Hoi allemaal,
Na een lange tijd kom ik hier weer even op het forum, want ik heb een probleem met mijn laptop en mobiel.
Mijn laptop heb ik nu 3 jaar en 2 jaar geleden is de harde schijf nog vervangen (lang verhaal, had hem kapot geslagen soort van per ongeluk). Hij deed het altijd prima, al wordt hij wel iets slomer, tot nu want het bovenste pijltje is er een jaar geleden ofzo afgegaan en sinds een paar maanden blijft hij wel eens hangen. Dus de pagina gaat dan automatisch omhoog. Nu sinds een paar weken blijft ook het linker pijltje hangen dus kan ik amper typen, omdat het streepje steeds naar het begin van de zin gaat (zit nu op laptop van mn moeder btw). Ik heb de toets er al afgehaald en beetje schoongemaakt, maar dat helpt niet. Bij het bovenste pijltje heb ik een beetje aan van die ijzertjes lopen trekken, omdat die waren omgebogen en nu zijn die dus afgebroken, maar de toets kreeg ik er wel gewoon op (ja, heb hem er weer op gekregen), maar de toetsen blijven nog steeds hangen. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Of kan het gerepareerd worden?
Dan mijn tweede probleem. Gisteravond was ik druk aan het discussiëren op whatsapp. Maar ik drukte iets te fanatiek op de toetsen (Samsung Galaxy TXT met gewoon toetsenbord dus) en nu lijkt de letter E vast te zitten. Ik kan hem niet meer intoetsen en ook andere toetsen kan ik hierdoor niet intoetsen (ze veren wel mee, maar er komt niks op het scherm). Dit maakt het onmogelijk om iets te doen op mijn mobiel (heb hem vergrendeld, maar bij ontgrendelen moet ik wachtwoord invoeren dus dan houdt het al op). Iemand oplossing? Ik kan echt niet zonder mijn mobiel.
Gr.
|