Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Zal ik met mijn beste vriend vooraf zoenen?
Ja 5 22.73%
Nee 17 77.27%
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2013, 15:19
Geheimmeisje
Geheimmeisje is offline
Hi,

ik ben 14 jaar en ik heb nog nooit gezoend omdat ik bang ben. Ik ben bang dat ik het niet kan. ik wil het wel heel graag maar weet niet wat ik moet doen dan.
Mijn beste vriend wilt mij helpen en wilt met mij zoenen zodat ik dan weet hoe het is . Maar ik weet niet of ik dat wel wil doen want ik vind een jongen heel erg leuk en hij kent hem ook heel goed. Zal ik met mijn beste vriend zoenen en mijn angst overwinnen zodat het met die jongen die ik leuk vind makkelijker gaat? Hij zegt dat hij z'n mond tegen iedereen gaat houden en daar vertrouw ik hem op. Hij komt over een paar dagen naar me toe of ik het wil.

wat zou ik doen?

xx meisje die geholpen wilt worden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2013, 15:28
JVV079
JVV079 is offline
Ik zou het niet doen. Ik denk dat hij het alleen voor het zoenen doet.. Om intiem contact met jou te hebben.. Ik zou het absoluut NIET doen en wachten tot je een vriendje hebt!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 15:35
bierkoning
bierkoning is offline
Ik zou het ook niet doen, en gewoon contact zoeken met die jongen die je leuk vindt. Dan kun je het daar altijd mee gaan ontdekken. Als je met je beste vriend zoent, is je relatie met hem ook anders....

Verder ga ik dit verplaatsen naar Liefde en Relatie, want daar hoort dit thuis.
Oud 08-05-2013, 15:36
Geheimmeisje
Geheimmeisje is offline
Ik ben te bang om een jongen te zoenen die ik leuk vind. ik verheug me te erg op dat moment..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 15:43
Verwijderd
Weetje gewoon lekker doen, als je over een paar maanden maar geen spijt topic gaat maken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 15:59
Schrödinger
Schrödinger is offline
Beter ga je zoenen met die jongen die je leuk vindt i.p.v. cocktease te spelen tegenover je "beste vriend".
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 16:07
Elin3
Elin3 is offline
Ik zou het niet doen. Je eerste zoen is veel fijner met een jongen die je echt leuk vindt dan met een goede vriend. En misschien heeft die jongen die je leuk vindt ook nog nooit iemand gezoend en vindt hij het ook wel eng. Je bent nog jong en er zijn zat mensen die op jouw leeftijd nog nooit gezoend hebben, Maak je er niet te druk over, als je met die leuke jongen omgaat komt het vanzelf wel een keertje en dan gaat het helemaal vanzelf.
Oud 08-05-2013, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Je eerste zoen is veel fijner met een jongen die je echt leuk vindt dan met een goede vriend.
Hoe weet jij dat?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 16:46
JVV079
JVV079 is offline
Citaat:
Hoe weet jij dat?

Dat snapt zelfs mijn achterachternichtje met down die ik niet heb? Het is toch leuker om te zoenen met iemand waar je echt van houdt.. Dan heb je dat leuke gevoel veel meer!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Dat snapt zelfs mijn achterachternichtje met down die ik niet heb? Het is toch leuker om te zoenen met iemand waar je echt van houdt.. Dan heb je dat leuke gevoel veel meer!
Dat leuke gevoel in je onderbroekje? Daarvoor hoef je niet van iemand te houden.

Daarnaast kunnen nichtjes die niet bestaan niet iets snappen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Hoe weet jij dat?
In de zin van specialer.

Ik zou het ook niet doen. Iedereen zoent anders. De zoen met je beste vriend zal niet vergelijkbaar zijn met de jongen die jij leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 16:02
tomska
tomska is offline
Citaat:
In de zin van specialer.

Ik zou het ook niet doen. Iedereen zoent anders. De zoen met je beste vriend zal niet vergelijkbaar zijn met de jongen die jij leuk vindt.
en niet alleen dat.. ik denk dat de jongen die jij leuk vind jou ook echt wel een beetje zal helpen met het zoenen als je zegt dat het je eerste keer is hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten