Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
House of Wax is wel een klassieker heurr!
|
![]() |
|
Goeienavond! Ik heb het afvaltopic maar even overgeslagen
![]() ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oei oei oei, toch wel charmant die grote advocatenkantoren
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
We hebben maandag een afspraak en san zien we wel! Dat zal wel gaan over de financiën en wie wij zijn enzo. Maar ik vermoed dat daar geen rare dingen uitkomen en hoop dat we dan ook meteen sleuteloverdracht kunnen bespreken. Als het aan mij ligt meteen als het beschikbaar is, dus 14 maart! Wat tof dat je er aan denkt trouwens
![]() Wat leuk! Wat voor huis zoeken jullie? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het gebeurt niet altijd wanneer ik vrij heb, maar wel regelmatig. Het gebeurt iig altijd op een vrije dag. Net was wel wat heavier dan normaal, ben meteen m'n nest weer ingegaan, ging over m'n nek en heb toen een paar uur half geslapen. Licht en teveel bewegen deed iig pijn. en nu voel ik me als een ziek en zwak vogeltje, wat niet zo gek is, aangezien ik maar een halve plak roggebrood op heb die er daarna meteen weer uitkwam. ![]() Aber gut, weer m'n huiswerk niet kunnen maken dus. Klotezooi.
|
Klinkt goed, hopelijk kan het idd snel. Hebben jullie het dus ook nog niet gezien? Wij zoeken eenzelfde soort huis als waar we nu in zitten (nu hebben we een appartement met 2 slaapkamers), maar dan in een andere plaats. We gaan kijken bij een eensgezinswoning, dus mét tuin, dat lijkt me wel gaaf.
|
Verwijderd
|
Ik ben met Frayne! Mij is altijd gezegd dat, wanneer je altijd in vakanties/vrije dagen ziek bent, je op je niet-vrije dagen te veel doet of er in ieder geval iets niet goed zit. En ik weet ook wel dat het niet zo zwartwit is, maar denk wel dat er een kern van waarheid in zit.
|
![]() |
|
Trimm, het klinkt een beetje als migraine, al kan het idd ook met spanning te maken hebben. Ik zou hoe dan ook maar eens langs de huisarts gaan, want dit werkt ook niet natuurlijk. Beterschap iig!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Leuk, een eensgezinswoning! Hebben wij ook op gezocht. Mijn zusje vroeg al: "Zo, met het oog op """de toekomst?""""" En de beste vriend van mijn vriendje maakte de opmerking: "Zooho, in een kindvriendelijke wijk.... Leuk wonen, ja dat zal wal! ![]() Volgens mij verwacht iedereen nu dat ik binnen een jaar zwanger ben ![]() |
![]() |
|
Naja, nu is ze nog redelijk groen (ondanks Winters Bone die vorig jaar ook al hoge ogen gooide), maar later zal ze heus wel de typische Hollywood-air krijgen, denk ik
![]()
|
|