Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2005, 22:40
Buskruitje
Buskruitje is offline
Ik heb net braaf mijn mening gegeven in de topic over verkrachtingsfantasieen, maar wil hier even kwijt dat het feit dat mannen soms zo dominant kunnen zijn, mij ook bang voor mannen maakt.

Nog nooit ben ik misbruikt of wat dan ook door een man, maar ik ben nu al 19 en heb nog nooit seks gehad en al een aantal jaar niet gezoend, omdat ik niet tegen de man kan waar ik op val. Ik vind de dominante man erg aantrekkelijk, en het is ook de enige soort man waartoe ik me seksueel aangetrokken voel, maar zodra het erop aan komt en ik zou gaan zoenen met de man in kwestie, krijgt hij een blik in zijn ogen die ik niet prettig vind en die maakt dat ik wil vluchten en dat vervolgens dus ook gewoon doe Menig man heb ik nu al behoorlijk laten zitten, en geloof me daar voel ik me ook lullig door, maar ik ben gewoon bang.

Ik ben niet bang ingesteld, ruim gewoon zelf spinnetjes op uit huis en fiets alleen terug over landweggetjes na een avond stappen, maar tegen deze angst kan ik me niet verzetten omdat het in heel mijn wezen zit. Al zou mijn hoofd zich wel aan die man willen "geven" mijn lichaam verzet zich dan alsnog

HELP!!
Oud 15-01-2005, 22:57
Verwijderd
oh, dit had ik geschreven kunnen hebben
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 23:03
Buskruitje
Buskruitje is offline
Citaat:
kazje schreef op 15-01-2005 @ 23:57 :
oh, dit had ik geschreven kunnen hebben
Serieus?! dan ben ik echt blij dat ik niet de enige ben!!
Oud 15-01-2005, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Lady DR Croft schreef op 16-01-2005 @ 00:03 :
Serieus?! dan ben ik echt blij dat ik niet de enige ben!!
echt, ik val altijd voor die dominante eikels. En achteraf maar miepen dat het hun schuld is
Terwijl ik best weet dat ik niks heb aan iemand die dominant bij me is.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 23:15
Buskruitje
Buskruitje is offline
Citaat:
kazje schreef op 16-01-2005 @ 00:11 :
echt, ik val altijd voor die dominante eikels. En achteraf maar miepen dat het hun schuld is
Terwijl ik best weet dat ik niks heb aan iemand die dominant bij me is.
Ja het andere uiterste is dus dat je jezelf teveel beschermt en zo op je negentiende nog niks hebt meegemaakt , ik wou dat ik gewoon een keer mijn hoofd kon stoten, maar dat kan ik nog niet eens, omdat mijn lichaam me ertegen verzet, terwijl van die lieve jongens me totaal niet kunnen boeien!!!!
Oud 15-01-2005, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Lady DR Croft schreef op 16-01-2005 @ 00:15 :
Ja het andere uiterste is dus dat je jezelf teveel beschermt en zo op je negentiende nog niks hebt meegemaakt , ik wou dat ik gewoon een keer mijn hoofd kon stoten, maar dat kan ik nog niet eens, omdat mijn lichaam me ertegen verzet, terwijl van die lieve jongens me totaal niet kunnen boeien!!!!
denk niet dat het je beter maakt als je die fout toch begaat. Maakt het alleen maar erger en verpest je het voor later. Die lieve jongen die stiekem heel wild is, kom je nog wel tegen
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 11:37
Verwijderd
Of die stoere, dominante man die eigenlijk heel lief is
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 11:52
white witch
white witch is offline
Citaat:
Lady DR Croft schreef op 16-01-2005 @ 00:15 :
Je bent niet de enige nee. Ik ook niet blijkbaar
Maar ik heb dat niet direct met dominante mannen, als wel met mannen in het algemeen. Dan ben ik helemaal verliefd en vind ik ze leuk, maar zodra ik merk dat ze mij ook leuk vinden, dan is het over en ga ik ze afstoten. Inderdaad, zo'n blik in de ogen of een bepaald gevoel en het is finito.
Ik ben ook 19 en heb niks gedaan met een jongen. Nouja, een keer toen ik heel erg veel alcohol op had en hij me naar huis had gebracht. Maar ik kende hem al, had hem alleen een paar jaar niet gezien, en we hebben alleen gezoend en toen hij verder wilde had ik hem het bed uitgeschopt.
Oud 16-01-2005, 13:37
Buskruitje
Buskruitje is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-01-2005 @ 12:37 :
Of die stoere, dominante man die eigenlijk heel lief is
Hmmmmmmm ja maar hoe kom ik dan over dat drempeltje heen waar hij mij afschrikt???
Oud 16-01-2005, 14:11
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Lady DR Croft schreef op 16-01-2005 @ 14:37 :
Hmmmmmmm ja maar hoe kom ik dan over dat drempeltje heen waar hij mij afschrikt???
Omdat ie een stoer uiterlijk heeft, daadkrachtig is, maar toch een lieve zachtaardige blik in de ogen heeft
Oud 16-01-2005, 15:21
saturday
saturday is offline
Citaat:
white witch schreef op 16-01-2005 @ 12:52 :
Maar ik heb dat niet direct met dominante mannen, als wel met mannen in het algemeen. Dan ben ik helemaal verliefd en vind ik ze leuk, maar zodra ik merk dat ze mij ook leuk vinden, dan is het over en ga ik ze afstoten.
Ja dit heb ik ook gehad. Misschien heb ik dat nu nog steeds wel, maar dat kan ik nu niet 'testen' want ik heb nu een vriend..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:27
Buskruitje
Buskruitje is offline
Citaat:
saturday schreef op 16-01-2005 @ 16:21 :
Ja dit heb ik ook gehad. Misschien heb ik dat nu nog steeds wel, maar dat kan ik nu niet 'testen' want ik heb nu een vriend..
Vertel mij dan pleez hoe het je is gelukt aan die vriend te komen, had je bij hem dat drempelgevoel niet? of hield hij bijvoorbeeld net zo lang aan tot het drempelgevoel weg was?
Oud 16-01-2005, 15:29
voel_je_vrij
voel_je_vrij is offline
Citaat:
kazje schreef op 16-01-2005 @ 00:18 :
denk niet dat het je beter maakt als je die fout toch begaat. Maakt het alleen maar erger en verpest je het voor later. Die lieve jongen die stiekem heel wild is, kom je nog wel tegen
Daar heb je heel erg gelijk in, iedereen bij mij op school dacht altijd dat ik een softie was enzo, en dat ik nooit iets durfde, nou vrijdag heb ik iemand mooi zn tanden uit zn bek gerost, midden in de gang van mij school...
Dus meiden, discrimineer mannen niet omdat ze iets terughoudender zijn...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:31
saturday
saturday is offline
Citaat:
Lady DR Croft schreef op 16-01-2005 @ 16:27 :
Vertel mij dan pleez hoe het je is gelukt aan die vriend te komen, had je bij hem dat drempelgevoel niet? of hield hij bijvoorbeeld net zo lang aan tot het drempelgevoel weg was?
Ik had het 'drempelgevoel' wel ja.
In het begin was ik ook erg onzeker erover. Maar ik vond hem blijkbaar leuk genoeg om het aan te houden.
Eigenlijk heb ik nu nog steeds wel eens mijn twijfels.
Misschien is het bindingsangst? Ik heb geen idee.
Ik hou wel van hem
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:33
saturday
saturday is offline
Ik denk trouwens dat je vanzelf een geschikte kanidaat zult vinden hoor..
Als je echt verliefd op hem bent, moet het lukken.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:41
Verwijderd
Citaat:
voel_je_vrij schreef op 16-01-2005 @ 16:29 :
Daar heb je heel erg gelijk in, iedereen bij mij op school dacht altijd dat ik een softie was enzo, en dat ik nooit iets durfde, nou vrijdag heb ik iemand mooi zn tanden uit zn bek gerost, midden in de gang van mij school...
euh.. niet dat je dan zo geweldig bent ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:44
voel_je_vrij
voel_je_vrij is offline
Citaat:
kazje schreef op 16-01-2005 @ 16:41 :
euh.. niet dat je dan zo geweldig bent ofzo.
Heb je mij horen zeggen dat ik perfect ben? Ken jij mij in het echte leven?
Nee, dus oordeel niet.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:45
Verwijderd
Citaat:
voel_je_vrij schreef op 16-01-2005 @ 16:44 :
Nee, dus oordeel niet.
nee, maar iemand de tanden uit zn bek slaan heeft niks te maken met sexualiteit en is geen leuke eigenschap.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:45
Buskruitje
Buskruitje is offline
Citaat:
voel_je_vrij schreef op 16-01-2005 @ 16:29 :
Ik discrimineer die 'softe' mannen niet, ik voel me gewoon totaal niet aangetrokken tot dit soort mannen op relationeel/seksueel gebied. Daar kan ik niets aan doen, zij hebben die uitwerking gewoon niet op mij!!!
Oud 16-01-2005, 15:46
voel_je_vrij
voel_je_vrij is offline
Kazje, moeders uitschelden voor hoer ook niet. Maar ik wou gewoon zeggen dat meiden altijd denken in vakjes, daar heb ik zo'n hekel aan...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:47
voel_je_vrij
voel_je_vrij is offline
Citaat:
Lady DR Croft schreef op 16-01-2005 @ 16:45 :
Ik discrimineer die 'softe' mannen niet, ik voel me gewoon totaal niet aangetrokken tot dit soort mannen op relationeel/seksueel gebied. Daar kan ik niets aan doen, zij hebben die uitwerking gewoon niet op mij!!!
Oke dat kan, maar je hebt ook van die types die denken: hij heeft een bril, iiieell!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:49
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
voel_je_vrij schreef op 16-01-2005 @ 16:44 :
Nee, dus oordeel niet.
jongen doe niet zo stoer. Daar houden vrouwen niet van, opscheppen over 'iemand in elkaar rossen'.
Oud 16-01-2005, 15:50
Buskruitje
Buskruitje is offline
Citaat:
voel_je_vrij schreef op 16-01-2005 @ 16:47 :
Oke dat kan, maar je hebt ook van die types die denken: hij heeft een bril, iiieell!
hahaaaa nee zo denk ik echt niet hoor
Verwijderd
Citaat:
voel_je_vrij schreef op 16-01-2005 @ 16:46 :
Kazje, moeders uitschelden voor hoer ook niet. Maar ik wou gewoon zeggen dat meiden altijd denken in vakjes, daar heb ik zo'n hekel aan...
je bent gewoon boos omdat we je niet zien staan
Met citaat reageren
voel_je_vrij
voel_je_vrij is offline
Citaat:
Multilot schreef op 16-01-2005 @ 16:49 :
jongen doe niet zo stoer. Daar houden vrouwen niet van, opscheppen over 'iemand in elkaar rossen'.
Als je ook ff verder leest ipv meteen te flamen...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:51
Verwijderd
Als je terugschrikt van een 'dominante' blik... wat moet ik me daarbij voorstellen? Wat ik me er nu bij voorstel is vooral een hebberige blik, zo van 'die ga ik nu eens lekker pakken'; daarvan kan ik me voorstellen dat je er van terugschrikt. Maar er zijn natuurlijk zat dominante mannen die niet zo kijken, denk ik...

Overigens maak je hier een tegenstelling tussen lief en dominant, maar dat zijn niet elkaars tegenovergestelden. Iemand kan best zowel lief als dominant zijn (of zowel gemeen als terughoudend, zie de posts van voel_je_vrij).
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:51
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
voel_je_vrij schreef op 16-01-2005 @ 16:50 :
Dat heb ik gedaan. Ik houd niet zo van de aggresieve toon in je posts.
Oud 16-01-2005, 15:56
Buskruitje
Buskruitje is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-01-2005 @ 16:51 :
Als je terugschrikt van een 'dominante' blik... wat moet ik me daarbij voorstellen? Wat ik me er nu bij voorstel is vooral een hebberige blik, zo van 'die ga ik nu eens lekker pakken'; daarvan kan ik me voorstellen dat je er van terugschrikt. Maar er zijn natuurlijk zat dominante mannen die niet zo kijken, denk ik...

Overigens maak je hier een tegenstelling tussen lief en dominant, maar dat zijn niet elkaars tegenovergestelden. Iemand kan best zowel lief als dominant zijn (of zowel gemeen als terughoudend, zie de posts van voel_je_vrij).
Dan heb ik het misschien verkeerd opgeschreven, mar toch is er een bepaald soort man waar ik veel meer op val dan een ander soort en hoewel je mannen niet in vakjes kan onderverdelen was dat hier wel even noodzakelijk, omdat ik mijn probleem anders niet kon uitleggen. De dominante blik is ook maar een naam ergens aan geven, het is een manier waarop veel mannen soms kunen kijken het moment voor ze je willen zoenen waar ik bang voor ben, terwijl er ook een andere blik is die mij ook afstoot, maar dan zo van gadver nee, te "soft"!!

Terwijl ik bij de dominante man bang wordt, wind het me wel op, terwijl van de andere man mijn afstandelijkheid voortkomt uit het idee van nee echt niet, jij hebt niks wat ik zoek in een man. Dit denk ik dan niet letterlijk maar ik probeer het zo goed mogelijk te omschrijven!!

IK hoop dat ik niemand beledig hiermee, probeer alleen mijn gevoel maar te omschrijven
Oud 16-01-2005, 15:58
Verwijderd
Misschien moet je dan tusseninmannen zoeken . Bij mannen die niet meteen een dominante of softe indruk maken, toch de moeite nemen om ze beter te leren kennen; misschien ga je ze dan wel leuk vinden en schrik je niet terug van dominantie omdat ze gemiddeld dominant zijn, of alleen als het nodig is, enzo. Er is toch een heel groot grijs gebied tussen de Stoere Kerel en de Zachte Jongen?
Ik weet natuurlijk niet of je dat beter leren kennen al eens geprobeerd hebt...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 16:11
Buskruitje
Buskruitje is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-01-2005 @ 16:58 :
Misschien moet je dan tusseninmannen zoeken . Bij mannen die niet meteen een dominante of softe indruk maken, toch de moeite nemen om ze beter te leren kennen; misschien ga je ze dan wel leuk vinden en schrik je niet terug van dominantie omdat ze gemiddeld dominant zijn, of alleen als het nodig is, enzo. Er is toch een heel groot grijs gebied tussen de Stoere Kerel en de Zachte Jongen?
Ik weet natuurlijk niet of je dat beter leren kennen al eens geprobeerd hebt...
Ja..heb ik al heel vaak geprobeerd en daar groeide dan een hele goede vriend uit die uiteindelijk wel steeds meer van mij wilde maar ik echt niet van hem, of ik kwetste iemand enorm door eerlijk te zeggen dat het op die manier toch niks zou worden.....
Oud 16-01-2005, 16:26
PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Dan maar achter de niet dominante jongens aan!!

Probleem opgelost
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 16:28
Buskruitje
Buskruitje is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 16-01-2005 @ 17:26 :
Dan maar achter de niet dominante jongens aan!!

Probleem opgelost
Waarom zou ik achter de mannen aangaan waar ik me niet tot aangetrokken voel? De mannen waar ik niets bij voel, daar wil ik geen relatie mee beginnen!!!! Lijkt mij niet zo heel raar....
Oud 16-01-2005, 16:34
PierdeRegenworm
Citaat:
Lady DR Croft schreef op 16-01-2005 @ 17:28 :
Waarom zou ik achter de mannen aangaan waar ik me niet tot aangetrokken voel? De mannen waar ik niets bij voel, daar wil ik geen relatie mee beginnen!!!! Lijkt mij niet zo heel raar....
Nou, omdat je voor de mannen waar je wel opvalt 'angst' hebt.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 16:48
Buskruitje
Buskruitje is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 16-01-2005 @ 17:34 :
Nou, omdat je voor de mannen waar je wel opvalt 'angst' hebt.
Ja maar hoe kan ik nou iets beginnen met een man waar ik niets voor voel??!!
Oud 16-01-2005, 17:17
white witch
white witch is offline
Dat moet je ook niet doen. Op dit moment ben ik helemaal verliefd geloof ik. Ik weet (gelukkig ) niet of het wederzijds is, maar ik heb gehoord dat hij een vriendin had. Maar dat is al een paar maanden geleden en hij gedraagt zich niet zo. Hij had zelfs zin om wat leuks te doen met mij, was het niet dat hij moest werken. Ik heb de stille hoop dat hij die Ene is die de cirkel doorbreekt van het aantrekken - afstoten.

Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat je niet iets moet beginnen met iemand waar je niks voor voelt, maar dat je moet wachten tot je iemand vindt die het echt voor je is. (al is het maar voor een paar maanden)
Oud 16-01-2005, 18:56
Vaj
Vaj is offline
Ik herken het wel een beetje, het bang worden bedoel ik. Bij mij komt het door hoe ik behandeld ben door mijn ex, in eerste instantie was ik niet bang voor seks. Hij gedroeg zich ook erg dominant en overheersde mij erg. Maar ik heb niet dat ik altijd val op dominante figuren en ik vind dat soort gedrag ook niet in het bijzonder opwindend. Eigenlijk vind ik dat wat raar, dat je per se een jongen wilt die dominant is, terwijl je weet wat je er bang van zal worden.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 20:11
PierdeRegenworm
Citaat:
Lady DR Croft schreef op 16-01-2005 @ 17:48 :
Ja maar hoe kan ik nou iets beginnen met een man waar ik niets voor voel??!!
Hoe kun je nu op een man vallen, waar je angst voor hebt????!!!!!

Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 20:18
Verwijderd
laat de mannen op jouw afkomen, en niet andersom
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 21:05
Nona
Nona is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 16-01-2005 @ 21:11 :
Hoe kun je nu op een man vallen, waar je angst voor hebt????!!!!!

Vrij makkelijk. Ik ben eigenlijk nmog steeds verbaasd dat ik nog geen enkel moment echt fyziek bang ben geweest voor mijn vriend, na meer dan een half jaar een relatie.

Psychologisch ook vrij makkelijk te verklaren dmv exitation transfer. Op het moment dat iets je hart sneller doet kloppen en dat wordt uit zijn verband gerukt kun je die lichamelijke reactie toekennen aan de nieuwe situatie.
Dus als je bang bent voor iemand en dan komt in je op dat hij toch wel erg knap is ofzo kan je je hartslag toeschrijven aan seksuele opwinding.
Oud 16-01-2005, 21:45
juno
juno is offline
Ik was ook zo'n schijtert. Ik kon nog zo hals over kop verliefd zijn op een knul, alleen al het idee aan hem zoenen en ik ging ovcer mijn nek. Totdat er eentje kwam die heel vasthoudend was, en heel woest aantrekkelijk, een echte stoere man, heel opwindend, en toch heel rustig en lief.

Ik heb echt letterlijk de knop om gezet. Ik zei tegen mezelf: okee, doe het nou maar. En ik ben met hem naar bed gegaan en het was gierend lekker. Daarna was ik er overheen en kon ik moeiteoos met iedere man ter wereld naar bed.

Zolang ze me maar niet op de een of andere manier aan mijn vader deden denken. Dat was namelijk altijd het moment dat ik afhaakte. (Mijn vriend is ook zijn fysieke tegenpool, alleen daarbij voelde ik me veilig genoeg.)
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 00:08
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
voel_je_vrij schreef op 16-01-2005 @ 16:50 :
corky stil nou maar jij komt net uit de luiers en je bent nieuw hier dus ff dimmen...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 09:09
Verwijderd
Heeft er waarschijnlijk niet zoveel mee te maken.. maar ik val vaak op bezette jongens.. die hebben ook idd zo'n zelfverzekerde blik in hun ogen, waar je voor smelten kunt. Maar dat is dus vrij nutteloos.

Ik denk dat jij gewoon 1 keer over die drempel heen zult kunnen stappen, als je er gewoon niet teveel over gaat piekeren of op gaat hopen en dat het dan vanzelf makkelijker wordt..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 09:25
LiNiaaL
LiNiaaL is offline
Citaat:
voel_je_vrij schreef op 16-01-2005 @ 16:46 :

snuggerste post die ik vandaag gelezen heb
Oud 17-01-2005, 09:48
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
LiNiaaL schreef op 17-01-2005 @ 10:25 :

snuggerste post die ik vandaag gelezen heb
Dude, het is pas half elf smorgens...hoe laat begin jij met lezen?!

En ontopic:
Het is algemeen bekend dat een groot deel van de vrouwen dingen willen die ze niet kunnen kriijgen en maar mekkeren achteraf.....

Maargoed ik snap het niet, jullie zijn dus gewoon op zoek naar een hypocriet persoon? Iemand die stoer is voor anderen, maar lief is bij jullie....joepdidoeda what a fun guy
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 10:26
LiNiaaL
LiNiaaL is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 17-01-2005 @ 10:48 :
Dude, het is pas half elf smorgens...hoe laat begin jij met lezen?!

En ontopic:
Het is algemeen bekend dat een groot deel van de vrouwen dingen willen die ze niet kunnen kriijgen en maar mekkeren achteraf.....

Maargoed ik snap het niet, jullie zijn dus gewoon op zoek naar een hypocriet persoon? Iemand die stoer is voor anderen, maar lief is bij jullie....joepdidoeda what a fun guy
euh ja het was ook één van de eerste posts die ik vandaag gelezen heb

mja ik volg het ook niet helemaal, wat ze willen
een 'dominante' gast, een eikel eigenlijk
behalve bij hun in de buurt, dan
moeten ze heel lief zijn

naja ik ga maar gewoon, volgens mij is het ook meer een vrouwentopic.
Oud 17-01-2005, 11:17
PierdeRegenworm
Misschien moet ik ook maar eens heel dominant worden. Net zo lang, totdat een meid bang voor me wordt. En als ik er een heb veroverd, dan een pak rammel geven. Zodat ze nog banger voor me worden, en dan zullen nog gekker op me worden.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 13:31
waves
waves is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 17-01-2005 @ 12:17 :
Misschien moet ik ook maar eens heel dominant worden. Net zo lang, totdat een meid bang voor me wordt. En als ik er een heb veroverd, dan een pak rammel geven. Zodat ze nog banger voor me worden, en dan zullen nog gekker op me worden.
of ze slaan je op je bek en trappen je in je kruis en klagen je aan voor mishandeling...

on topic: beter iemand zoeken wat r dreigend uitziet maar eigenlijk heel lief is.
Oud 17-01-2005, 14:07
Nona
Nona is offline
Citaat:
waves schreef op 17-01-2005 @ 14:31 :
of ze slaan je op je bek en trappen je in je kruis en klagen je aan voor mishandeling...

Holladiejee.
Oud 17-01-2005, 14:12
leucomelas
leucomelas is offline
de man die je totaal domineert, die weet waar je aan denk, die je gedachtes door hebben... die een beetje geheimzinnig is, niet al te veel van zich laat horen, die je elk moment zou kunnen dumpen voor iemand anders... die weet hoe goed hij zelf wel niet is, een beetje arrogant en verheven...het type man dat je kleineert, een gemenerik, iemand waar je tegen op kijkt, op zon manier van: het moet want anders....

helaas toch niet geschikt voor een langdurige relatie...
Oud 17-01-2005, 14:15
rebeccaw
rebeccaw is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 17-01-2005 @ 15:12 :
de man die je totaal domineert, die weet waar je aan denk, die je gedachtes door hebben... die een beetje geheimzinnig is, niet al te veel van zich laat horen, die je elk moment zou kunnen dumpen voor iemand anders... die weet hoe goed hij zelf wel niet is, een beetje arrogant en verheven...het type man dat je kleineert, een gemenerik, iemand waar je tegen op kijkt, op zon manier van: het moet want anders....

helaas toch niet geschikt voor een langdurige relatie...
mooi geschreven!!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten