Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2013, 20:50
Crystel
Crystel is offline
Voor mijn scriptie onderzoek ik wat de houding is van jongeren tegenover het gebruik van de geestelijke gezondheidszorg. Daarnaast onderzoek ik of er een verband is tussen deze houding en een aantal persoonlijkheidskenmerken, zoals zelfvertrouwen.

Om dit te kunnen onderzoeken heb ik jullie bijdrage nodig voor het invullen van de volgende vragenlijst:

www.thesistools.com/ggz-attitude

Ik hoop dat jullie mij als studente willen helpen en hier tijd voor vrij nemen.

Alvast heel erg bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2013, 20:58
Martiño
Martiño is offline
Dit past denk ik beter op Psych. Als de fb's daar anders over denken mag het ook wel naar Studiezaken
Oud 28-02-2013, 20:59
Crystel
Crystel is offline
Oke ik weet niet precies hoe dit forum werkt dus plaatste het maar hier.

Ik denk dan eerder Studiezaken ipv Psych...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 21:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Van mij mag het hier Bedenk wel dat je mogelijk een gekleurd beeld krijgt als je het hier post want ik denk dat er hier verhoudingsgewijs meer mensen persoonlijk ervaring hebben met de GGZ en er dus positiever tegenover staan dan anderen.
Oud 28-02-2013, 21:46
Verwijderd
Ingevuld. Jammer dat er geen mogelijkheid was om zelf iets in te vullen aan de hand van ervaringen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 00:19
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
In één zin zit volgens mij een contradictio in terminis. De vraag was iets in de trant van: Ik denk dat ik invloed heb op de dingen die mij overkomen. Op dingen die je overkomen heb je per definitie geen invloed, toch?
Oud 01-03-2013, 14:31
Verwijderd
In zekere zin kun je zeggen dat hoe je je leven leeft, mede bepaald wat je overkomt. Als je nooit uitgaat, overkomt t je ook niet de liefde van je leven in een kroeg te ontmoeten etc etc
Met citaat reageren
Oud 03-03-2013, 17:31
Crystel
Crystel is offline
Citaat:
Ingevuld. Jammer dat er geen mogelijkheid was om zelf iets in te vullen aan de hand van ervaringen.
Iedereen bedankt voor het invullen.

Het is eigenlijk niet per se gericht op personen die er ervaring mee hebben vandaar dat ik dat er niet heb bij gezet.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2013, 17:34
Crystel
Crystel is offline
Citaat:
In één zin zit volgens mij een contradictio in terminis. De vraag was iets in de trant van: Ik denk dat ik invloed heb op de dingen die mij overkomen. Op dingen die je overkomen heb je per definitie geen invloed, toch?
Ik denk dat het er dan maar net van afhangt welke betekenis je geeft aan het woord 'overkomen'. Je kan het ook definiëren als getroffen worden door bijvoorbeeld een ziekte.

Een ziekte kan je soms invloed op hebben (denk maar aan longkanker en roken bijvoorbeeld).

Maar bedankt voor je opmerking, het neigt er inderdaad wel naar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten