Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2003, 05:23
wizzard
wizzard is offline
ik heb een dillema.met m'n nu zins 8 aug ex vriendin het zit zo
voor dat ik op vakantie ging vroeg mijn ex vriendin of ik vreemd zo gaan ik beloofde haar dat ik dat niet zou doen toen zij ze dat ik geen belofdes moest maken die ik niet na kan komen maar goed ik heb er overtuigt dat ik het echt niet zou doen .nu ben ik ook echt niet vreemd gegaa.toen ik terug kwam was zij nog ander hal week naar kreta.de eerste halve week heb ik haat mijn nieuwe gsm nummer gesmst ze schreef toen dit terug
ik heb je sms ontvangen en meteen opgeslagen ik mis je ontzettent kus ........ maar toen ze terug was stuurde ik haar een sms of ze al thuis was,ze smste toen terug JA MAAR IK HEB GEEN TIJD DIT WEEKEND KUS .....ik probeerde haar te bellen om toch ff haar stem te hoeren maar kreeg de hele tijd een ingesprek toon.later op de middag zag ik haar voor haar huis in de straat .ik ben naar haar toe gegaan en vroeg of ze boos was ofzo.toen vertelde ze me dit.ik heb je in de 2e week niet gemist dus het is over. ik vroeg wat dan toen zij ze dat ze in de 2e week een leuke griek tegen het lijf was gelopen en dat ze daar wat mee had in de vakantie .maar ze keek me geen enkel moment aan .KAN HEt DAN ECHT ZO INEENS VERANDEREN HAAR GEVOEL VOOR MIJ OF HEEFT ZE HET UIT GEMAAKT OMDAT ZE ZICH SCHULDIG VOELT>ALS ZE ME NOU DE KANS GAF ME HET HAAR TE VERGEVEN INPLAATS VAN HET UIT TE MAKEN>MAAR WAT DENKEN JULLIE GEEFT ZE GEWOON ECHT NIET MEER OM ME OF VOELD ZE ZICH GEWOON SCHULDIG
als jullie antwoorden zou dat me heel erg helpen over haar heen te komen want ik voel me echt kut vooral omdat het zo plots kwam of het zou me helpen als ze wil praaten en beter inzicht te geven op hoe ik een beetje moet reageren
Oud 10-08-2003, 05:49
AXE
AXE is offline
Girls are bitches. Jammer dat je er op deze manier achter moest komen... Love hurts (sometimes).

Als ik jou was zou ik proberen me erover heen te zetten, want als ze zegt dat ze je niet meer leuk vind, dan is het over.
Je kunt wel gaan hopen dat het weer goed komt, maar dat doet alleen maar pijn.

Wijven zijn achterbakse manipulerende sex-toys. Want als anders over ze gaat denken, en van ze gaat houden dan zullen ze je ongetwijfeld, vroeg of laat, pijn doen. Natuurlijk zijn niet alle wijven bitches, maar de meesten wel.

Het zal helpen om er over te praten, misschien zelfs met je ex als ze dat wil.. Als je het snapt is het vaak makkelijker te accepteren en daardoor te verwerken.
Afleiding is ook een hele goeie manier om erover heen te komen, dus doe dingen die je leuk vind en leer dat je haar niet nodig hebt om gelukkig te zijn. (ook al zul je haar in het begin waarschijnlijk nog wel missen)

Take care. (remember: what doesnt kill you makes you stronger)
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 07:35
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
AXE schreef op 10-08-2003 @ 06:49:
Girls are bitches.
ehhh, wat zei je?!

Oud 10-08-2003, 07:48
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Girls are bitches. Jammer dat je er op deze manier achter moest komen...
Niet alle meiden zijn zo, in dit geval is het volgens mij een kwestie van de verkeerde meiden uitzoeken. Genoeg meiden gaan gewoon voor de volle 100% voor een relatie, andere gaan weer veel gemakkelijker vreemd.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 08:25
AXE
AXE is offline
Citaat:
Natuurlijk zijn niet alle wijven bitches
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 09:03
hajo
hajo is offline
jah, sommige meiden zijn net zo erg als jongens.
Oud 10-08-2003, 09:14
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
hajo schreef op 10-08-2003 @ 10:03:
jah, sommige meiden zijn net zo erg als jongens.
Erg generaliserend tegenover jongens.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 11:12
poesiefox
poesiefox is offline
It takes two to tango.

Als zij vreemd gaat, en hij weet het, is hij ook niet helemaal zuiver op de graat, die griek.

Het is geloof ik toch wel de communis opinio dat bezet betekent afblijven?
Oud 10-08-2003, 12:08
Verwijderd
Het zou wel handig zijn als je eerst een leert typen zodat mensen het kunnen lezen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 12:14
sunflouwer
sunflouwer is offline
ze hoeft niet perse iets met een ander gehad te hebben om jou niet te missen...
ze kan ook verliefd zijn geworden op een ander, maar niks gedaan hebben totdat ze het heeft uitgemaakt.

zo is het bij mij gegaan, ik ging op werkweek naar barcelona, en een jongen die mee was vond ik toen toch best wel errug leuk. Ik heb niks gedaan en netjes gewacht tot ik thuis was, met mijn toenmalige vriend gaan praten en gezegd dat ik niet meer verliefd op hem was.

na een paar weken (4) kreeg ik iets met die jongen die ook mee was op werkweek, waar ik nu al bijna 2 jaar mee samen ben.

je kan er niks aan doen als ze op een ander verliefd is geworden.
Oud 10-08-2003, 12:48
The_Eagles
The_Eagles is offline
om eroverheen te komen zou ik muziek gaan luisteren dat helpt mij overal doorheen, misschien een tip.

en misschien vind je je antwoord in 1 van de lyrics. dat doe ik altijd maargoed wie luistert er nou naar the eagles. volges mij alleen ik.

kijk maar wat je met dit advies doet, enne. veel sterkte
Oud 10-08-2003, 19:12
Hawahaai
Hawahaai is offline
Je andere topic... "Zou jij het vertellen?":
Citaat:
wizzard of os schreef op 08-08-2003 @ 00:16:
(dit heeft trouwens geen betrekking op mijn leven gewoon nieuwsgierig)
Sorry, moest even...

Ik weet niet of het schuldgevoel is, dat zou kunnen, maar het zou ook kunnen (klinkt hard, sorry) dat ze je helemaal niet zo leuk heeft gevonden, en er nu objectief over na gedacht heeft en tot de conclusie kwam dat het zo beter en eerlijker is...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 22:15
wizzard
wizzard is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 10-08-2003 @ 20:12:
Je andere topic... "Zou jij het vertellen?":

Sorry, moest even...

Ik weet niet of het schuldgevoel is, dat zou kunnen, maar het zou ook kunnen (klinkt hard, sorry) dat ze je helemaal niet zo leuk heeft gevonden, en er nu objectief over na gedacht heeft en tot de conclusie kwam dat het zo beter en eerlijker is...
daar heb ik dus ook aan gedacht maar ze deet wel alles voor me en het leek er wel op dat ze om me gaf ze zij het met woorden maar ook met daden.voorbeeld ik zocht een keer een muziek nummer van een zanger maar kwam niet op de titel van het liedje maar heb haar uitgelegd hoe de clip eruit zag nou had ze uren lopen zoeken naar dat liedje en hem + de clip gedownload dat is opzich al een teken dat ze wel verlieft was .en lag ook wel eens s'nachts wakker als ik een probleem had maar meschien was dit wel schijn of heb ik het verkeerd opgevat deze dingen .maar aan de andere kant ga je niet met iemand naar bed waar je niet om geeft en ze kwam ook vaak bij me om te knuffelen en zij liefe dingen maar dat betekent meschien niet zoveel voor haar
Oud 10-08-2003, 23:11
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Girls are bitches.

Je kunt wel gaan hopen dat het weer goed komt, maar dat doet alleen maar pijn.

Wijven zijn achterbakse manipulerende sex-toys. Want als anders over ze gaat denken, en van ze gaat houden dan zullen ze je ongetwijfeld, vroeg of laat, pijn doen.

welke snollen ken jij dan?
Reageren

Regels voor berichten