Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een vertrouwenspersoon heeft wel zwijgplicht. Hij mag dit alleen verbreken bij zeer ernstige dingen zoals sexueelmisbruik, diefstal en dat soort dingetjes.. Misschien is de vertrouwenspersoon wat voor jou? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heey...
Ik heb me ook vaak beschadigd en heb het laatst ook gedaan... Maar even over jou. Ik snap dat je helemaal gefrustreed bend over de uitslag van je vriend. Ik hoop natuurlijk niet dat je vriend gaat overlijden, maar als je bij je aders snijd heeft straks niemand jou meer. En dat wilt jouwn vriend ook niet. Probeer alles is op te schrijfen wat je voelt en wat je denkt. En probeer daarna met iemand die je heel erg vertrouwd er mee te praten. liefs, Michello PS: Het idee van _melove is een heel goed idee ik zou zeggen probeer dat. Het heeft mij ook geholpen. |
![]() |
|
Ik heb je een privébericht gestuurd over dit onderwerp, kijk eventjes naar je inbox, hopelijk helpt het. Stuurde het bericht in een PM omdat ik het liever niet openbaar op internet heb staan.
|
![]() |
Iedereen kan je helpen, maar in the end moet je het zelf doen. Mijn advies: Ergens hulp zoeken, en daar je eigen invulling op geven. Jezelf pijn doen, is zoals heel veel hier al hebben gezegd, geen oplossing. En over je vriend, weet dat hij jou ook mist, zou je dat erger willen maken? Samen sta je sterk!
Groetjes en veel succes, Carlo. |
![]() |
|
![]() |
Wat betreft het je niet druk maken heeft Martre idd gelijk, je moet je gewoon niet zo druk maken. Bijvoorbeeld die getuigenverklaring bij de politie gebeurt toch wel en de politie zal je er niet voor opsluiten dus zou je jezelf daar een beetje voor moeten kalmeren met het idee dat zoiets zichzelf wel oplost zonder dat je jezelf daar zorgen over gaat lopen maken.
Boksen lijkt me niet echt goed te helpen tegen psychische wantoestanden, zelf word ik er alleen maar agressiever en triester van... @E_Y_E het is geen aandacht, het is vooral het pijn doen van je fysieke zelf zodat die pijn ervoor zorgt dat je afgeleidt wordt van je geestelijke toestand. Slechts een beperkt deel van de mensen doet het echt om de aandacht, de meesten doen het niet eens waar anderen bij zijn of brengen anderen niet eens op de hoogte. |
![]() |
|
![]() |
heeii,
Ik snap hoe je voelt, ik deed het zelf ook.. Ik sneed en ben nu 3 weken gestopt. Het beste is om nu zo snel mogelijk hulp te zoeken. Ik weet niet of je nog op school zit maar als dat zo is ga dan naar de vertrouwenspersoon, die kan verdere hulp voor je zoeken. Zelf ben ik niet zo'n praat mens maar het lucht echt op om alles waar je mee zit aan iemand te vertellen, dat is moeilijk aan een dierbare zoals je ouders of vrienden. Probeer alsjeblieft het aan iemand te vertellen, het is een stap en dan wordt alles voor je geregeld. Zelfbeschadiging lost niks op! In de zomer wordt het moeilijk met je littekens en je houdt ze voor de rest van je leven. Succes! xx Laatst gewijzigd op 24-03-2013 om 13:43. Reden: details weggehaald |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Littekens van zelfbeschadiging verbergen... xxx_love22 | 22 | 15-05-2016 18:48 | |
Psychologie |
Gespreksgroep zelfbeschadiging justhanna | 34 | 12-12-2006 23:01 | |
Liefde & Relatie |
Vriend met tranen Shortiej | 17 | 31-03-2005 21:10 | |
Psychologie |
Borderline ro-tje | 4 | 19-07-2004 14:58 | |
Psychologie |
Zelfbeschadiging Imke_BF | 1 | 13-11-2003 06:43 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |