Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Verrassende wending
http://www.raceplanet.net/shownews.p...37&sort=normal Arrows zal naar alle waarschinlijk Vrijdag de deal rond hebben, en dan zou Arrows dus weer mee kunnen rijden. Goed neiuws dus! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat had je dan verwacht [/evil-odus] ![]() ![]() ![]() ![]() Tsja, weer M Schumacher ![]() ![]() |
![]() |
|
Schumi heeft nu weer een record erbij: het aantal gewonnen Grand Prixes in een seizoen.
Was nie ech een hoogstaande wedstrijd, het viel me op dat er een hele tijd bijna niemand uitviel en tegen het einde van de wedstrijd binnen 3 minuten 6 uitvallers... Irvine 6e, is toch een opvallende prestatie, kwam uiteraard deels dat zijn kwalificatietraining goed was gister.
|
Verwijderd
|
Lol, heb daarnet een filmpje gehoord van Montoya bij de kwalificatie. Raikonnen hield hem toen toch eventjes op bij de Busstop, nou montoya was daar niet blij mee. Kon je goed horen over de radio wat hij zei
![]() Ik citeer: "Fucking, fucking Raikonnen, what a fucking idiot!" Hij ws dus wel degelijk boos ![]() ![]() download hem HIER |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |