Advertentie | |
|
![]() |
|
Forever alone is juist een hele leuke meme
![]() ![]() De oldskool memes (lolcats, pedobear, trollface, rageguy, socially awkward penguin, futurama fry, etc. etc. en de heiligste der memes: de PICARD FACEPALM) vind ik erg leuk en daar kan ik nog steeds om lachen. Er komen zo nu en dan nog wel leuke nieuwe langs, maar ook een hoop waar ik van denk "meh". Maar een goede meme wordt zelden saai. En brave humor is zelden écht leuk, het is natuurlijk leuk en aardig als je forever alone omdoopt naar forever available (wat ironisch genoeg nog sneuer is ![]() ![]() Het is een beetje alsof je een bandje volgt vanaf het begin, en goed weet waar de muziek over gaat en een fan van het eerste uur bent, en de band vervolgens erg populair wordt en je frustratie ervaart omdat de nieuwe fans niet goed begrijpen waar het over gaat (in jouw ogen) en er overal copycats opduiken en de markt overspoeld wordt met matige muziek van hetzelfde genre.
||
Citaat:
Voor de rest: prima vergelijking met een band die je al dan wel niet lang volgt!
|
Face memes (rage, shock etc.), Socially awkward penguin, Bachelor(ette) frog, Courage wolf e.d. zijn natuurlijk geniaal.
Mits er een leuke tekst onder staat natuurlijk. Er zijn een hoop niet-grappige noobs die hun eigen tekstjes verzinnen (of erger, in het Nederlands, Spaans of Duits) en die zijn dan weer ontzettend slecht.
||
![]() |
Citaat:
Toevallig liet iemand me nog een meme zien, afgelopen week, en toen ik vroeg waarom er nou een afbeelding van een wolvenkop bij stond, was het antwoord: "Nou, die wolf is ook gek." ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Sommige plekken op het internet zijn gewoon niet lief en zacht, dus tja. *shrug* Een meme is ook maar een middel om een boodschap over te brengen, als memes zoals "do it faggot" niet bestonden vindt men wel weer andere manieren om te pesten.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien waren er mensen die hem aanspoorden het niet te doen, maar dat was tevergeefs. Dus ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Artificiële talen #4 Vogelvrij | 233 | 21-08-2011 14:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wikileaks ganralph | 183 | 29-12-2010 03:47 |