Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kun je denk ik net zo goed een brief aan jezelf schrijven met regels over wat je wel of juist niet mag doen en deze 'geboden' groot uitprinten en uit je hoofd leren ![]() |
![]() |
|
bedankt voor jullie reacties..
![]() krijgdepleuris; ik denk dat dat best kan helpen met zo'n mannetje, alleen zoals je zelf ook zegt, met dingen die je doet.. Bijvoorbeeld dus als je teveel eet.. Bij mij is het meer met gedachten, en je kan niet zo makkelijk zeggen vanaf nu ga ik dat en dat niet meer denken.. Sommige gedachten heb je zeg maar, en ook al wil je ze niet denken ofzo, het is gewoon alsof ze er zijn en je ze niet weg kan krijgen.. Je kan wel heel hard iets anders 'eroverheen' denken, heel hard aan iets anders gaan denken, maar dat helpt ook niet, en bovendien hou je in je achterhoofd wel die andere gedachten.. Jah de kunst is dus om met die gedachten om te gaan en ze op die manier te veranderen, maar dat lukt me niet.. Hoe meer ik erover na ga denken hoe minder ik het ook nog snap, en dan ga ik er alleen maar meer over nadenken omdat ik het wil snappen.. zeg maar zo'n cirkeltje.. en om eruit te komen moet ik het eerst meer snappen/begrijpen ofzo.. en jah als ik het wil snappen/begrijpen kom ik zeg maar weer in dat cirkeltje.. jah nouwjah beetje vaag, kan het ook niet goed uitleggen omdat ik het dus zelf ook niet echt snap.. nouwja als ik het al niet snap zullen jullie het wel helemaal niet snappen, maar misschien door te zien hoe anderen tegen zulke dingen aankijken dat ik het iets meer begrijp ofzo.. dus alle reacties zijn welkom ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||