Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2013, 18:38
luna-23
luna-23 is offline
laatst heb ik tijdens een speciale dag van school een hele leuke jongen ontmoet. En er was ook wel meteen een vonk en hij deed super aardig en zo. En toen we naast elkaar zaten en dus een armleuning deelde raakte onze handen elkaar steeds en hij trok niet we maar we keken we zo telkens even naar elkaar. alleen toen was dat moment afgelopen en moesten we opeens weg en heb ik helemaal geen gedag meer kunnen zeggen. maar 1, ik weet helemaal iet of hij mij wel leuk vond of dat hij gewoon een heel aardig persoon is die zo tegen iedereen doet
en 2, nadat ik heb toegevoegd op social media bleek dus dat hij best wel ouder is (niet meer op middelbare zelf 3de) maar hij zit dus niet bij mij mij op school of zo en ik denk ook niet dat ik hem nog ga zien als ik niks doe. Maar ik twijfel heel erg of ik hem wat zal sturen want hij is wel best wat ouder dus misschien is dat juist wel heel verkeerd maar hij was echt heel leuk
:$ wat moet/kan ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2013, 18:46
Elin3
Elin3 is offline
Je kunt hem altijd iets sturen wanneer jij hem zelf niet te oud voor jou vind. Roep niet gelijk dat je hem leuk vind, hou het iets oppervlakkiger. Natuurlijk kan je zeggen dat je een leuk gesprek met hem hebt gehad of misschien zelfs voorstellen samen iets te gaan doen (iets gaan drinken o.i.d.). Stel jezelf niet te veel in op een positieve reactie, want misschien vind hij jou wel te jong of heeft een andere reden om er niet op in te gaan. Maar hé, niet geschoten altijd mis!
Zorg wel dat iemand uit je omgeving op de hoogte is wanneer je met hem afspreekt, misschien blijkt hij wel helemaal niet zo leuk te zijn als jij denkt dat hij is...
Oud 06-03-2013, 18:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je kan contact met hem opnemen via sociale media. Of niet. Ligt er aan of je hem te oud vindt, of niet.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2013, 11:53
bierkoning
bierkoning is offline
Als je hem wel ziet zitten moet je er gewoon voor gaan. Stuur hem is een berichtje en kijk hoe hij daar op reageert! Niks doen levert in ieder geval niets op.
Oud 07-03-2013, 12:15
Verwijderd
Waarom was hij op die speciale dag van jouw school?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2013, 13:46
Heer Wil
Heer Wil is offline
Boeien, stuur gewoon een berichtje waarmee je het gesprek voortzet voor zover er een gesprek is geweest. En als hij te oud is kan dat na een maand nog worden afgekapt
Met citaat reageren
Oud 11-03-2013, 16:48
luna-23
luna-23 is offline
dankje wel iedereen, we hebben binnenkort een x afgesproken, ben blij dat ik hem had gestuurd gwn om te vragen hoe hij het vond. en toen heeft hij gevraagd om elkaar te zien. top tnx iedereen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten