Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is de enige drug die ik leuk vind. Volgens mij is het zelf gezonder dan elk weekend je lamzuipen. Alleen die dip is vervelend ![]()
|
Ik ben nog altijd supernieuwsgierig waar dat verschil vandaan komt tussen mensen die hier wel last van hebben en die dat niet hebben. Net als katers.
Ik ben gezegend dat ik van beiden nagenoeg geen last heb ![]()
||
Citaat:
Dat ik het doe is mijn eigen keuze, en ik val er niemand mee lastig. Edit: Gisteravond is er wéér een bargevecht in mijn stamkroeg geweest waarbij een jongen zijn rib brak en de ander een snee in zijn gezicht heeft omdat iemand een flesje bier in zijn gezicht kreeg. Volgens mij zijn er weinig soortgelijke ongelukken gebeurd met MDMA, en is alcohol anderen veel meer tot last. just saying ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Voor diegenen die posts missen, die zijn verwijderd omdat ze tegen de regels van D&A ingingen en reacties daarop waren:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb persoonlijk ook nooit last gehad van een depressie, ook humeurig word ik niet. Ik ben de dagen erna wel een beetje moe en suf, dus veel productiefs kan je van mij niet verwachten.
Ik adviseer goed slapen altijd, goed uitrusten is al het halve werk. Naast de appels en bananen neem ik ook nog vitaminesupplementen in op de dag voordat ik gebruik en op ongeveer drie of vier dagen nadat ik gebruikt heb. Mijn lichaam is uitgeput en heeft een extra boost nodig. Als dat niet helpt... nja blijf eraan denken dat het door de MDMA komt en het niet echt te helpen valt. Sleep jezelf er door heen en denk aan leuke dingen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het ging eigenlijk over een MDMA-depressie, maar goed, schadelijke na-effecten van andere drugs passen ook wel in het thema ^^
kid606: jij drinkt niet meer een paar uur voor je gaat pitten? Alles wat je in het laatste uur ofzo nog gedronken hebt, zit er iig nog en wat je daarvan uitkotst, kan niet meer opgenomen worden. Daarbij heeft elmar. het over minder last. Wat ook helpt om het te verminderen is vooral veel water drinken (eventueel nadat je gekotst hebt) voor je gaat slapen. En geen te goedkope shit zuipen. Ik weet niet waarom, maar bepaalde goedkope rotzooi maakte me doodziek en koppijnerig de volgende dag, terwijl meer kwalitatief spul minder tot geen effect had. |
![]() |
|
Dat ging het ook, maar Mutant heeft dat gewijzigd
![]() Het is mij opgevallen dat cola drinken trouwens vrij goed tegen een kater(van alcohol) werkt. Verder goed ontbijten en iets gaan doen. Op de bank hangen voel ik e nooit beter van
||
Citaat:
|
http://en.wikipedia.org/wiki/5-Hydroxytryptophan , veel vitaminen en blowen kan elke kater om zeep helpen.
Zelf heb ik er gelukkig nogal weinig last van.
|
![]() |
After-x bij de smartshop halen, werkt heel goed. Veel vitamines en L-Tryptofaan zit er in, dit helpt de her-aanmaak van serotine (die de M zowat op maakt), zit trouwens ook in chocolade! Dus een hele berg chocolade weg eten na de M is ook een optie, is wel een hel als je last hebt van je kaken..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: