Advertentie | |
|
![]() |
|
Momenteel is mijn haar een beetje als die van de middelste man
Als ik naar de kapper ga, gaat er een groot deel van af en wil ik het zo hebben Ik hoor er weinig negatiefs over, behalve van mensen die niet tegen 'anders' kunnen en mijn moeder.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het niet makkelijk om te zeggen wat ik het mooiste vind want dat verschilt per persoon. Mijn vriendje bewerkt al jaren zijn hoofd met een tondeuse en dat is bij hem het mooiste. En dat terwijl ik (half)lang, goed verzorgd haar ook heel erg mooi kan vinden bij jongens. Of een vrij hip kapsel zoals Winter het post, maar dan wel bij iemand die van zichzelf vrij hip en modern is. Ik denk niet dat er zoiets is als "Het mooiste" want dat verschilt imho toch echt per persoon.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan zet ik van te voren een schaar in zijn haar ![]() of ik scheer hem kaal als die zijn haar zo graag wil laten groeien |
![]() |
|
http://www.sevenstylish.com/wp-conte...-2012-euro.jpg
Op dit moment mn haartjes zo. Altijd wel kort haar gehad, lang haar staat ook niet bij mij.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|