Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2013, 22:19
xX-schatje-Xx
xX-schatje-Xx is offline
Hallo allemaal, ik ben 13 en ik wil graag seks met me vriendin hebben , we zijn ongeveer 1 jaar samen, dus hebben jullie misschien tips Of Mening voor me . Tips zoals hoe Ik het moet vragen ofs. Dank jullie Wel alvast.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2013, 22:23
SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Kijk even naar mijn PM.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 13:26
Em.
Em. is offline
Hoever ben je al met je vriendin? Heb je al met haar gezoend, haar borsten aangeraakt, haar naakt gezien? Indien niet: is het geen beter idee om daar eerst 'naartoe te werken' en voor te stellen dat jullie wat dat betreft iets verder gaan? Alleen als zij dat ook wil, tenminste, en niet als ze het alleen maar toelaat 'omdat het moet' of zoiets. Het lijkt me een beetje gek om vanuit het niets je ineens uit te kleden en dan maar je piemel in haar proberen te proppen (want daar zul je wel op doelen) en een stuk leuker en prettiger voor jullie allebei om het een stuk rustiger aan te doen en elkaar dus eerst maar eens aan te raken en helemaal naakt te zien, voor je besluit seks te gaan hebben.
Oud 25-03-2013, 14:20
bloodyb
bloodyb is offline
Niet dat het iets uit maakt, maar is de TS wel een jongen? En verder wat Em zegt.
Oud 25-03-2013, 15:44
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Niet dat het iets uit maakt, maar is de TS wel een jongen? En verder wat Em zegt.
Jij zegt wat ik dacht. Vind de naam niet echt jongens-achtig klinken.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 17:52
xX-schatje-Xx
xX-schatje-Xx is offline
Lol het iseen prive Acaunt Dus Moest Wat verzinnen en Dit Was De Eerste Wat In Me Hoofd Kwam :-) Dus .. oke Bedankt Iedereen Ik Ga Wat Aan Doen En Em Ik Heb niet Alles Gedaan ! Gezoent En nog Paar Andere Dingen gedaan Maar Volgens Mij Ben Ik niet Ver Genoeg ? Sorry Voor Die Hoofd Letters Mijn Tablet Doet Beetje Raar
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 17:52
Verwijderd
Ver genoeg voor wat?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 18:04
xX-schatje-Xx
xX-schatje-Xx is offline
Met wat we allemaal samen doen, zo als zoenen bijv.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 18:18
Verwijderd
Dat is geen antwoord op de vraag. Volgens jou ben je niet 'ver' genoeg? Wat bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 19:28
Em.
Em. is offline
Wat is 'een paar dingen'? Verder mag je zelf beslissen of jij ver genoeg bent (en dan moet je vriendin dat óók zijn), maar doe het dan niet op basis van 'ik vind seks al x jaar interessant, dus ik ben wel klaar'. Ik zou er ook rekening mee houden of je je wel ontspannen genoeg voelt, of je weet waar je mee bezig bent en of je het ook écht wil, en dat dan ook voor je vriendin. En of je met je vriendin over seks kan praten en zij erover met jou, dus dat jullie allebei kunnen, durven en zullen zeggen 'ik vind dit niet prettig' en 'ik heb er toch geen zin in', als dat nodig is.

Aangezien je een topic opent met 'hoe vraag ik mijn vriendin of zij seks met mij wilt?' denk ik dat je zo ver nog niet bent. Dat is helemaal niet erg, want jullie zijn nog heel jong en er is helemaal geen haast bij. Ga maar gewoon lekker verder met zoenen en wat jullie verder ook precies doen, als dat goed voelt (en je ervoor zorgt dat niemand per ongeluk zwanger wordt) is dat verder prima.

Mochten jullie ooit nog seks gaan hebben (en je bent inderdaad een jongen), is het handig als zij de pil slikt en je weet hoe je een condoom gebruikt. Dus geen onzin als seks hebben terwijl ze ongesteld is of random stoppen met de pil slikken en dan ineens na een week toch maar wel seks hebben, want voor kinderen zijn jullie ook over een aantal jaar nog veel te jong. Een eerste sekservaring die teleurstellend is, is jammer, een zwangerschap is dat nog véél meer.
Oud 25-03-2013, 19:59
BrownBoy15
BrownBoy15 is offline
gewoon proberen jij bent haar vriendje ze zegt wel ja dat beloof ik je.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 20:31
xX-schatje-Xx
xX-schatje-Xx is offline
Citaat:
Wat is 'een paar dingen'? Verder mag je zelf beslissen of jij ver genoeg bent (en dan moet je vriendin dat óók zijn), maar doe het dan niet op basis van 'ik vind seks al x jaar interessant, dus ik ben wel klaar'. Ik zou er ook rekening mee houden of je je wel ontspannen genoeg voelt, of je weet waar je mee bezig bent en of je het ook écht wil, en dat dan ook voor je vriendin. En of je met je vriendin over seks kan praten en zij erover met jou, dus dat jullie allebei kunnen, durven en zullen zeggen 'ik vind dit niet prettig' en 'ik heb er toch geen zin in', als dat nodig is.

Aangezien je een topic opent met 'hoe vraag ik mijn vriendin of zij seks met mij wilt?' denk ik dat je zo ver nog niet bent. Dat is helemaal niet erg, want jullie zijn nog heel jong en er is helemaal geen haast bij. Ga maar gewoon lekker verder met zoenen en wat jullie verder ook precies doen, als dat goed voelt (en je ervoor zorgt dat niemand per ongeluk zwanger wordt) is dat verder prima.

Mochten jullie ooit nog seks gaan hebben (en je bent inderdaad een jongen), is het handig als zij de pil slikt en je weet hoe je een condoom gebruikt. Dus geen onzin als seks hebben terwijl ze ongesteld is of random stoppen met de pil slikken en dan ineens na een week toch maar wel seks hebben, want voor kinderen zijn jullie ook over een aantal jaar nog veel te jong. Een eerste sekservaring die teleurstellend is, is jammer, een zwangerschap is dat nog véél meer.
Bedankt Voor De Tips Maar Mag Ik Je Wat Vragen (Kijk Pm)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 20:39
xX-schatje-Xx
xX-schatje-Xx is offline
Citaat:
Dat is geen antwoord op de vraag. Volgens jou ben je niet 'ver' genoeg? Wat bedoel je?
Ja ik Ben Niet Ver Genoeg Dus Ik Moet Nog Aan Gaan werken,
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 20:41
bloodyb
bloodyb is offline
Wat bedoel je nou in godsnaam met ik ben nog niet ver genoeg?
Oud 25-03-2013, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Ja ik Ben Niet Ver Genoeg Dus Ik Moet Nog Aan Gaan werken,
Waar aan werken ?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 22:07
xX-schatje-Xx
xX-schatje-Xx is offline
Citaat:
Waar aan werken ?
aan wat we allemaal doen, zoals zoenen knuffelen enz.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 22:09
xX-schatje-Xx
xX-schatje-Xx is offline
Citaat:
Wat bedoel je nou in godsnaam met ik ben nog niet ver genoeg?
ik ben niet ver genoeg met zoenen en allerlei andere dingen zo als knuffelen en wat Em ook zegt.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 12:19
Verwijderd
Ver genoeg voor wat? Wat heeft afstand ermee te maken? En waar moet je aan werken?

Ben je wel nederlands?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 12:23
Verwijderd
hoe bedoel je niet vergenoeg met zoenen?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 17:05
xX-schatje-Xx
xX-schatje-Xx is offline
omg, ja ik ben nederlands en met ver genoeg bedoel ik wat we allemaal samen doen zoals zoenen knuffelen enz.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 17:26
Verwijderd
En waar moet je ver genoeg voor zijn dan?

Ik snap het probleem echt niet :') Probeer gewoon eens duidelijk uit te leggen wat je bedoelt met "ik ben niet ver genoeg". En waarom zou je "niet ver genoeg" zijn met zoenen? Wat bedoel je nou met ver? Ver waarvandaan?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 17:32
Verwijderd
Hij probeert gewoon (vrij gebrekkig) antwoord te geven op deze vragen.

Citaat:
Hoever ben je al met je vriendin? Heb je al met haar gezoend, haar borsten aangeraakt, haar naakt gezien? Indien niet: is het geen beter idee om daar eerst 'naartoe te werken' en voor te stellen dat jullie wat dat betreft iets verder gaan?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 17:58
Verwijderd
Ik ben het met reverend eens
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 22:33
xX-schatje-Xx
xX-schatje-Xx is offline
Ok kijk met een meisje kan je veek dingen doen , zoenen knuffelen sex etc. Lees wat Em geschreven heeft 'Hoe Ver Ben Je Al met Dat Soorten Dingen' Dat Bedoel Ik Ook ,het Gaat Niet Alleen Over Zoenen Man, Ook Over Sex Enz.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 22:35
xX-schatje-Xx
xX-schatje-Xx is offline
Citaat:
Hij probeert gewoon (vrij gebrekkig) antwoord te geven op deze vragen.
Kijk Is 'm .....
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 22:35
xX-schatje-Xx
xX-schatje-Xx is offline
Kijk wathij schrijft ,,,....... dat :-)
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Ok kijk met een meisje kan je veek dingen doen , zoenen knuffelen sex etc. Lees wat Em geschreven heeft 'Hoe Ver Ben Je Al met Dat Soorten Dingen' Dat Bedoel Ik Ook ,het Gaat Niet Alleen Over Zoenen Man, Ook Over Sex Enz.
Citaat:
Kijk Is 'm .....
Citaat:
Kijk wathij schrijft ,,,....... dat :-)
Je weet dat je ook gewoon één bericht kunt aanpassen in plaats van er drie achter elkaar te posten?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Zeg dat dan gewoon. Geen reden om hier helemaal cryptisch te gaan doen.

Maar nog steeds is het niet duidelijk wat "ver genoeg" ermee te maken heeft. Ik denk dat we er nooit achter zullen komen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 13:14
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Zeg dat dan gewoon. Geen reden om hier helemaal cryptisch te gaan doen.

Maar nog steeds is het niet duidelijk wat "ver genoeg" ermee te maken heeft. Ik denk dat we er nooit achter zullen komen
Nou nou, je kunt wel moeilijk doen om moeilijk te doen, hoor. Het is toch makkelijk te begrijpen wat hij bedoelt?

Even een voorbeeldje dan maar?

"Hoi, ik wil graag seks met mijn vriendin, maar we houden alleen nog maar handjes vast en hebben nog niet eens gezoend."

Nou, dan ben je dus niet "ver genoeg" want het is nogal een stap van handje vasthouden naar neuken. Ga dan eerst eens zoenen of zo. Snap je?

De TS denkt dat hij nog niet "ver genoeg" is in de dingen die hij heeft gedaan met zijn vriendin om al over seks te beginnen. Of dat zo is, is een tweede.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 16:23
Verwijderd
Ik zie geen enkele rationele reden om moeilijk te doen om het moeilijk doen. Als er iemand al moeilijk doet om niets is het het kind dat het topic heeft gestart.

En als dat het probleem is ga je toch gewoon zoenen en direct daarna seks.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 17:16
Vowel
Vowel is offline
Luister eens, of dit topic nuttig is en of de TS zich aanstelt staat helemaal los van het feit dat het ontzettend duidelijk is wat hij bedoelt.

En ja, dat is lekker makkelijk, maar niet als je 13 bent en er nog een persoon is die daar een mening over heeft, zoals zijn vriendin. Hij kan natuurlijk niet in zijn eentje besluiten dat hij haar even gaat neuken. En als ze als stelletje nog niet "ver genoeg" zijn (wat dat voor hen ook betekent), dan lijkt het me dat 'ie het gewoon even tijd moet geven.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 18:20
xX-schatje-Xx
xX-schatje-Xx is offline
Citaat:
Nou nou, je kunt wel moeilijk doen om moeilijk te doen, hoor. Het is toch makkelijk te begrijpen wat hij bedoelt?

Even een voorbeeldje dan maar?

"Hoi, ik wil graag seks met mijn vriendin, maar we houden alleen nog maar handjes vast en hebben nog niet eens gezoend."

Nou, dan ben je dus niet "ver genoeg" want het is nogal een stap van handje vasthouden naar neuken. Ga dan eerst eens zoenen of zo. Snap je?

De TS denkt dat hij nog niet "ver genoeg" is in de dingen die hij heeft gedaan met zijn vriendin om al over seks te beginnen. Of dat zo is, is een tweede.
Ik heb al met haar gezoend , bedankt voor de tips allemaal
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 18:25
Verwijderd
xX-schatje-Xx, als jullie eenmaal seks gaan hebben, zorg dan in godsnaam dat jullie condooms gebruiken.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten