Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik doe ook een creatieve opleiding en voor zover ik weet en van anderen hoor is applicatieontwikkeling toch een stuk technischer dan mediavormgeving en kun je bij mediavormgeving toch echt mee je creativiteit kwijt.
Maar wat houdt je tegen om deze opleiding af te maken, en daarna verder te kijken om nog een andere opleiding te volgen die erop aansluit? Wat dat rijbewijs betreft zou ik echt kijken naar of je het veel gaat gebruiken of niet. Je zegt dat je vriendin ver bij je vandaan woont, maar als je daar een weekend naartoe wil met de auto, dan denk ik toch dat je ouders daar ook niet blij mee zijn omdat je dan hun auto waarschijnlijk gebruikt. En een eigen auto is nog veel duurder. Ik zou me in elk geval niets aantrekken van wat anderen vinden dat je moet doen, tegen mij roepen ze ook altijd of ik niet eens moet gaan sparen voor mijn rijbewijs, terwijl ik me prima red met het ov en de fiets, dus ik geef mijn geld liever aan wat anders uit. Laat je keuze niet beinvloeden door wat anderen je adviseren te doen omdat dat nou eenmaal door de meeste jongeren gedaan wordt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Rijbewijs zou ik zo snel mogelijk achter de rug hebben. Ook ik heb er jaren niks mee gedaan, maar onverwacht was ik enorm blij dat ik het had. Daarnaast kost het lessen je ook gewoon tijd, iets wat je in bepaalde fasen wat makkelijker hebt. Het zijn erg intensieve uren voor de meeste mensen.
Maar als mensen zich bemoeien met wat jij doet (wanneer haal je nou eens..) dan ben je niet verplicht ontzettend netjes het gewenste antwoord te geven. Een keer zeggen: 'Nou, ik heb het bewust niet nu gepland' is al heel wat directer dan 'jaaa binnenkort, denk ik..'. Of je maakt er een grapje van: 'Krijg ik van jullie rijlessen?! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Keuze Daaaan | 6 | 23-05-2005 12:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Keuze zozze | 4 | 21-12-2003 17:42 | |
Psychologie |
Keuze-> keuze-> keuze-> spijt? Optima | 11 | 03-06-2003 11:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Als beide mogelijke keuzes waarheid worden, wat is (de waarde van) een keuze dan? John Sickbock | 4 | 25-09-2002 20:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Keuzes Edwin uit Kaasstad | 0 | 08-03-2002 11:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Keuzes (wraak gedicht!) anonymous girl | 2 | 26-08-2001 14:20 |