Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik hoef sowieso geen details over iemands seksleven te horen (Ajb zeg!) laat staan dat van m'n vriend en z'n ex!!
Lijkt me dus logisch dat jij je zo voelt erover! Maar misschien deed ie het heel onbewust. Gewoon duidelijk zijn en als tie het nog een keertje doet, nog een keer zeggen dat je het niet zo leuk vindt.
||
![]() |
Citaat:
Maar over de rest wil ik geen enkel woord horen, want dan ben ik de hele dag kwaad en blijf ik eraan denken. ik wil me er geen voorstelling bij maken. Hij daarentegen vraagt soms wel veel over mijn verleden, omdat hij er dan beter mee kan omgaan. Zo zie je maar dat het heel erg kan verschillen hoe je op het verleden van je lief reageert. |
![]() |
||
Citaat:
Het steekt omdat je na gaat denken over hoe hij sex heeft met een ander. Dat idee is niet leuk en dus steekt het. Lijkt mij.
|
Verwijderd
|
Dat soort dingen zou ik echt niet hoeven horen. Ten eerste is het inderdaad not done om in details uit te wijden over seks die je met andere personen hebt gehad, of die andere personen met elkaar hebben. Dat zijn hun zaken en die horen eigenlijk niet verder verspreid te worden dan de muren van hun slaapkamer of waarever ze het ook doen.
Verder zou ik er trouwens ook gigantisch jaloers van worden en me er klote door voelen. Ik ben normaal gesproken al hartstikke onzeker, ik moet er echt niet bijhebben dat ik ook nog met m'n neus op de seksuele feiten van haar en haar ex-vriend word gedrukt, dat zou ik absoluut niet leuk vinden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is doodnormaal hoe je je erbij voelt, als je inderdaad maar niet gaat overdrijven dat je meteen denkt dat hij jou niet wil ofzo. En goed dat je eerlijk hebt gezegd dat je die dingen niet wil weten. Ik vind dat je eigenlijk gewoon heel goed met je gevoelens bent omgegaan! |
![]() |
||
Citaat:
En trouwens de boodschap is duidelijk over gekomen hoor hij snapt het nu echt wel ![]() ![]()
|
Denk dat iedereen het wel vervelend vindt als zijn/haar vriendin/vriend over een ex praat..
Iedereen heeft iets van jaloezie inzich, en ik zie dit als *gezonde jaloezie*==> een ex heeft toch een belangrijke plaats gehad in het hartje van jouw vriend/vriendin, en als hij/zij over die ex praat dan steekt dat, zeker als hij/zij hun hele seksleven aan jou gaat vertellen... Ik vind het vrij normaal dus dat jij dat allemaal niet aan wilt horen, zou ik ook absoluut niet willen weten allemaal! Je seksleven is privé en dat is iets tussen jou en je vriend, hoeft niet iedereen te weten.. Logisch dat jij geen behoefte hebt aan de verhalen van je vriend en zijn ex.. Maarja hij wilde je gewoon een leuk verhaal vertellen (althans het dronken-gedeelte was misschien grappig?) en heeft er verder niet bij nagedacht dat jij dat misschien wel allemaal niet wilt weten.. Maar als je dat tegen hem zegt snapt hij dat neem ik aan wel.. ![]()
|
hmm...mijn vriend en ik praten wel eens over onze exen... en k vind t wel leuk om details te weten
![]() kunnen we lachen enzo ![]() maar ja, na een tijdje kan t wel vervelend worden denk ik... maar dat verschilt per persoon. ik zelf heb er dus geen last van en kan er wel om lachen ![]()
||
Citaat:
![]() Maar iig zou ik het ook absoluut niet willen horen van de sex die m'n vriend gehad zou hebben (hij heeft nog nooit sex met iemand anders gehad, maar bij wijze van spreken)... IEW!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe zou jij omgaan met de volgende situatie? aniN | 13 | 23-02-2013 21:19 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ver zou jij gaan Verwijderd | 21 | 23-01-2010 22:07 | |
De Kantine |
Hoe zou jij dit forum verlaten? Wawl | 106 | 09-01-2004 10:43 | |
Liefde & Relatie |
zou jij het vertellen? wizzard | 51 | 14-08-2003 11:15 | |
Liefde & Relatie |
zou jij het vertellen?vervolg wizzard | 13 | 10-08-2003 23:11 | |
Seksualiteit |
Zou jij met iemand van je eigen geslacht naar bed gaan? Droppie-temp | 262 | 07-10-2002 17:06 |