Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2013, 19:12
Mr. Anoniem
Mr. Anoniem is offline
Halloo,

Ik heb een klein "probleempje"..

ik ben verliefd op mijn nicht.. heel erg zelfs..

ik weet dat ik er nooit iets mee kan bereiken maar ik denk steeds aan haar enzo.. en het lukt niet om niet aan haar te denken..

wat moet ik nu doen?

Groetjes,

Mr. anoniem
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2013, 20:01
DAH
DAH is offline
Niet aan haar denken... Hoe vaak heb je contact met haar? Verminder het contact als jullie vaak contact hebben. Ga met andere meiden om. Doe dingen zoals lezen, gamen, sporten, undsoweiter.
Oud 26-02-2013, 20:54
tripster
tripster is offline
Euhjee.

Ga je dan bv. naast je nicht verder met geen meisjes om, want dan kan ik het me voorstellen. Als dat het enige meisje in je leven is...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2013, 21:34
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Probeer haar niet meer te zien. En blokkeer haar op facebook en andere sociale sites, kom vervolgens in contact met andere meisjes.
Oud 27-02-2013, 12:29
WolterB
WolterB is offline
Titel verduidelijkt.

En het is natuurlijk niet handig en als je een redelijk hechte familie hebt is nooit meer zien/geen contact ook geen optie natuurlijk. Probeer er in ieder geval niet iets mee te doen en je focus naar andere meisjes te verleggen.
Oud 27-02-2013, 17:57
Mr. Anoniem
Mr. Anoniem is offline
Citaat:
Euhjee.

Ga je dan bv. naast je nicht verder met geen meisjes om, want dan kan ik het me voorstellen. Als dat het enige meisje in je leven is...
Nee ik ga met geen andere meisjes om..
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 18:02
Verwijderd
ik zou dr gewoon doen.. aan liefde doe je toch niks, en een relatie met je neef of nicht kan gewoon hoor.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 18:28
ikke4714
ikke4714 is offline
ik heb dit ook gehad op mijn neef dan maar dat duurde een heel aantal jaar.
het beste is je gewoon zoals je al doet te realiseren dat het nooit iets word en er niets mee doen
dan gaat het vanzelf over
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 18:29
Verwijderd
Citaat:
het beste is je gewoon zoals je al doet te realiseren dat het nooit iets word en er niets mee doen
dan gaat het vanzelf over
waarom doen alsof het nooit wat kan worden?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2013, 20:02
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
ik zou dr gewoon doen.. aan liefde doe je toch niks, en een relatie met je neef of nicht kan gewoon hoor.
Je zou d'r gewoon doen? wat, seks met haar hebben?

Ik zou het niet doen. Het zorgt voor vreemde verhoudingen binnen de familie, wat nogal problematisch kan worden. Bovendien moet je geen kinderen met elkaar krijgen omdat de kans op erfelijke afwijkingen en ziektes vergroot wordt aangezien je familie van elkaar bent.
Oud 27-02-2013, 23:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Ik zou het niet doen. Het zorgt voor vreemde verhoudingen binnen de familie, wat nogal problematisch kan worden. Bovendien moet je geen kinderen met elkaar krijgen omdat de kans op erfelijke afwijkingen en ziektes vergroot wordt aangezien je familie van elkaar bent.
Ik ben het met je eens dat de verhoudingen binnen de familie op die manier ingewikkeld kunnen worden, maar het argument dat het risico op erfelijke afwijkingen verhoogd wordt is inmiddels achterhaald. Er is een verhoogd risico maar dat is maar klein, ongeveer 2% meer dan een "normaal" ouderpaar (vergelijkbaar met het risico als een vrouw op latere leeftijd een kind krijgt).
Oud 28-02-2013, 00:59
Verwijderd
Citaat:

ik zou er idd gewoon voor gaan, liefde overwint alles
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 04:25
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
ik zou er idd gewoon voor gaan, liefde overwint alles
Ten eerste overwint liefde niet álles. Ten tweede weet de TS überhaupt niet of zijn nichtje ook iets voor hem voelt en als het niet wederzijds is (en die kans is vrij groot) zal hij toch echt hele nare situaties creëren, want het lijkt me sterk dat hij (een gedeelte van) zijn familie maar gewoon uit de weg kan gaan.

Als hij nu al zeker zou weten dat het wederzijds was en zij er ook achterstond.. tja, dan kun je zeggen "ga ervoor," ook al zouden er dan alsnog problemen kunnen ontstaan in zijn familie, maar op dít moment lijkt het me veel verstandiger om het gewoon te laten.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 08:25
hookee
hookee is offline
OK, we zijn eruit:
Als het dus wederzijds is, ervoor gaan !. Maar ga er ook weer niet van uit dat dit de vrouw van je leven wordt, je bent immers nog puber.
Als nog niet duidelijk is of het wederzijds is, zoek dat eerst even uit, ze zit misschien ook met dezelfde vraag of heeft al besloten..
Als het duidelijk niet wederzijds is, zul je je duidelijk op iets anders moeten focussen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 16:44
Mr. Anoniem
Mr. Anoniem is offline
Citaat:
OK, we zijn eruit:
Als het dus wederzijds is, ervoor gaan !. Maar ga er ook weer niet van uit dat dit de vrouw van je leven wordt, je bent immers nog puber.
Als nog niet duidelijk is of het wederzijds is, zoek dat eerst even uit, ze zit misschien ook met dezelfde vraag of heeft al besloten..
Als het duidelijk niet wederzijds is, zul je je duidelijk op iets anders moeten focussen.
okee bedankt allemaal
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 17:37
Brigitjee
Brigitjee is offline
dat kan tog nooit iets worden, je kan geen kinderen krijgen, de relatie tussen famillie word daardoor waarschijnlijk heel raar enzo.. ik zou het gewoon zo laten als het nu is, het gevoel gaat vast vanzelf weg
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 18:06
Verwijderd
Citaat:
je kan geen kinderen krijgen,
Terug naar biologie-les.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 18:18
Brigitjee
Brigitjee is offline
Citaat:
Terug naar biologie-les.
ja het kan wel maar die worden (zwaar) gehandicapt tog?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 18:24
Martiño
Martiño is offline
Nee, zoals ik al eerder zei: dat is een hardnekkige fabel.

Er is een klein verhoogd risico op erfelijke afwijkingen, maar het is absoluut geen zekerheid.
Oud 02-03-2013, 00:57
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Nee, zoals ik al eerder zei: dat is een hardnekkige fabel.

Er is een klein verhoogd risico op erfelijke afwijkingen, maar het is absoluut geen zekerheid.
Oh, ik dacht dat het risico groter was.
Maar dan nog ben ik van mening dat het raar kan worden op bijvoorbeeld familiefeestjes, maar als zij dit willen moeten ze er natuurlijk voor gaan.
Reageren

Regels voor berichten