Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2013, 00:31
deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
Twee keer bagger.

[filmpje]

ja de bovenste stond wel in de top 40 op de eerste plaats dat zie ik you dark underground muziek niet staan.

en beter dat dark underground muziek
Oud 18-04-2013, 00:39
Verwijderd
Citaat:
ja de bovenste stond wel in de top honderd
dat is heel fijn, maar niet iedereen houdt van top 100 muziek. Ik vind het persoonlijk allemaal commerciële bagger, al staat een nummer 2 jaar op nummer 1 in de top 100, dan nog hoeven mensen het niet allemaal tof te vinden . Muziek komt in de top 100 als de gemiddelde luisteraar het nummer zo dusdanig goed vindt dat het graag geluisterd wordt door mensen, en dus ook vaker op de radio/MTV te horen is. Muziek die dus door minder mensen beluisterd wordt, of welke artiesten ervoor kiezen om niet mainstream te gaan zullen dus nooit in de top 100 terecht komen, maar dat wil niet zeggen dat het automatisch slechter is dan top 100 muziek.

Laatst gewijzigd op 18-04-2013 om 12:12. Reden: stukje dat nvt is weggehaald
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 00:43
deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
dat is heel fijn, maar niet iedereen houdt van top 100 muziek. Ik vind het persoonlijk allemaal commerciële bagger, al staat een nummer 2 jaar op nummer 1 in de top 100, dan nog hoeven mensen het niet allemaal tof te vinden . Muziek komt in de top 100 als de gemiddelde luisteraar het nummer zo dusdanig goed vindt dat het graag geluisterd wordt door mensen, en dus ook vaker op de radio/MTV te horen is. Muziek die dus door minder mensen beluisterd wordt, of welke artiesten ervoor kiezen om niet mainstream te gaan zullen dus nooit in de top 100 terecht komen, maar dat wil niet zeggen dat het automatisch slechter is dan top 100 muziek.

opzich een goed nummer, vind alleen de tekst een beetje depri overkomen, maar de rest klinkt wel nice, al zal ik het zelf niet snel opzetten.

[filmpje]
nou opzich maakt het mij niet uit of uit de top 100 honderd komt maar het gaat meer het om het idee dat hij het bagger vindt hij kan het ook anders verwoorden dan ipv het bagger te noemen.

als ik zo zijn foto's bekijk plus de muziek dat ie luisterd heeft niet echt een bepaald leuk leven...
Oud 18-04-2013, 00:51
Verwijderd
Citaat:
nou opzich maakt het mij niet uit of uit de top 100 honderd komt maar het gaat meer het om het idee dat hij het bagger vindt hij kan het ook anders verwoorden dan ipv het bagger te noemen.

als ik zo zijn foto's bekijk plus de muziek dat ie luisterd heeft niet echt een bepaald leuk leven...
mensen beoordelen op muziek en uiterlijk zegt idd alles over welk leven die persoon heeft .. Hitler luisterde vooral naar klassieke muziek van joodse en Russische componisten, dat zal hem waarschijnlijk ook zijn oorlogsdrang en jodenhaat aangewakkerd hebben
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 00:53
deadlytown
deadlytown is offline
ja muziek laat zien wat je voor persoon je bent. mare je sarcasme is ver te zoeken.

anders zouden mensen die happy zijn naar deprimerend muziek luisteren om het zo te zeggen.
Oud 18-04-2013, 12:20
Verwijderd
Hoewel ik de grootste moeite heb om te begrijpen wat je precies wil zeggen, deadlytown, vind ik dat wat ik begrijp, flauwekul.

Die Summer Jam van The Underdog Project was een zomerhitje in 2003. Het was ook nog eens een combinatie van hun eerdere Summer Jam (dat flopte) en Fi"esta van The Sunclub dat al een hit was in 1997. Teren op andermans succes dus. Dat is alles wat ze hebben gepresteerd.

Dead Can Dance bestaat sinds 1981 en hebben in 2012 nog een album uitgebracht. Ze hebben een vaste kern van fans en daar komen nog steeds nieuwe bij.

Wat heb jij liever, dat je 1 keer 9 weken dik bekend bent in de Benelux en waar mensen 10 jaar later geen idee meer over hebben wie of wat je was of al 32 jaar een vaste waarde zijn onder muziekliefhebbers?

En dat de massa iets koopt, wil niet zeggen dat het goed is. 50 tinten is ook massaal verkocht, maakt dat dat het een goed geschreven boek is?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 14:11
deadlytown
deadlytown is offline
slotje
Oud 18-04-2013, 14:56
Verwijderd
Eh? Waarom zou jij bepalen dat dit een slotje moet krijgen?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 15:42
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Je had nog wel zo'n leuk topic geopend over mooie liedjes! Maar wat je hier zegt valt me vies tegen. Overigens vind ik 9/10 van de top 40-liedjes ongeïnspireerde bagger.
Oud 19-04-2013, 23:47
Verwijderd
Citaat:
ja de bovenste stond wel in de top 40 op de eerste plaats dat zie ik you dark underground muziek niet staan.

en beter dat dark underground muziek
Tsja, Britney Spears heeft meer albums verkocht dan Maria Callas. Is ze dan een betere muzikant danwel zangeres?
Citaat:

Waarom zou ik het anders verwoorden? Ik vind het bagger. En mijn leven is prima in orde, geen zorgen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten