Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb in het verleden relaties gehad met mannen die minder geld hadden dan ik en dat is al behoorlijk weinig ^^ zelfs krakers die helemaal niks hadden. Geld is handig, makkelijk, fijn, ik zou zo een heleboel ervan willen hebben, maar daarvoor ga ik geen relatie met iemand beginnen en zeker niet eentje verbreken.
Maar dat ben ik, er zullen vast vrouwen zijn die soppen op een man die hen alles kan geven wat ze willen. Maar zo zullen er ook mannen zijn. |
![]() |
|
![]() |
De essentie ligt dat vrouwen vallen op mannen die bescherming bied en/of waarmee kans op goed nageslacht groot is. Bescherming kan op vrij veel manieren, (1) hij kan fysiek sterk zijn (Badr Hari) en bescherming bieden met de vuist (eveneens de reden waarom veel vrouwen een sixpack hot vinden: het geeft kracht aan. (2) Ze kunnen rijk zijn (Bill Gates) en daarmee voorzien in goed huis, veilige auto, betere zorg. (3) Ze kunnen knap zijn (orlando bloom) wat de indruk geeft goed nageslacht te geven (mannen doen dit ook; daarom zijn vrouwen met wat grotere borsten en bepaald gewicht aantrekkelijker). (4) ze kunnen vlotte praters zijn of goede humor hebben, daarmee hebben toch het wat hogere woord in een groep; een beetje de baas van anderen (theo maassen). (5) ze kunnen zelfstandig, handig en aardig zijn. Hetgeen waardoor ze bescherming bieden door vriendschappen te kunnen sluiten of zichzelf te kunnen redden (zo geen voorbeeld).
Veel punten overlappen vaak natuurlijk een beetje. En vrouwen lijken vaak te vallen op mannen waar andere vrouwen op vallen (pre-selection). Dit zie je heel sterk bij filmsterren, maar Justin Bieber is denk ik het perfecte voorbeeld. Even de opmerking dat zijn sportschool, kleding, geld, auto ed pas gekomen is ná zijn populariteit. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Lotto Weekend Miljonairs, Hulplijn: iemand bellen! Fantôme | 6 | 03-02-2009 10:50 | |
De Kantine |
Naam, Avatar en Saai-topic #448 Verwijderd | 500 | 04-12-2008 20:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Chinese vrouw miljonair door computergame Love & Peace | 59 | 02-12-2006 18:05 | |
Lifestyle |
Gratis Geld verdienen! bij mOney milJonair! en het werkt eCht: ze betalen eCht uit! shOpaddiCt | 2 | 11-03-2005 15:48 | |
Films, TV & Radio |
de miljonair Verwijderd | 24 | 14-10-2004 11:20 | |
Lifestyle |
"Heb jij MILJONAIRS-potentie?" Spirit | 47 | 10-02-2003 19:27 |