Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2013, 16:41
Verwijderd
ja?

Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
Frayne 44
Chick Rock 43
Uomi 36
Ingegerd 35
Stefenootje 32
Trimm Trabb 32
Etmakas 31
Mutant 30
Paranoide 30
Quintiano 27
Sadye 26
Little Phoebe 23
Pip 14
Lieveheersbeest 12
Miekje* 12
Quis 3.0 11
Qimm 10
Snebbeltje 9
Sarah 9
Carn 6
Macrador 6
Noedelhap 5
Lorelei 4
Martiño 4
fizzle-fluffy 3
Lusi 2
sanni 1
.sann 1
Klaverhap 1
Wout 1
umberto 1
Toon topic & sluit venster
Advertentie
Oud 27-02-2013, 16:49
Verwijderd
mutant, je bent een beetje een doos!

@ plaatje van Etmakas!
Oud 27-02-2013, 16:52
Verwijderd
Gewoon random beginnen
Oud 27-02-2013, 16:54
Verwijderd
Meestal begin ik in dat soort lijsten bovenaan, in mijn hoofd zijn films die onderaan staan meteen echt heel slecht, al weet ik best dat dat niet zo is
Oud 27-02-2013, 16:56
Verwijderd
Nou ja, in de top 250 lijst heb je wel de kans dat nummer 250 minder goed is dan nummer 1 ja
Oud 27-02-2013, 16:58
Verwijderd
Maar goed, ik ga denk ik maar wel een soort van onderaan naar boven werken, dan worden ze als het goed is steeds beter . Maar dan gewoon wel iets waar ik zin in heb.
Oud 27-02-2013, 17:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nouja, de volgorde maakt in principe niks uit. Ik zou gewoon bovenaan beginnen.

Zelf heb ik gewoon telkens uit de lijst een film gehaald die me op dat moment leuk leek. Dus gewoon kriskras door elkaar gekeken.
Oud 27-02-2013, 17:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Er zitten gekke paarsachtige vlekken in m'n aardappelen
Verwijderd
Citaat:
mutant, je bent een beetje een doos!
Soms heb ik mijn momenten ja. Maar ik ben verneukt door het internet, over het algemeen denk ik dat iemand aan het trollen is als er een hele achterlijke opmerking gemaakt wordt. Vandaag blijkbaar niet ^^
Verwijderd
Kat, ken jij de film Bronenosets Potyomkin? Of eigenlijk überhaupt iemand ?
Verwijderd
Ja maar ik bedoel niet een beetje slechter. Ik heb het dan over niveau American Pie of House of Wax (met Paris Hilton, toch?) slecht. Wij kijken overigens eens in de week film met een vriend van ons we zijn onze filmkeuze daar een beetje op aan het baseren. Is wel tof
Oud 27-02-2013, 17:19
Verwijderd
Nou, nee, dat idee heb ik niet .

Alhoewel Groundhog Day er wel tussen staat en ik had altijd het idee dat dat een beetje in die categorie viel. Maar kennelijk niet.
Oud 27-02-2013, 17:20
Verwijderd
House of Wax is wel een klassieker heurr!
Oud 27-02-2013, 17:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, is wel een alom geprezen film van Eisenstein, staat vooral bekend om zijn vernieuwende montage.
Oud 27-02-2013, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Jazeker!
Oud 27-02-2013, 17:40
Verwijderd
Aha . Ik denk dat ik die vanavond ga kijken namelijk!
Oud 27-02-2013, 17:51
Verwijderd
hoi
Oud 27-02-2013, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Aha . Ik denk dat ik die vanavond ga kijken namelijk!

Toen ik een jaar of twee was, zei mijn vader wel eens tegen me: 'Katyusha, wat doet het gordeldier?' en dan deed ik van 'brrrrbrrr ggggg' en wiegde zo'n beetje heen en weer.
Oud 27-02-2013, 18:36
Verwijderd
Citaat:

Toen ik een jaar of twee was, zei mijn vader wel eens tegen me: 'Katyusha, wat doet het gordeldier?' en dan deed ik van 'brrrrbrrr ggggg' en wiegde zo'n beetje heen en weer.

Toen ik een jaar of 1 was deed mijn vader plastic speelpionnen in mijn mond, die ik met een 'PUH' geluid de kamer in spuugde.

Er zijn beelden van.
Oud 27-02-2013, 18:37
Miekje*
Miekje* is offline
Vandaag werden er demonstraties met honden gehouden op mijn kinderboerderij, en er was een Toller bij
Oud 27-02-2013, 18:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Er zitten gekke paarsachtige vlekken in m'n aardappelen
zijn ze bevroren geweest?
Oud 27-02-2013, 19:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
zijn ze bevroren geweest?
Ik heb ze net vanmiddag gekocht!
Oud 27-02-2013, 19:05
Verwijderd
Dat was bij mijn ouders ook wel eens. Die moet je er uit snijden maar kun je wel nog gewoon eten!
Oud 27-02-2013, 19:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb het er niet uit gesneden Maar ik zal er wel niet dood aan gaan.
Oud 27-02-2013, 19:09
indigo
indigo is offline
Goeienavond! Ik heb het afvaltopic maar even overgeslagen ara:. Hoe is het hier? Ingegerd, weet je al wanneer je gaat verhuizen? Ik kreeg vandaag toevallig een aanbod voor een huis, we gaan volgende week kijken .
Oud 27-02-2013, 19:15
Verwijderd
Oei oei oei, toch wel charmant die grote advocatenkantoren Of nou ja, pure omkoperij natuurlijk, maar in de collegepauze hadden we een compleet koud buffet met broodjes zalm en rosbief, vers fruit etc. etc. En CR je had gelijk, koket lachen hielp, ik heb zelfs een leuke discussie met twee partners gehad
Oud 27-02-2013, 19:15
Verwijderd
We hebben maandag een afspraak en san zien we wel! Dat zal wel gaan over de financiën en wie wij zijn enzo. Maar ik vermoed dat daar geen rare dingen uitkomen en hoop dat we dan ook meteen sleuteloverdracht kunnen bespreken. Als het aan mij ligt meteen als het beschikbaar is, dus 14 maart! Wat tof dat je er aan denkt trouwens

Wat leuk! Wat voor huis zoeken jullie?
Oud 27-02-2013, 19:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar is het echt altijd zo? Misschien dan een keertje naar de huisarts? Je hoort niet altijd ziek te zijn als je vrij hebt natuurlijk!
Late reply, maar ik was tot 20 minuten geleden knock out.
Het gebeurt niet altijd wanneer ik vrij heb, maar wel regelmatig. Het gebeurt iig altijd op een vrije dag. Net was wel wat heavier dan normaal, ben meteen m'n nest weer ingegaan, ging over m'n nek en heb toen een paar uur half geslapen. Licht en teveel bewegen deed iig pijn.
en nu voel ik me als een ziek en zwak vogeltje, wat niet zo gek is, aangezien ik maar een halve plak roggebrood op heb die er daarna meteen weer uitkwam.

Aber gut, weer m'n huiswerk niet kunnen maken dus. Klotezooi.
Oud 27-02-2013, 19:17
Verwijderd
Dan zou ik eens een bezoekje aan de huisarts brengen
Oud 27-02-2013, 19:23
Verwijderd
Ik kijk nu de Russische film (en ik blijf het zo noemen, want ik kan de titel niet goed onthouden ) maar wtf . Dit is allemaal echt gebeurt toch? Dat verrotte vlees!

'Het zijn maar maden kun je prima eten'.
Oud 27-02-2013, 19:24
indigo
indigo is offline
Klinkt goed, hopelijk kan het idd snel. Hebben jullie het dus ook nog niet gezien? Wij zoeken eenzelfde soort huis als waar we nu in zitten (nu hebben we een appartement met 2 slaapkamers), maar dan in een andere plaats. We gaan kijken bij een eensgezinswoning, dus mét tuin, dat lijkt me wel gaaf.
Oud 27-02-2013, 19:24
Verwijderd
Ik ben met Frayne! Mij is altijd gezegd dat, wanneer je altijd in vakanties/vrije dagen ziek bent, je op je niet-vrije dagen te veel doet of er in ieder geval iets niet goed zit. En ik weet ook wel dat het niet zo zwartwit is, maar denk wel dat er een kern van waarheid in zit.
Oud 27-02-2013, 19:26
indigo
indigo is offline
Trimm, het klinkt een beetje als migraine, al kan het idd ook met spanning te maken hebben. Ik zou hoe dan ook maar eens langs de huisarts gaan, want dit werkt ook niet natuurlijk. Beterschap iig!
Oud 27-02-2013, 19:32
Carn
Carn is offline
Citaat:
Bronenosets Potyomkin? Of eigenlijk überhaupt iemand ?
Ja.
Oud 27-02-2013, 19:42
Verwijderd
Hahahahhaahha ik mag Jennifer Lawrence echt heeeeel graag

(vanaf 0.25)
"OH MY GOD" <3

"I'm sorry I did a shot" <3
"You don't worry about peeking to soon?"
"Well now I am, Godddd"
Oud 27-02-2013, 19:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

[filmpje] (vanaf 0.25)
"OH MY GOD" <3

[filmpje]
"Well now I am, Godddd"
Ik had op tumblr al een hele shitload aan gifjes zien langskomen ja. eindelijk eens een actrice die over komt als een gewoon mens. puik.
Oud 27-02-2013, 19:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En CR je had gelijk, koket lachen hielp, ik heb zelfs een leuke discussie met twee partners gehad
Zie je wel, dat kan je allemaal best
Oud 27-02-2013, 19:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
En Trimm, ik sluit me bij de rest aan. Hup, naar de dokter! Klinkt als oververmoeidheid, je wil geen burn-out krijgen.
Oud 27-02-2013, 19:53
Carn
Carn is offline
Citaat:

[filmpje] (vanaf 0.25)
"OH MY GOD" <3

[filmpje]
"Well now I am, Godddd"

Overigens is de Oscar niet echt verdiend; Silver Linings was 50% 'wel aardig' en vervolgens in de clichés te verzuipen.
Oud 27-02-2013, 19:55
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Overigens is de Oscar niet echt verdiend; Silver Linings was 50% 'wel aardig' en vervolgens in de clichés te verzuipen.
Oh ik was vergeten dat zij dat ook was Ha, nu vind ik haar nog gaver. Heb de film niet gezien, dus of het terecht was of niet weet ik niet, maar ik moet echt hartelijk om haar lachen, gaaf wijf
Oud 27-02-2013, 19:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moest maar eens gaan douchen, ik ruik m'n voeten
Oud 27-02-2013, 19:58
Verwijderd
En weg ismijn internet
Oud 27-02-2013, 20:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh ik was vergeten dat zij dat ook was Ha, nu vind ik haar nog gaver. Heb de film niet gezien, dus of het terecht was of niet weet ik niet, maar ik moet echt hartelijk om haar lachen, gaaf wijf
Oh true, leuk mens inderdaad . Maar in de film speelt ze gewoon n beetje een bijdehante versie van zichzelf; niet zo heel boeiend ;o
Oud 27-02-2013, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Klinkt goed, hopelijk kan het idd snel. Hebben jullie het dus ook nog niet gezien? Wij zoeken eenzelfde soort huis als waar we nu in zitten (nu hebben we een appartement met 2 slaapkamers), maar dan in een andere plaats. We gaan kijken bij een eensgezinswoning, dus mét tuin, dat lijkt me wel gaaf.
jawel, wij hebben het afgelopen vrijdag gezien. Maar we moesten dus maandag al laten weten of we het wilden of niet. En we hebben ja gezegd. Dus wanneer er geen gekke dingen uitkomen bij dat gesprek (wat ik niet verwacht), is het van ons!

Leuk, een eensgezinswoning! Hebben wij ook op gezocht. Mijn zusje vroeg al: "Zo, met het oog op """de toekomst?""""" En de beste vriend van mijn vriendje maakte de opmerking: "Zooho, in een kindvriendelijke wijk.... Leuk wonen, ja dat zal wal! "
Volgens mij verwacht iedereen nu dat ik binnen een jaar zwanger ben
Oud 27-02-2013, 20:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb 'r gezien in 'house at the end of the road' ofzo, een standaard suffe horrorfilm. Ik had helemaal niet door dat zij dat grietje was, want in de film is ze best een muts.
Oud 27-02-2013, 20:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Naja, nu is ze nog redelijk groen (ondanks Winters Bone die vorig jaar ook al hoge ogen gooide), maar later zal ze heus wel de typische Hollywood-air krijgen, denk ik Net als Joaquin Phoenix of Kristen Stewart, die hebben ook /care.
Oud 27-02-2013, 20:12
Carn
Carn is offline
Och, ze heeft ook al twee flinke rollen in twee grote franchises; ik denk dat het allemaal wel mee valt; misschien zijn het de Kentucky-roots
Oud 27-02-2013, 20:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, weer fris ende fruitig.
Oud 27-02-2013, 20:57
Verwijderd
het is al 10 uur.
Oud 27-02-2013, 21:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
het is al 10 uur.