![]() |
|
![]() |
Heej hoi,
Ik ben 17 en wil graag een tekst op m'n onderarm laten tatoeëren, ik mag 't eigenlijk van mijn ouders als ik 18 wordt, maar nu ben ik met ze aan 't praten of het misschien nu voor de zomer mag. Want anders zie ik hem net een half jaar niet. Maar ik lees dus op alle tattoo sites en topics: ''Tussen de 16 en 18 mag je een tattoo MET toestemming.'' Maar volgens rijks overheid, wat ik meer vertrouw, mag je tussen de 12 en 16 een tattoo MET toestemming en vanaf 16 zonder. Dit zal wel kloppen dan toch? ( link: http://www.rijksoverheid.nl/onderwer...-tatoeage.html ) En mijn ouders proberen me nog te behoeden voor mijn onderarm, omdat ik dat nooit zal kunnen verbergen (daarom heeft mijn vader hem op zijn bovenarm), zal ik hier echt spijt van krijgen? Niet van de tattoo zelf, maar van de plek? Bij solliciteren dacht ik: ik doe gewoon een 'nette' blouse aan. Bedankt mensen |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, jij was die van dit topic! Dan zou ik het zeker niet doen. Je begrijpt namelijk duidelijk nog niet zo goed wat het inhoudt als iets voor eeuwig op je lijf staat.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook vaak genoeg gehoord over vakkenvullers die geweigerd werden om piercings, anderskleurig haar en tatoeages. Iemand uit Nederland was helemaal in de war dat er hier in de H&M iemand met flinke tunnels, een sidecut en tatoeages werkte, maar dat is eigenlijk wel een uitzondering. Hier en blijkbaar dus ook in de randstad, want ze vertelde me dat een simpel ringetje door je lip al voor weigerachtigheid zorgt. ExpoRules, jouw leven, jouw keuzes, inderdaad, have fun met het ingooien van je ruiten zelfs voordat je op de arbeidsmarkt begint ![]() |
![]() |
|
Tja, op je onderarm is wellicht een lastigere plek dan bijvoorbeeld op je schouder of kuit, maar het hoeft niet per se problematisch te zijn.
Mijn neef heeft een bodysuit, maar werkt gewoon op kantoor. Het sluit precies aan wanneer hij een pak aanheeft (ook zonder jasje) en dan zie je het helemaal niet. Wat waarschijnlijk een groter probleem is, is dat je er een tekst wilt (sowieso een slecht idee!) laten tatoeëren in een taal die je niet kent (nog slechter idee!) en dat je nog zo jong bent. Spijt krijgen is niet zeldzaam bij tatoeages. ![]() Denk er nog goed over na en denk ook na over wat je later wilt doen en of het eventueel een groot probleem gaat worden. Nogmaals: het hoeft echt geen probleem te zijn en het gaat er uiteindelijk vooral om wat jij wilt. Ik ken ook genoeg mensen die bepaalde banen niet konden krijgen maar dat verder een prijs vonden die ze er graag voor betaalden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Piercing & tattootopic #666 HAHA GRAPJE #18 Verwijderd | 500 | 07-05-2006 16:06 |