Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij vroeg je mee naar Spanje, en 'natuurlijk' ging je mee. Ik las het en dacht wtf, je kent hem niet, hij heeft je twee keer proberen te zoenen en jij wees hem af, er was nauwelijks contact, hij vraagt plots of je meegaat en dan vind jij het natuurlijk dat je meegaat? Ik zou het eerder creepy vinden als iemand dat vroeg.
Maar goed, het komt er dus op neer dat jullie elkaar leuk vinden. Nu dat nog wat directer laten blijken. Stél dat je op je bek gaat, dan verlies je niks want een gewone vriendschap heb je toch nog niet gehad en kan pas wanneer dit allemaal niet meer speelt. |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat doordat jij hem de eerste keer hebt afgewezen heel onzeker hebt gemaakt. Hij vind je waarschijnlijk wel leuk maar is bang om nog een keer afgewezen te worden. Dus ik denk dat hij voordat hij het nog een keer probeert een beetje inzicht wil krijgen in wat jij voor hem voelt (logisch zou ik ook doen) dat verklaart dan ook dat gesprek met zijn broer wat je hebt gehad. Ik zou het hem gewoon vragen dan weet je het gwn, nee heb je, ja kun je krijgen;-)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #91 RockaholiC | 499 | 30-09-2008 14:57 | |
Verkeer & Vervoer |
oplossing files vtxm | 267 | 01-02-2007 18:03 | |
Psychologie |
moeilijke situaties moon | 5 | 05-09-2005 14:49 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Vreemde practica Miess | 16 | 18-03-2003 17:39 | |
Psychologie |
Gelukkig worden is accepteren? Verwijderd | 40 | 21-12-2002 20:51 | |
Psychologie |
Dringend: uit huis gezet ! Captain | 36 | 27-12-2001 22:38 |