Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2013, 13:29
Verwijderd
Hoi allemaal,
Na een lange tijd kom ik hier weer even op het forum, want ik heb een probleem met mijn laptop en mobiel.

Mijn laptop heb ik nu 3 jaar en 2 jaar geleden is de harde schijf nog vervangen (lang verhaal, had hem kapot geslagen soort van per ongeluk). Hij deed het altijd prima, al wordt hij wel iets slomer, tot nu want het bovenste pijltje is er een jaar geleden ofzo afgegaan en sinds een paar maanden blijft hij wel eens hangen. Dus de pagina gaat dan automatisch omhoog. Nu sinds een paar weken blijft ook het linker pijltje hangen dus kan ik amper typen, omdat het streepje steeds naar het begin van de zin gaat (zit nu op laptop van mn moeder btw). Ik heb de toets er al afgehaald en beetje schoongemaakt, maar dat helpt niet. Bij het bovenste pijltje heb ik een beetje aan van die ijzertjes lopen trekken, omdat die waren omgebogen en nu zijn die dus afgebroken, maar de toets kreeg ik er wel gewoon op (ja, heb hem er weer op gekregen), maar de toetsen blijven nog steeds hangen. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Of kan het gerepareerd worden?

Dan mijn tweede probleem. Gisteravond was ik druk aan het discussiëren op whatsapp. Maar ik drukte iets te fanatiek op de toetsen (Samsung Galaxy TXT met gewoon toetsenbord dus) en nu lijkt de letter E vast te zitten. Ik kan hem niet meer intoetsen en ook andere toetsen kan ik hierdoor niet intoetsen (ze veren wel mee, maar er komt niks op het scherm). Dit maakt het onmogelijk om iets te doen op mijn mobiel (heb hem vergrendeld, maar bij ontgrendelen moet ik wachtwoord invoeren dus dan houdt het al op). Iemand oplossing? Ik kan echt niet zonder mijn mobiel.

Gr.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2013, 19:20
konijntje95
konijntje95 is offline
Citaat:
had hem kapot geslagen soort van per ongeluk
hahah, okee dan.

OT: van je laptop kan je je toetsenbord laten vervangen, maar dat zal een hoop kosten, verwacht ik. van je telefoon het zelfde verhaal... ff langs een leverancier van beide apparaten...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2013, 12:06
Verwijderd
Oke, mijn mobiel doet het weer ineens en mijn laptop krijg ik niet meer aan dan gaat hij piepen, een soort alarm lijkt het wel.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 11:03
freyk
freyk is offline
Citaat:
..mijn laptop krijg ik niet meer aan dan gaat hij piepen, een soort alarm lijkt het wel.
Je laptop geeft dan een nongrafische foutmelding dan aan.
Als je ons de merk en type van je laptop doorgeeft, dan kunnen wij ze voor je zoeken.

Meestal piepen tijdens hun opstartprocedure, wanneer ze ram problemen hebben.
Maar het kan ook wat anders zijn.
Reageren

Regels voor berichten