Advertentie | |
|
![]() |
|
Persoonlijk zou ik die 201 inwisselen voor iets anders. de 201 heeft geen wifi, waardoor je alles via je telefoonprovider moet doen. Dus je moet dan een abbo voor die whatsapp module betalen, naast je overige telefoonkosten (200mb is niet veel). Ik zou voor een simlock vrije telefoon (met wifi) met android gaan. Zo'n eentje kan je al voor 100 euro bij de mediamarkt halen.
Daarnaast geeft je de zoekopdracht "paypal ideal" genoeg oplossingen voor je vraag.
Laatst gewijzigd op 19-01-2013 om 17:51. |
![]() |
|
Maar wanneer je meerdere keren met je telefoon ons forum bezoekt, een filmpje bekijkt, berichtjes stuurt via sociale media & whatsapp enz, dan ben je snel door je 200 mb tegoed heen.
Nee, snel ff dat ding inruilen voor bijvoorbeeld een el'cheapo alcatel van de mediamarkt/kijkshop/enz. En stop je je simkaartje van je telefoonabbo provider erin. En als laatste download en installeer je gratis de whatsapp & pocket minecraft voor android. Dan Ben je ook weer van deze tijd en uiteindelijk goedkoper uit.
Laatst gewijzigd op 20-01-2013 om 11:31. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Probeer eens normaal te typen anders. |
![]() |
||
Citaat:
|