Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb al veel hulp gehad. Vaak bij de huisarts langsgeweest, omdat ik tijdenlang niet meer naar school ging. Op mijn 15e ben ik opgenomen geweest, daarna naar een cluster 4 school overgeplaatst waar alles pas veel erger is geworden. Ik geef op school vaak aan dat het écht niet goed met me gaat en ik hulp nodig heb, maar dat wuiven ze weg omdat ze het zogenaamd “te druk hebben”. Na dat een jaar langer gehoord te hebben heb ik het ook maar opgegeven. Tegen mijn psychologe durf ik ook niet alles meer te zeggen, ze heeft een keer mijn ouders ingelicht over iets dat ik zei waarvan ik duidelijk had gemaakt dat het een vertrouwelijke kwestie was. Ik sta er dus alleen voor, naar het voelt.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er moet een klik zijn, anders is de kans op slagen kleiner dan dat je diegene wel vertrouwd. Je bent niet verplicht om bij 1 en dezelfde psycholoog te blijven. Klikt het niet, gewoon switchen. Succes! |
![]() |
|
Ik ken je gevoel, je voelt je nergens thuis en hebt het gevoel dat niemand of niets je de voldoening geeft die je nodig hebt. Niets geeft je de zin om door te gaan in je leven. Je wordt een kluizenaar en sluit je af van alles en iedereen om je heen omdat je toch nergens begrepen wordt.
Mag ik vragen of je ervaringen hebt gehad met het gebruik van middelen? Op een te vroege leeftijd? Dat psychologisch dingen heeft veroorzaakt waar je nu nog steeds last van hebt? Ik ben een tijdlang ook naar een psycholoog geweest en werd niet serieus genomen. Het is heel belangrijk dat je iemand vind die je ook echt kan helpen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |