![]() |
|
Zorg sowieso dat ze de pil slikt en dat je een condoom gebruikt. Ik vind 12 verschrikkelijk jong om seks te hebben en zeker enorm jong om een kind te krijgen.
![]() Verder: hoe ver ben je met haar gegaan? Heb je al met haar gezoend? Heb je haar al naakt gezien? Heeft ze jou naakt gezien? Heb je haar borsten al eens aangeraakt? Zorg er éérst maar eens voor dat je dat soort dingen doet, neem uitgebreid de tijd (dan bedoel ik niet: uren, dan bedoel ik maanden) om elkaar gewoon eens te leren kennen qua lichaam, om elkaar naakt te zien, aan te raken en ga dan maar weer eens nadenken over seks. Oh, en doe voorgaande dingen sowieso alleen als je zeker weet dat zij dan ook wil. En niet dat ze denkt 'ik doe het maar, want hij wil het graag', maar dat ze het echt wil. Seks hebben met iemand die niet echt wil, werkt niet zo goed en is niet zo prettig voor haar. En ga nooit (nóóit) seks hebben zonder voorbehoedsmiddelen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik dacht dat ik het niet goed zag ofzo, omdat ik veder geen spel fouten zie , eigelijks geloof ik niet eens dat die het heeft, maar goed zal wel aan mij lichen On :Maar ben het mee eens je bent veel te jong, je bent nog een kind, ik zou nog wachten tot je paar jaar ouder bent.. Laatst gewijzigd op 28-01-2013 om 22:16. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat twaalfjarigen best zelf mogen uitzoeken of ze seks hebben of niet, als ze 't maar veilig doen, er geen kinderen van komen, beide partijen het 100% vrijwillig doen, en ze ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Wat fout is aan zegikniethaha is niet dat 'ie seks wil, maar dat hij het heeft over 'als ik haar zo ver heb'. Niks geen mensen 'zo ver krijgen', knul. Zij moet het gewoon ook willen. Zélf. Dus moet je er goed over praten en het bij voorkeur langzaam aanpakken, niet alles in één keer, zodat jullie bij elke stap zeker weten dat jullie allebei willen.
Maar ik vind het sowieso raar dat tienerseksualiteit zo gecriminaliseerd is. Over doktertje spelen doet niemand moeilijk, dat is 'onschuldig' en 'kinderlijke nieuwsgierigheid', maar zodra mensen het juiste woord leren en het seks gaan noemen ben je opeens te jong en is het allemaal heel erg. Er was echt niks onschuldigs aan hoe wij doktertje speelden, hoor. Verder alles wat Em zegt. Goed advies, waar mensen van zijn leeftijd stukken meer aan hebben dan aan 'je bent te jong dus ik ga je niks vertellen'. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Heb even de topic titel iets duidelijker gemaakt, verder wat Em zegt.
Citaat:
|
![]() |
Je bent nog zo jong dude, wacht nog even.
En vraag het niet, als het echt meant to be is, gebeurt het vanzelf wel. Als een meisje zo'n vraag voor dr krijgt kan het zijn dat ze niet weet wat ze moet zeggen en zegt ze in een opwelling "ja" terwijl ze eigelijk nog niet wil. En als ze toch wilt, moet je er heel zeker van zijn dat het om liefde gaat man. En doe 't veilig |
![]() |
|
![]() |
heel simpel gast............ga naar dr toe, trek je broek uit, en ga je zelf spontaan met glijmiddel af trekken.........en dan..............
als ze dr op in gaat, gaat ze je helpen als ze dr niet op in gaat, verzin je maar een excuus dat je een blackout had, en dacht dat je ALLEEN op je kamer lag ![]()
||
![]() |
Citaat:
Je bent dus gewoon veel te jong laten we het daarop houden |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zorg gewoon dat je geen overhaaste beslissingen maakt. Geniet van het zoenen en al die andere dingen die je kunt doen. Bouw het langzaam op totdat het voelt alsof jullie er beiden klaar voor zijn. En alsjeblieft, áls jullie dan uiteindelijk besluiten het te doen, DOE HET VEILIG! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Dat is zijn tablet, zie zijn andere topic over dat hij sex wil met zijn vriendin: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1875851
en idd het is nogal irritant -.- |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben het eens met paranoide, het kan wel als alles 'klopt' verder. Maar dan vind ik vragen of je seks zult hebben gek, het komt er vanzelf van als je steeds een stapje verder gaat (en die stapjes kunnen achter elkaar gezet worden, daar zit geen vast schema aan vast). Het echt uitspreken maakt het zoveel minder charmant en zou je niet nodig moeten hebben. Heb gewoon niet uit het niets seks.
|
![]() |
|
Waarom gaat iedereen hem veroordelen over dat hij sex wil als hij 12 jaar is. Denk je dat hij het daarom niet gaat doen? Je kan hem beter vertellen dat hij het veilig moet doen en respect voor zijn meisje moet hebben.
Ik denk trouwens dat 80% van de mensen die hem veroordelen zelf ook seks zouden hebben gehad als ze daar de kans voor kregen op die leeftijd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voor een jongen is 12 behoorlijk aan de jonge kant. Je zou het meisje dan eerder 12 verwachten en de jongen 14 maar oke. Het belangrijkste is dat je het altijd veilig doet en er beide 100 procent achter staat zonder dwang(al lijkt me dat sterk als de jongen jonger is) |
![]() |
|
Het punt is natuurlijk dat de TS in zijn openingspost laat zien dat er überhaupt in zijn relatie nog geen gesprekken zijn geweest over seks. Vragen om seks? Haar zover krijgen? Dat klinkt niet alsof hij er oud genoeg voor is, en zelfs als 'ie dat wel is, is hun relatie er nog niet "oud" genoeg voor.
|
![]() |
|
![]() |
Naar mijn mening begin je pas met seks als je 15 16 17 jaar bent. Mijn manier is gewoon dat je een paar maanden daarover niet praat en daarna langzaam wat probeert. Even voelen, enz. Ik heb het ook na 2 weken geprobeerd maar dat liep fout dus doe maar niet. En meisjes van 12 tot 14 denken meestal nog niet eens aan seks. Ja, er zijn uitzonderingen. Weet ik.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Liefde & Relatie |
ik mag mijn vriendin niet meer zien... heelo | 35 | 21-10-2015 14:06 | |
Seksualiteit |
Mijn (ex) vriend Sonyaykh | 14 | 31-12-2011 16:30 | |
Seksualiteit |
De eerste keer... miseryboy | 2 | 10-11-2010 18:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |