Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik eet hier ook bijna nooit mee. Omdat ik ten eerste niet zo van warm eten houd, in elk geval niet zoveel dat ik dat elke dag wil eten (maar ik kook natuurlijk wel voor mijn jong en ook voor anne als ze er is) en ten tweede omdat ik het vervelend vind om aan bepaalde tijden vast te zitten wat eten betreft.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn oma had kleintjes. Een soort van dingskes die je met wat creativiteit ook als tafeltennisbatje kan/kon gebruiken. // Ohh, wat heb ik zin om met een stapeltje CD's naar de Hobo of RAF te gaan om ze te luisteren op een mooie set Nautilusjes 801 te luisteren, aangestuurd door fraais van Mark Levinson of zo. Maar ja, denk niet dat ze daar zitten te wachten op Opeth op onchristelijk volume ![]() ![]() Zoiets, dus. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En mijn beppe (oma) had ook van die kleine plankjes ja, in zo'n gekke vorm!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb net een uitwisselingsstudente naar Schiphol gebracht en uitgezwaaid, want ze gaat naar huis. We kennen elkaar maar iets van vier maanden, maar we zijn wel best close geworden. Ik voel me heel vreemd nu, en ik hoop vooral dat we elkaar weer gaan zien (en dan dus niet alleen op skype). Ik heb op de terugweg in de trein alleen maar gehuild (niet hard ofzo, maar dat de tranen over je wangen blijven rollen). Nu zit ik in de bus en ik kom zo thuis, maar ik heb niet zoveel zin om daar huilend aan te komen, dus ik probeer me een beetje op te vrolijken, maar het is niet zo'n succes. Ik vind het zo raar dat haar thuis eigenlijk ergens anders is en dat dat heel ver weg is en dat ze er volgend semester niet meer zal zijn enzo.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk ook zeker niet dat we elkaar nooit meer gaan zien, ofzo, maar hoe lang het nog gaat duren. En ik ben verder wel heel blij met skype
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En knuffels en thee voor Uomi!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|