Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2013, 08:43
Gieltjuh
Gieltjuh is offline
Is het waar dat vrouwen vallen op mannen met geld? Zou jij je relatie verbreken als je iemand leert kennen die een miljonair is en hij jou leuk zou vinden?

Of als je iemand leert kennen die echt veel geld heeft, zou je dan sneller een relatie met diegene willen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2013, 09:36
igfy
igfy is offline
Er zijn vast vrouwen die hier op vallen, maar ik zou nooit mijn relatie verbreken omdat een miljonair mij leuk vindt. Ten eerste zou ik hem dan ook leuk moeten vinden (en ik vind niet snel echt iemand leuk) en ten tweede zou ik me eigenlijk meer geïntimideerd voelen door het geld dan dat ik het als een voordeel zie.
Oud 15-03-2013, 10:23
hookee
hookee is offline
Ik denk dat het bij vrouwen dezelfde keus is als bij mannen, wat zou je zelf doen?
Nu zijn er waarschijnlijk minder vrouwen miljonair en degene die het zijn zoeken vaak meer een gelijke. I.t.t. een mannelijke miljonair die eerder naar een oppervlakkig groen blaadje zoekt en na 5 jaar weer inruilt.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 14:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, ik vind het altijd een beetje ongemakkelijk om niet mijn eigen geld te hebben. Fijn als iemand af en toe een etentje of wat dan ook betaalt of een cadeautje voor je koopt, maar ik heb liever mijn eigen geld waar ik mee kan doen wat ik wil. Om geld vragen vind ik vreselijk.
Als er wederzijdse gevoelens zijn, prima, dan ga ik graag een relatie met die persoon aan. Maar dan gaat het weer niet om het geld
Oud 15-03-2013, 14:14
Verwijderd
Ja dat is waar. Ja ze zullen de relatie verbreken. En ja, ze willen dan sneller een relatie.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 14:29
FerrariF
FerrariF is offline
De meesten zeggen van wel.. maar ik heb er nog nooit iets van gemerkt.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 17:08
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Is het waar dat vrouwen vallen op mannen met geld?
Sommige vrouwen vast.

Citaat:
Zou jij je relatie verbreken als je iemand leert kennen die een miljonair is en hij jou leuk zou vinden?
Nee, natuurlijk niet. Wtf?

Citaat:
Of als je iemand leert kennen die echt veel geld heeft, zou je dan sneller een relatie met diegene willen?
Hmm nee. Ik val juist niet op mensen aan wie je kunt zien dat ze veel geld hebben, of mensen die moeite doen om te laten zien hoeveel geld ze hebben (ontzettende afknapper, dat laatste). Zoiets hoef ik ook niet te weten, trouwens. Het is helemaal niet relevant. Ik zou iemand er niet per se om afwijzen, maar ga iemand er ook zeker niet leuk om vinden zeg. Genoeg geld is genoeg geld, meer hoeft het niet te zijn.

Maar er zullen vast vrouwen (en mannen!) zijn die dat wel doen, dus vandaar vind ik eigenlijk dat rijke mensen dat feitje lekker voor zich moeten houden. Op die manier weten ze zeker dat als iemand een relatie met ze wil, dat dat niet om het geld is. Dat zou ik zelf doen als ik rijk was.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 18:13
JoeriBoy123
JoeriBoy123 is offline
Ja,Ja,Ja
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 11:44
Verwijderd
Ik heb in het verleden relaties gehad met mannen die minder geld hadden dan ik en dat is al behoorlijk weinig ^^ zelfs krakers die helemaal niks hadden. Geld is handig, makkelijk, fijn, ik zou zo een heleboel ervan willen hebben, maar daarvoor ga ik geen relatie met iemand beginnen en zeker niet eentje verbreken.

Maar dat ben ik, er zullen vast vrouwen zijn die soppen op een man die hen alles kan geven wat ze willen. Maar zo zullen er ook mannen zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 12:07
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
De essentie ligt dat vrouwen vallen op mannen die bescherming bied en/of waarmee kans op goed nageslacht groot is. Bescherming kan op vrij veel manieren, (1) hij kan fysiek sterk zijn (Badr Hari) en bescherming bieden met de vuist (eveneens de reden waarom veel vrouwen een sixpack hot vinden: het geeft kracht aan. (2) Ze kunnen rijk zijn (Bill Gates) en daarmee voorzien in goed huis, veilige auto, betere zorg. (3) Ze kunnen knap zijn (orlando bloom) wat de indruk geeft goed nageslacht te geven (mannen doen dit ook; daarom zijn vrouwen met wat grotere borsten en bepaald gewicht aantrekkelijker). (4) ze kunnen vlotte praters zijn of goede humor hebben, daarmee hebben toch het wat hogere woord in een groep; een beetje de baas van anderen (theo maassen). (5) ze kunnen zelfstandig, handig en aardig zijn. Hetgeen waardoor ze bescherming bieden door vriendschappen te kunnen sluiten of zichzelf te kunnen redden (zo geen voorbeeld).

Veel punten overlappen vaak natuurlijk een beetje.

En vrouwen lijken vaak te vallen op mannen waar andere vrouwen op vallen (pre-selection). Dit zie je heel sterk bij filmsterren, maar Justin Bieber is denk ik het perfecte voorbeeld. Even de opmerking dat zijn sportschool, kleding, geld, auto ed pas gekomen is ná zijn populariteit.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 13:46
_wiet
_wiet is offline
stel dat het zo zijn, en dan?
Oud 16-03-2013, 18:22
Verwijderd
Ja, inderdaad! Stel dat het zo zijn?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 13:03
Snorro
Snorro is offline
Het is een leuke extraatje als iemand veel geld heeft, maar daarvoor zou ik natuurlijk nooit m'n relatie verbreken. Dat is wel heel oppervlakkig... Maar zulke vrouwen zijn er wel ja.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2013, 07:51
Gieltjuh
Gieltjuh is offline
Stel dat het zo zou zijn.. Dan wil ik niet dat vrouwen weten dat ik geld heb.. Ze moeten me nemen om mij, niet om mijn geld. De meningen zijn erover verdeeld, prettig om te weten hoe sommigen ernaar kijken, geeft weer inzicht.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2013, 17:50
Verwijderd
Als ik man was zou ik dan een knoop in mijn zaakje leggen. Stel dat je zo'n goudhoer bezwangerd.....dan zit je voor eeuwig aan haar vast.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Stel dat het zo zou zijn.. Dan wil ik niet dat vrouwen weten dat ik geld heb.. Ze moeten me nemen om mij, niet om mijn geld. De meningen zijn erover verdeeld, prettig om te weten hoe sommigen ernaar kijken, geeft weer inzicht.
Dus... daten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten