Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2013, 18:41
Verwijderd
Hey,

Ik heb onlangs mijn haar kort laten knippen, tot net iets boven mijn schouders. Van mezelf heb ik vrij dik haar, met slag erin. Dat vind ik best wel mooi, alleen gaat het onderaan uitstaan naar buiten. Maar wat ik wil, is dat het onderaan naar binnen valt. Met een krultang lukt dit niet, dit heb ik al een paar keer geprobeerd. Hebben jullie ideeën?

Laatst gewijzigd op 04-03-2013 om 18:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2013, 22:26
Verwijderd
Uitdunnen? Binnenkant iets inkorten? Een kapper weet het zo
Met citaat reageren
Oud 05-03-2013, 20:08
Diamera
Diamera is offline
Een stijltang lijkt me handiger dan een krultang, van bovenaf stijl je normaal en aan het eind van de haarlok draai je de tang met de lok dan naar binnen toe zoals je je haar wilt hebben. Je kunt ook zo'n ronde föhnborstel gebruiken, en dan al föhnend de borstel met de onderkant van de haarlok erom een aantal keer naar binnen toe ronddraaien.

Dan moet je dus wel elke dag je kapsel stylen, maar dat is volgens mij vaak zo met korte kapsels in model.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2013, 20:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Lukt het ook niet door het droog te föhnen en dan met een ronde borstel naar binnen te draaien? Anders moet je het misschien net iets langer laten groeien, misschien dat het dan wel lukt.
Oud 05-03-2013, 21:17
eefiepeefie
eefiepeefie is offline
Je zou je haar evt. Met een krultang naar binnen kunnen krullen...
Maar ik begrijp dat je stijl haar hebt? En wil houden?

Veel succes!
Xx
Oud 06-03-2013, 18:53
Verwijderd
Dankjulliewel voor de reacties. Met een stijl/krultang krijg ik het nooit mooi. De ene krul (onderaan naar binnen) zit dan net iets hoger dan de andere krul, etc etc. Maar een ronde föhnborstel zal ik eens proberen! Goeie tip!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2013, 19:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hebben jullie ideeën?
Je haar weer lang laten groeien.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2013, 17:36
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
Je haar weer lang laten groeien.
Van alle ideeën moet de botte opmerking weer van een man afkomstig zijn
Je houdt onze reputatie zo wel in stand
Met citaat reageren
Oud 07-03-2013, 17:38
Vowel
Vowel is offline
Dat is toch geen botte opmerking?

Lang(er) haar is sowieso mooier bij vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2013, 01:41
Verwijderd
Citaat:

dit ja.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2013, 01:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Nou, dat vind ik niet per se. Ik ken vrouwen met superkort haar die er zo echt beter uitzien dan met lang haar.
en lang haar kan super irritant zijn. Dat merk ik nu mijn eigen haar weer lang is. Blijkbaar heb ik ineens krullen, dus de boel borstelen is echt een hele klus en verder zit het ook best wel in de weg. Dusss, er is best wel wat te zeggen voor kort haar.
Oud 09-03-2013, 08:26
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nou, dat vind ik niet per se. Ik ken vrouwen met superkort haar die er zo echt beter uitzien dan met lang haar.
en lang haar kan super irritant zijn. Dat merk ik nu mijn eigen haar weer lang is. Blijkbaar heb ik ineens krullen, dus de boel borstelen is echt een hele klus en verder zit het ook best wel in de weg. Dusss, er is best wel wat te zeggen voor kort haar.
Dat kort haar handiger is hoor je mij ook nergens herkennen hoor. Mijn haar is ook ontzettend irritant. Maar een mooi lang kapsel is altijd mooier dan een mooi kort kapsel. In die gevallen die jij aanhaalt zou het best kunnen dat een bepaald kort kapsel mooier is dan een bepaald lang kapsel, maar dan komt dat gewoon doordat het lange kapsel lelijk was. Een ander model lang haar was dan beter geweest.

Hiermee wil ik dus niet zeggen dat kort haar altijd lelijk is, integendeel, bij veel vrouwen staat het best, maar dan nog zou lang mooier zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2013, 10:19
Verwijderd
er is natuurlijk ook een verschil tussen stijlvol kort en een 'pittig' kort (roodgeverfd) stekeltjes kapsel. Maar ik vind dat maar weinig mensen dat kunnen hebben, dat eerste. Dat tweede moet gewoon niemand doen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2013, 12:32
Vowel
Vowel is offline
Ja en natuurlijk zijn er gewoon een aantal lange kapsels die ontzettend lelijk zijn en wanneer zo iemand dan opeens een mooi kort kapsel heeft, dan denken mensen "oh kort staat je veel beter" terwijl het eigenlijk aan het kapsel lag en niet aan de lengte ervan.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 17:53
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Dat kort haar handiger is hoor je mij ook nergens herkennen hoor. Mijn haar is ook ontzettend irritant. Maar een mooi lang kapsel is altijd mooier dan een mooi kort kapsel. In die gevallen die jij aanhaalt zou het best kunnen dat een bepaald kort kapsel mooier is dan een bepaald lang kapsel, maar dan komt dat gewoon doordat het lange kapsel lelijk was. Een ander model lang haar was dan beter geweest.

Hiermee wil ik dus niet zeggen dat kort haar altijd lelijk is, integendeel, bij veel vrouwen staat het best, maar dan nog zou lang mooier zijn.
Citaat:
er is natuurlijk ook een verschil tussen stijlvol kort en een 'pittig' kort (roodgeverfd) stekeltjes kapsel. Maar ik vind dat maar weinig mensen dat kunnen hebben, dat eerste. Dat tweede moet gewoon niemand doen.
Citaat:
Ja en natuurlijk zijn er gewoon een aantal lange kapsels die ontzettend lelijk zijn en wanneer zo iemand dan opeens een mooi kort kapsel heeft, dan denken mensen "oh kort staat je veel beter" terwijl het eigenlijk aan het kapsel lag en niet aan de lengte ervan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten