Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2013, 16:39
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Hebben jullie tips tegen de ongelofelijke kutdagen die volgen na een avond M?
Zelf probeer ik veel fruit te eten en goed te slapen, maar het helpt niet veel.

Als iemand tips heeft lees ik ze graag
Oud 15-01-2013, 16:52
Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Proberen je dag leuk te maken? En misschien minderen/stoppen met MDMA
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie tips tegen de ongelofelijke kutdagen die volgen na een avond M?
Zelf probeer ik veel fruit te eten en goed te slapen, maar het helpt niet veel.

Als iemand tips heeft lees ik ze graag
Ik heb er nooit echt last van maar http://partyflock.nl/topic/1121266:W...c_gebruik.html
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 11:55
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Bananen eten dus.

Ik doe het niet vaak, twee keer in totaal over een periode van 6 maanden. En dan ook echt bar weinig. Maar last van suicide tuesday heb ik wel

Bedankt voor die site kid606
Oud 16-01-2013, 12:57
Gieltjuh
Gieltjuh is offline
Niet zo vaak aan de m zitten mss? Elke week is sowieso niet goed voor je..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 12:58
Gieltjuh
Gieltjuh is offline
Maar ik ken het wel, want je voelt je zo lekker dan..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Bananen eten dus.

Ik doe het niet vaak, twee keer in totaal over een periode van 6 maanden. En dan ook echt bar weinig. Maar last van suicide tuesday heb ik wel

Bedankt voor die site kid606
Anytime
Citaat:
eerst lezen kan helpen twee keer in zes maanden is echt heel prima
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 13:06
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Haha. Ik doe het niet elke week

Lees: tweemaal in 6 maanden.
Oud 16-01-2013, 17:52
Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Citaat:
Haha. Ik doe het niet elke week

Lees: tweemaal in 6 maanden.
Ook dat is veel :$:$ voor mij dan haha
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 18:34
Verwijderd
Depressief van MDMA en psychoses van wiet. Je zou eens paddo's moeten proberen!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 18:04
Patataap
Patataap is offline
sorry misschien een beetje offtopic, maar waarom vind je MDMA leuk als je je achteraf zo kut voelt?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 20:55
Zamorak
Zamorak is offline
Het gevoel is geweldig, je beweegt zo lekker en op heel de wereld ligt een tapijt.
Ik heb trouwens de dag erna alleen spierpijn van het bewegen, voor de rest beetje lam, meer niet
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 21:13
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Drinken is toch ook leuk hoewel je e de volgende dag kunt.voelt?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 21:44
Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Drinken is toch ook leuk hoewel je e de volgende dag kunt.voelt?
Persoonlijk bezat ik me nooit tot kotsens toe, omdat ik dat er simpelweg niet voor over heb, en valt de kater dus wel mee. Maar ik lees dat de "MDMA kater" meerdere dagen beslaat, wat me nog kutter lijkt dan een fikse kater.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 10:41
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Ik ben nu 2 jaar naar lowlands geweest zonder te kotsen en de kater daarvan duurt ook wel meerdere dagen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 14:28
Zamorak
Zamorak is offline
Drinken is idd ook leuk. Maar ik voel me na het drinken kutter als na het gebruik van XTC/MDMA.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 16:31
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
sorry misschien een beetje offtopic, maar waarom vind je MDMA leuk als je je achteraf zo kut voelt?
Omdat M het waard is. Als het maar met mate gebruikt wordt natuurlijk. Het is net als alle andere drugs, ze hebben allemaal nadelen en dan is het maar voor jou de keuze of je die wilt nemen.

Het is de enige drug die ik leuk vind. Volgens mij is het zelf gezonder dan elk weekend je lamzuipen. Alleen die dip is vervelend
Oud 19-01-2013, 14:50
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik ben nog altijd supernieuwsgierig waar dat verschil vandaan komt tussen mensen die hier wel last van hebben en die dat niet hebben. Net als katers.
Ik ben gezegend dat ik van beiden nagenoeg geen last heb
Oud 19-01-2013, 22:48
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Ik ben nog altijd supernieuwsgierig waar dat verschil vandaan komt tussen mensen die hier wel last van hebben en die dat niet hebben. Net als katers.
Ik ben gezegend dat ik van beiden nagenoeg geen last heb
Ja, daar ben ik ook nieuwsgierig naar, ik heb namelijk nooit een kater van alcohol. Het zal wel met de hormoonhuishouding te maken, wat waarschijnlijk erfelijk bepaald is.

Dat ik het doe is mijn eigen keuze, en ik val er niemand mee lastig.

Edit: Gisteravond is er wéér een bargevecht in mijn stamkroeg geweest waarbij een jongen zijn rib brak en de ander een snee in zijn gezicht heeft omdat iemand een flesje bier in zijn gezicht kreeg. Volgens mij zijn er weinig soortgelijke ongelukken gebeurd met MDMA, en is alcohol anderen veel meer tot last. just saying
Oud 20-01-2013, 13:09
Verwijderd
Als je nooit een kater hebt van alcohol dan drink je niet goed.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 21:35
Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Ehh da's gelul. Ik ken mensen die zich in de avond rotkotsen en om 10 uur in de ochtend weer fris een ontbijtje staan te maken.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 22:04
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Ja dat krijg je als je alles eruit kotst
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 23:40
Verwijderd
Dat is inderdaad een gevolg van het kotsen, ja.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2013, 11:55
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Tja, wat definieer jij als goed? Zelfs als ik een kratje bier leegtank, of een ruim halve fles whisky naar binnen knikker heb ik geen kater. En ik kots bijna nooit.
Oud 25-01-2013, 12:06
Verwijderd
Voor diegenen die posts missen, die zijn verwijderd omdat ze tegen de regels van D&A ingingen en reacties daarop waren:
Citaat:
Ook is het niet de bedoeling dat je een ander gaat afzeiken omdat hij drugs gebruikt. Dit is een drugsforum waar openlijk over drugs gesproken mag worden. Iedereen weet dat drugs niet bevorderlijk voor de gezondheid zijn, maar wij adviseren hier over zo veilig mogelijk gebruik.

Uiteraard mag je een andere mening hebben maar het is niet de bedoeling in een topic waarin iemand vragen stelt een discussie te starten over of het goed of slecht is dat die persoon er aan begint. Voor dergelijke discussies kun je een apart topic openen. In alle gevallen dien je je mening op een fatsoenlijke manier te onderbouwen. Het is vooral de bedoeling het gezellig en informatief te houden.
Ik was een beetje laat met ingrijpen, mijn excuses.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2013, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Of je bent teveel gewend.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 15:16
Asemoon
Asemoon is offline
Ik heb persoonlijk ook nooit last gehad van een depressie, ook humeurig word ik niet. Ik ben de dagen erna wel een beetje moe en suf, dus veel productiefs kan je van mij niet verwachten.

Ik adviseer goed slapen altijd, goed uitrusten is al het halve werk. Naast de appels en bananen neem ik ook nog vitaminesupplementen in op de dag voordat ik gebruik en op ongeveer drie of vier dagen nadat ik gebruikt heb. Mijn lichaam is uitgeput en heeft een extra boost nodig.

Als dat niet helpt... nja blijf eraan denken dat het door de MDMA komt en het niet echt te helpen valt. Sleep jezelf er door heen en denk aan leuke dingen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Of je bent teveel gewend.
Dit zei ik ook in iets andere woorden ja. Hoge mate van resistentie ontwikkeld.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Waar zei jij dat dan?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Waar zei jij dat dan?
In een post die verwijderd is door jou als ik me niet vergis haha!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 20:43
Verwijderd
Nee, want daar was ik al naar gaan zoeken, bang dat ik iets had verwijderd dat niet moest. De enige post van jou die hier verwijderd is, is die waar je het over argumentatie hebt. En ik kan alle posts nog zien ^^
Dus je bent het vergeten te zeggen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 21:04
Verwijderd
Dan vergis ik me wel idd!

Maargoed OT: Als je minder last wilt hebben van een kater, is het serieus een goed plan om alles eruit te kotsen voordat je gaat pitten.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Dan vergis ik me wel idd!

Maargoed OT: Als je minder last wilt hebben van een kater, is het serieus een goed plan om alles eruit te kotsen voordat je gaat pitten.
Ehh aan het eind van de nacht/begin ochtend is dat toch echt al wel opgenomen lijkt me:x
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 21:31
Verwijderd
Het ging eigenlijk over een MDMA-depressie, maar goed, schadelijke na-effecten van andere drugs passen ook wel in het thema ^^

kid606: jij drinkt niet meer een paar uur voor je gaat pitten? Alles wat je in het laatste uur ofzo nog gedronken hebt, zit er iig nog en wat je daarvan uitkotst, kan niet meer opgenomen worden. Daarbij heeft elmar. het over minder last.

Wat ook helpt om het te verminderen is vooral veel water drinken (eventueel nadat je gekotst hebt) voor je gaat slapen.

En geen te goedkope shit zuipen. Ik weet niet waarom, maar bepaalde goedkope rotzooi maakte me doodziek en koppijnerig de volgende dag, terwijl meer kwalitatief spul minder tot geen effect had.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 21:32
Verwijderd
Titel even wat meer allround gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 22:12
Verwijderd
Oh ik dacht dat het alleen over mdma ging
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 22:25
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Dat ging het ook, maar Mutant heeft dat gewijzigd

Het is mij opgevallen dat cola drinken trouwens vrij goed tegen een kater(van alcohol) werkt. Verder goed ontbijten en iets gaan doen. Op de bank hangen voel ik e nooit beter van
Oud 27-01-2013, 22:51
Verwijderd
Ik denk dat dat de combinatie van suiker en vloeistof is, cafeďne is echter ook vochtafdrijvend, dus niet heel slim om te drinken bij een bonzend hoofd. Al had ik ook wel graag een red bull in de ochtend als ik de avond ervoor gezopen had
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 22:58
Verwijderd
Je krijgt alsnog meer vocht binnen van de koffie dan dat de cafeďne vochtafdrijvend is eh
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 10:16
Verwijderd
Weet ik niet, ik heb daar niet voor gestudeerd en zelf drink ik geen koffie, dus ik heb het nooit kunnen testen. Cola en red bull hielpen bij mij wel, koffie kan ik niet over oordelen.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 13:55
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Dat zou betekenen dat je eerst wel katers hebt en later niet meer. Dat is bij mij dus niet t geval. Overigens heeft mijn vader dit ook, dus er zal vast wel iets genetisch/lichamelijks aan zijn.
Oud 31-01-2013, 10:03
Chevy
Chevy is offline
Melk drinken voordat je gaat slapen helpt mij ook altijd wel, trouwens.
Oud 22-02-2013, 08:03
Gieltjuh
Gieltjuh is offline
Er is niet echt iets tegen een kater van M. Het helpt pas als je minder frequent gebruikt. Hoe vaker je gebruikt op een korte termijn des te meer voel je je wat down. Geen simpele drankjes, vitaminen enzovoorts helpen dan.
Rusten en goed (en gezond) eten.
Succes maandag!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 23:38
Sherlock
Sherlock is offline
http://en.wikipedia.org/wiki/5-Hydroxytryptophan , veel vitaminen en blowen kan elke kater om zeep helpen.

Zelf heb ik er gelukkig nogal weinig last van.
Oud 23-02-2013, 23:39
Verwijderd
Citaat:
misschien minderen/stoppen met MDMA
dit
Met citaat reageren
Oud 23-02-2013, 23:45
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
dit
Achja als je veiliger wilt leven kun je net zo goed de hele dag thuis zitten, super gezond eten en dan gebeuren nog de meeste ongelukken in huis en bestaat er altijd de kans dat je voedselvergiftiging oploopt
Oud 06-03-2013, 03:37
imosed
imosed is offline
After-x bij de smartshop halen, werkt heel goed. Veel vitamines en L-Tryptofaan zit er in, dit helpt de her-aanmaak van serotine (die de M zowat op maakt), zit trouwens ook in chocolade! Dus een hele berg chocolade weg eten na de M is ook een optie, is wel een hel als je last hebt van je kaken..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 00:38
Panterstring
Panterstring is offline
Wat degene voor mij eigenlijk al zei seratonine pillen werken zeer goed hiervoor.

Als je dit om 1 of andere reden niet kan of wil werken vitamine C pillen ook prima.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Wat degene voor mij eigenlijk al zei seratonine pillen werken zeer goed hiervoor.

Als je dit om 1 of andere reden niet kan of wil werken vitamine C pillen ook prima.
5-htp http://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=1750
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Achja als je veiliger wilt leven kun je net zo goed de hele dag thuis zitten, super gezond eten en dan gebeuren nog de meeste ongelukken in huis en bestaat er altijd de kans dat je voedselvergiftiging oploopt
ooh boehoe, laten we anders meteen uitgaan van het andere uiterste
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten