![]() |
||
Verwijderd
|
Hij probeert gewoon (vrij gebrekkig) antwoord te geven op deze vragen.
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nog steeds is het niet duidelijk wat "ver genoeg" ermee te maken heeft. Ik denk dat we er nooit achter zullen komen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Even een voorbeeldje dan maar? "Hoi, ik wil graag seks met mijn vriendin, maar we houden alleen nog maar handjes vast en hebben nog niet eens gezoend." Nou, dan ben je dus niet "ver genoeg" want het is nogal een stap van handje vasthouden naar neuken. Ga dan eerst eens zoenen of zo. Snap je? De TS denkt dat hij nog niet "ver genoeg" is in de dingen die hij heeft gedaan met zijn vriendin om al over seks te beginnen. Of dat zo is, is een tweede. |
![]() |
|
Luister eens, of dit topic nuttig is en of de TS zich aanstelt staat helemaal los van het feit dat het ontzettend duidelijk is wat hij bedoelt.
![]() En ja, dat is lekker makkelijk, maar niet als je 13 bent en er nog een persoon is die daar een mening over heeft, zoals zijn vriendin. Hij kan natuurlijk niet in zijn eentje besluiten dat hij haar even gaat neuken. En als ze als stelletje nog niet "ver genoeg" zijn (wat dat voor hen ook betekent), dan lijkt het me dat 'ie het gewoon even tijd moet geven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe moet ik het aanpakken? naomi1996 | 10 | 16-10-2013 08:38 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet ik het aanpakken ??? hulp gevraagd casual dreamer | 12 | 30-05-2005 21:58 | |
Liefde & Relatie |
moet ik HET vragen of niet ?????? tommy06 | 20 | 04-10-2004 00:35 | |
Seksualiteit |
hoe moet ik het vragen ? :-( maffiow | 68 | 09-12-2003 15:52 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet ik veranderden volgens jou? Some | 7 | 18-09-2003 07:08 | |
Seksualiteit |
Hoe moet ik het brengen??? Whiteboy | 14 | 13-06-2002 13:19 |