Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2013, 21:37
Verwijderd
zo!
Advertentie
Oud 12-01-2013, 21:38
Verwijderd
Gebruikersnaam Berichten
Sarah 73
Miekje* 51
Quintiano 44
Chick Rock 43
Snebbeltje 41
Etmakas 39
Trimm Trabb 32
Klaverhap 25
Uomi 25
Quis 3.0 21
Lusi 18
Little Phoebe 17
Stefenootje 12
Frayne 12
Panopticon 11
Sadye 9
Paranoide 9
Lorelei 5
Martiño 4
Pip 3
Qimm 3
Noedelhap 2
Rivka 1
bloodyb 1
Toon topic & sluit venster
Oud 12-01-2013, 21:40
Verwijderd
Jaja, de curry is inmiddels in de maak, de mise en place is voltooid en het water staat op voor de rijst, honger als Starvin' Marvin ook dus DAT TREFT. En oeioei, wat gaat dit godallejezus heet worden
Oud 12-01-2013, 21:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Potverdorie, wat een nare aflevering weer.
Oud 12-01-2013, 21:42
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoe komt het dat je zo laat pas eet?
Oud 12-01-2013, 22:02
Verwijderd
Ik heb helemaal geen fotos gemaakt met kerst. Gelukkig ga ik morgen naar mijn ouders, dus dan kan ik er eventjes 8 uitkiezen van de 9001 foto's die mijn vader ongetwijfeld heeft gemaakt.
Oud 12-01-2013, 22:04
Verwijderd
Mijn fotoalbum van 2012 is wel grappig de pagina-onderwerpen gaan zo van: konijnen, vrienden, vrienden, tuin, konijnen, vrienden, vrienden, tuin, vrienden, bezienswaardigheden, vrienden, landschapjes, bezienswaardigheden, vrienden, bezienswaardigheden, baby, baby, baby, baby, efteling, baby, baby, baby, baby, baby, konijnen, baby, baby, baby, landschapjes, baby, familie, baby, baby, familie, baby, vrienden, vrienden. Omdat mijn nichtje halverwege het jaar werd geboren.
Oud 13-01-2013, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Hoe komt het dat je zo laat pas eet?
Ik eet wanneer ik honger heb en zin heb om te koken. Dat varieert van 17:00 tot 04:00 en alles in between. One of the perks of being single.
Oud 13-01-2013, 02:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik eet wanneer ik honger heb en zin heb om te koken. Dat varieert van 17:00 tot 04:00 en alles in between. One of the perks of being single.
In een relatie kun je toch ook eten wanneer je honger en zin hebt?
Oud 13-01-2013, 07:03
Verwijderd
Citaat:
In een relatie kun je toch ook eten wanneer je honger en zin hebt?
*chuckles* Op een zaterdagavond c.q. zondagochtend? Misschien hebben we een ander idee van een relatie
Oud 13-01-2013, 09:50
Verwijderd
Goeiemorgen!
Oud 13-01-2013, 12:38
Verwijderd
Citaat:
*chuckles* Op een zaterdagavond c.q. zondagochtend? Misschien hebben we een ander idee van een relatie
Leg uit.
Oud 13-01-2013, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Leg uit.
Nu ja, weekenden zijn er in mijn ogen bij uitstek om samen door te brengen. Dat 't niet altijd kan is evident, maar over het algemeen
Oud 13-01-2013, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Nu ja, weekenden zijn er in mijn ogen bij uitstek om samen door te brengen. Dat 't niet altijd kan is evident, maar over het algemeen
Ja, dat is zo. Maar goed, dan kan je toch alsnog hetzelfde eetritme hebben. Of gewoon iets eten als je daar zin in hebt, al is het laat?
Oud 13-01-2013, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is zo. Maar goed, dan kan je toch alsnog hetzelfde eetritme hebben. Of gewoon iets eten als je daar zin in hebt, al is het laat?
Nou, de kans dat je zó in sync zit zodat geen van twee concessies hoeft te doen vergeleken met teh single life is vrijwel nihil, toch? En om nou alleen voor jezelf 't vuur aan te zwengelen in le keuken is ook wat weird
Oud 13-01-2013, 12:53
Verwijderd
Huhu ik heb m'n katten gisteren retegoede Extremadura-ham gevoerd. Over decadentie gesproken.
Oud 13-01-2013, 12:57
Verwijderd
ik eet hier ook bijna nooit mee. Omdat ik ten eerste niet zo van warm eten houd, in elk geval niet zoveel dat ik dat elke dag wil eten (maar ik kook natuurlijk wel voor mijn jong en ook voor anne als ze er is) en ten tweede omdat ik het vervelend vind om aan bepaalde tijden vast te zitten wat eten betreft.
Oud 13-01-2013, 12:59
Verwijderd
Yeah, ik snap mensen die klokslag 18:00 de AGV-prak klaar hebben dag in dag uit ook niet zo.
Oud 13-01-2013, 13:06
Verwijderd
Mijn ouders eten zelfs al 28 jaar klokslag om 17:30!
Oud 13-01-2013, 13:07
Verwijderd
Mijn moeder is ook zo'n vrouw die Theo Maassen beschreef. Die de avond ervoor alvast de tafel dekt voor de volgende ochtend
Oud 13-01-2013, 13:09
Verwijderd
Yeah, mijn moeder doet dat ook, kwart over vijf. Al-fucking-tijd. En mijn oma dekte de tafel 's avonds inderdaad ook voor de volgende ochtend. Met authentieke broodplankjes in plaats van borden
Oud 13-01-2013, 13:15
Verwijderd
Wij hebben thuis ook broodplankjes. Maar wij eten eigenlijk gewoon wanneer iemand zin heeft om te koken.
Oud 13-01-2013, 13:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wij hebben ook broodplanken maar wel in bordvorm. Ik vind ze heel fijn
Oud 13-01-2013, 13:18
Verwijderd
Wij ook, in 2 formaten. Groot en klein. De grote kun je bijna gebruiken als dienbladen.
Oud 13-01-2013, 13:20
Verwijderd
MIjn moeder is de enige die per se om zes uur wil eten. En als ze thuiskomt om zes uur of iets later, is ze pissig als er niet gekookt is. Terwijl ze ook nog eens de enige is die van AGV houdt.
Advertentie
Oud 13-01-2013, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Wij hebben ook broodplanken maar wel in bordvorm. Ik vind ze heel fijn
Haha, wat ouderwets

Mijn oma had kleintjes. Een soort van dingskes die je met wat creativiteit ook als tafeltennisbatje kan/kon gebruiken.

// Ohh, wat heb ik zin om met een stapeltje CD's naar de Hobo of RAF te gaan om ze te luisteren op een mooie set Nautilusjes 801 te luisteren, aangestuurd door fraais van Mark Levinson of zo. Maar ja, denk niet dat ze daar zitten te wachten op Opeth op onchristelijk volume

Zoiets, dus.
Oud 13-01-2013, 13:24
Verwijderd
Ik vond vroeger plankjes juist hip bij vriendinnetjes En nu nog steeds denk ik: eignlijk moet ik gewoon geen borden gebruiken.
Oud 13-01-2013, 13:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Haha, wat ouderwets

Mijn oma had kleintjes. Een soort van dingskes die je met wat creativiteit ook als tafeltennisbatje kan/kon gebruiken.
Dat is meteen ook zo ongeveer het enige 'ouderwetse' aan eten bij ons thuis Mijn moeder kan niet koken (of nou ja, wel een beetje, maar niet heel goed), dus mijn vader kookt altijd. En doet de boodschappen. En hij kookt wel af en toe Hollandse pot, maar eigenlijk vaker Italiaans/Marokkaans/Indiaas/Indonesisch/Thais.

En mijn beppe (oma) had ook van die kleine plankjes ja, in zo'n gekke vorm!
Oud 13-01-2013, 13:26
Verwijderd
Ik snap plankjes niet zo. Wat is het voordeel dan tov borden?
Oud 13-01-2013, 13:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Yay, m'n sjaal is af
Oud 13-01-2013, 13:29
Verwijderd
Soms gebruik ik gewoon de plank voor m'n kop om van te eten in plaats van default borden. Is het toch nog ergens goed voor
Oud 13-01-2013, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Dat is meteen ook zo ongeveer het enige 'ouderwetse' aan eten bij ons thuis Mijn moeder kan niet koken (of nou ja, wel een beetje, maar niet heel goed), dus mijn vader kookt altijd. En doet de boodschappen. En hij kookt wel af en toe Hollandse pot, maar eigenlijk vaker Italiaans/Marokkaans/Indiaas/Indonesisch/Thais.

En mijn beppe (oma) had ook van die kleine plankjes ja, in zo'n gekke vorm!
Hah, de laatste keer dat ik la familia te eten had zei broerlief tegen mams 'Wanneer leer JIJ nou eens zo koken?!' Gekscherend, weliswaar, maar dat maakt voor dat soort opmerkingen geen verschil
Oud 13-01-2013, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Ik snap plankjes niet zo. Wat is het voordeel dan tov borden?
Het maakt niet zo'n verschrikkelijk geluid, en zeker 's morgens is dat fijn. Het rammelt klangelt en dingelt niet. En je kan er goed op zagen en snijden enzo.
Oud 13-01-2013, 13:59
Verwijderd
Wij eten doordeweeks wel meestal rond half zeven, maar dan vooral omdat dat gewoon zo uitkomt. Als je in het weekend een beetje tegelijk en met hetzelfde eten ontbijt, krijg je vanelf ook rond dezelfde tijd trek in lunch en dan in avondeten.
Oud 13-01-2013, 14:03
Verwijderd
Ik heb net een uitwisselingsstudente naar Schiphol gebracht en uitgezwaaid, want ze gaat naar huis. We kennen elkaar maar iets van vier maanden, maar we zijn wel best close geworden. Ik voel me heel vreemd nu, en ik hoop vooral dat we elkaar weer gaan zien (en dan dus niet alleen op skype). Ik heb op de terugweg in de trein alleen maar gehuild (niet hard ofzo, maar dat de tranen over je wangen blijven rollen). Nu zit ik in de bus en ik kom zo thuis, maar ik heb niet zoveel zin om daar huilend aan te komen, dus ik probeer me een beetje op te vrolijken, maar het is niet zo'n succes. Ik vind het zo raar dat haar thuis eigenlijk ergens anders is en dat dat heel ver weg is en dat ze er volgend semester niet meer zal zijn enzo.
Oud 13-01-2013, 14:03
Verwijderd
En nu moet ik maar weer eens het konijnenhok verschonen!
Oud 13-01-2013, 14:05
Verwijderd
Aww Uomi. Maar nu heb je wel een adresje om in je vakanties naar toe te gaan
Oud 13-01-2013, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Aww Uomi. Maar nu heb je wel een adresje om in je vakanties naar toe te gaan
Dat is wel waar, maar zover ben ik in mijn hoofd nog niet. En jammer genoeg zijn vliegtickets naar Hong Kong nogal duur.
Oud 13-01-2013, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net een uitwisselingsstudente naar Schiphol gebracht en uitgezwaaid, want ze gaat naar huis. We kennen elkaar maar iets van vier maanden, maar we zijn wel best close geworden. Ik voel me heel vreemd nu, en ik hoop vooral dat we elkaar weer gaan zien (en dan dus niet alleen op skype). Ik heb op de terugweg in de trein alleen maar gehuild (niet hard ofzo, maar dat de tranen over je wangen blijven rollen). Nu zit ik in de bus en ik kom zo thuis, maar ik heb niet zoveel zin om daar huilend aan te komen, dus ik probeer me een beetje op te vrolijken, maar het is niet zo'n succes. Ik vind het zo raar dat haar thuis eigenlijk ergens anders is en dat dat heel ver weg is en dat ze er volgend semester niet meer zal zijn enzo.
ahw je hebt een beetje een crush Gewoon lekker vaak met haar skypen
Oud 13-01-2013, 14:11
Verwijderd
En niet alleen vakantieadresje, maar wellicht doet een van jullie (nog) een vak in het buitenland?
Oud 13-01-2013, 14:18
Verwijderd
Ik denk ook zeker niet dat we elkaar nooit meer gaan zien, ofzo, maar hoe lang het nog gaat duren. En ik ben verder wel heel blij met skype . Ik ben bijna thuis en ik geloof dat ik mijn tranen wel een beetje weg heb kunnen toveren, maar ik weer niet hoe makkelijk ze weer tevoorschijn gaan komen.
Oud 13-01-2013, 14:22
Verwijderd
Nouja als je je gedachten probeert te verzetten is dat fijner voor jou en als je je kut voelt is het toch geen drama als je toch nog wat huilt? ;x
Oud 13-01-2013, 14:26
Verwijderd
Aaah fuck yeah, het waterfonteintje doet het! Gehandicapte Arthur is nu al een half uur geobsedeerd met dat ding bezig, die knul begrijpt er geen kut van maar waant zich wel in het Tikibad, hoestend, proestend en ondertussen van onder tot boven zeiknat

Zo'n ding is het:
Oud 13-01-2013, 14:29
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Aaah fuck yeah, het waterfonteintje doet het! Gehandicapte Arthur is nu al een half uur geobsedeerd met dat ding bezig, die knul begrijpt er geen kut van maar waant zich wel in het Tikibad, hoestend, proestend en ondertussen van onder tot boven zeiknat

Zo'n ding is het:
[afbeelding]
Waarom heb je in godsnaam zo'n ding in huis gehaald?

En knuffels en thee voor Uomi!
Oud 13-01-2013, 14:31
Verwijderd
Hallo, stromend water en katten, gegarandeerd succes Helemaal met debieltjes.
Oud 13-01-2013, 14:33
Verwijderd
Citaat:

Zo'n ding is het:
[afbeelding]
Haaa wat gaaf
Oud 13-01-2013, 14:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wie heeft er hier een Iphone 5? Waar gebruik je de knop onderin voor, alles gaat toch met het touchscreen verder?
Oud 13-01-2013, 14:36
Miekje*
Miekje* is offline

Is ook stromend water
Oud 13-01-2013, 14:38
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Is ook stromend water
Ja, maar met als verschil dat 't geen gesloten circuit is
Oud 13-01-2013, 14:45
Miekje*