij zeggen dat langere lijnen meer pijn doen dan ff een stippetje zetten oid.
Dat valt best mee, zit niet zo te miepen. En ik praat niet groot, ik zeg hoe ik het heb beleefd. Ik zeg niet dat ik niks voelde en dat ik heb zitten chillen, en natuurlijk was het niet lekker en heb ik gevloekt, maar my god, zó erg was het echt niet hoor.
Ik snap ook niet waarom je zo naar me uithaalt (misschien omdat mijn pijngrens klaarblijkelijk hoger ligt en dat je mannelijke ego aantast?) en denkt dat ik dit vertel omdat ik een 'stippeLtje' op mijn arm heb, alsof ik niet weet hoe een lange lijn en het inkleuren voelt. Jank niet zo en suck it up, of neem geen tatoeage.
Reageren

Regels voor berichten