Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2013, 19:22
Verwijderd
Wat vinden jullie de lekkerste chips, merk, smaak? Wil je ribbel of juist niet of heb je liever van die geperste chips? Sausje on the side?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2013, 19:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben een echt chipsmonster en ik lust ook bijna alles. Sausjes houd ik niet van. Ribbel of normaal maakt me niet zoveel uit. Ik ben gek op rijstchips met zeezout, daar kan ik echt niet vanaf blijven. Verder houd ik van naturel, paprika, joppie, die nieuwe maak-de-smaak-smaak (ben ff kwijt hoe die heet), wokkels, pommbär, nibbit, allerlei huismerkdingen. Ik houd ook van borrelnootjes (vooral euroshopper nootjes), nootjes (met name pistache of gerookte amandelen) en zoute popcorn
Oud 29-03-2013, 19:35
Verwijderd
Ik heb altijd wel gehouden van Chipito's, maar tegenwoordig ben ik meer van de andere smaken. Qua gewone chips ga ik voor Lays chips met ribbels. Of The Oven (vroeger Oven Baked). Tegenwoordig heb ik ook Kettle chips ontdekt, maar die hebben ze niet in België. Maar mijn favoriete smaken van Lays hebben ze dan weer niet in Nederland

Op 1 staat Pickles. Het moeten wel geribbelde zijn, de ongeribbelde zijn flauwer. En ook de geribbelde zijn al teruggedraaid, vroeger waren ze heter.

Ze zijn in de verte een beetje vergelijkbaar met Patatje Joppie smaak, maar veel pittiger en sowieso veel lekkerder

Op 2 staat The Oven Black Pepper & Sea Salt. Ik vind alle The Oven chips wel lekker van smaak en structuur, maar deze vind ik echt super. De Kettle versie komt niet in de buurt.

Op 3: Kettle Zeezout, rozemarijn en knoflook. Deze smaakt precies als een bepaalde kipschotel uit de oven. Goeie combinatie van smaken. Beetje jammer van de ongeribbelde chips

En dan losstaand is er nog de Cassave kroepoek van Conimex <3
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 19:38
Verwijderd
Oh de cassave van de Nederlandse Aldi is ook heel goed, maar ik kom niet zo vaak bij Nederlandse Aldi's
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 20:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh ja, cassave <3 Idd die van de Aldi of Lidl idd.

Bij mijn Jumbo hebben ze wel Pickles chips, daarvoor nam ik ze altijd mee uit België.
Oud 29-03-2013, 21:34
Verwijderd
Cassavekroepoek vind ik okk lekker en alle ribbeltjeschips paprika, maar vooral die van lays the oven. Ik ben geen grote chipseter. Naturel of bolognese chips zonder ribbeltjes vind ik doodsaai en eet ik dus nooit.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 21:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh, ik houd niet van Bolognese of Cheese Onion chips en ook niet van Hamka's
Oud 30-03-2013, 01:26
Verwijderd

deze
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 02:25
MiBe
MiBe is offline
Ik hou wel van een dipsausje bij de chips. Het liefst naturel (ribbel)chips met Duyvis Fiësta dip of Doritos Geenstijl (c.q. Sweet Chili Pepper) met de Doritos dip hot. Verder kan ik de blauwe Pringles (zout/azijn) erg waarderen en de ribbel augurkenchips van Lays die in het verleden verkrijgbaar was vind ik ook erg lekker.
Oud 30-03-2013, 07:00
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik houd niet van Bolognese of Cheese Onion chips en ook niet van Hamka's
Ik weet nog, vroegâh, toen had je alleen zout en paprika qua gewone chips. En toen kwam bolognese! Wauw, wat een verruiming van het smakenpalet, een andere kijk op de wereld! Toen vrat iedereen opeens alleen nog bolognese. Nu zie ik het bijna nooit meer staan.

Citaat:
de ribbel augurkenchips van Lays die in het verleden verkrijgbaar was vind ik ook erg lekker.
Is dat niet die Pickles waar ik het over heb? ^^
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 10:27
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik vind bolognese het lekkerst. Van de 'standaard' smaken lust ik alles, die bijzondere smaken koop ik nooit, dus dat weet ik niet. Ik koop eigenlijk nooit merkchips, omdat ik de prijs daar niet voor over heb.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 10:37
Verwijderd
Bugles. Met kaasvulling <3
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 13:07
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Is dat niet die Pickles waar ik het over heb? ^^
Jaa precies die inderdaad. Ook met je bijbehorende uitleg ben ik het volledig eens, ik vind de ongeribbelde ook flauwer.
Oud 30-03-2013, 19:14
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
naturel,paprika,bolognese,bbq ham, die lays superchips hot wok chili maar die kan ik niet meer vinden,alles van doritos,hamkas,bugles,pringles die pittige maar paprika en naturel en die bacon is ook wel lekker

en verder een ontzettende hekel aan cheese oniun
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 11:31
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Paprikachips, de niet geribbelde en dan die van het AH merk <3
Oud 31-03-2013, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Ik weet nog, vroegâh, toen had je alleen zout en paprika qua gewone chips. En toen kwam bolognese! Wauw, wat een verruiming van het smakenpalet, een andere kijk op de wereld! Toen vrat iedereen opeens alleen nog bolognese. Nu zie ik het bijna nooit meer staan.
komt omdat er 600 andere smaken zijn uitgekomen, Joppiesaus, WK-chips, BBQ saus, Spicy Reggae, Tomato Ketchup, Sweet Chilli, Pickles,... dus ja,, teveel keuze
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 13:16
Verwijderd
Citaat:
komt omdat er 600 andere smaken zijn uitgekomen, Joppiesaus, WK-chips, BBQ saus, Spicy Reggae, Tomato Ketchup, Sweet Chilli, Pickles,... dus ja,, teveel keuze
Dat had mijn kleine teen ook al bedacht ^^
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 21:45
Verwijderd
Ik ben dol op chips. Ik houd erg van 'zuigchips', chips die ik kapot kan zuigen tegen mijn gehemelte. Zoals cheetos en al dat soort broze varianten. Soms ga ik ook op de zak stampen zodat ik de kruimels met een lepel kan opeten, zijn er meer mensen die dat doen?
Ik hou ook van normale chips, tegenwoordig erg gek op alle nieuwe smaakjes van croky, zoals Special of Saté! Alleen de Tosti vond ik niet te vreten.
Ik houd niet van ribbels (te dik) en ook niet zo van Pringels.
Als ik chips eet schud ik vaak met de zak om de meest gezoute chipjes eruit te pikken. De dubbelgevouwen chips laat ik links liggen.
Ik eet er liever geen sausje bij, muv bugles (tegenwoordig bugles chilly) dat eet ik met smeerkaas sambal.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 00:31
Skinbitten
Skinbitten is offline
Naturelchips van Crackito of Lays.
Met Fantasia dipsaus erbij = epische shizzle.

En paprikachips van diezelfde merken, hamka's, en een 1 of andere chips die ze alleen in frankrijk verkopen maar waarvan ik de naam niet meer weer en of ze die uberhaupt nog verkopen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2013, 14:24
.Daan
.Daan is offline
Bugles met een flinke bak smeerkaas of Heksenkaas ernaast. Naturel met een dipsaus is ook altijd wel lekker. En toch smaakt ribbel beter dan gewone.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 18:50
Verwijderd
Mensen die van de Conimex cassave houden, maar hem meestal te duur vinden, C1000 heeft een aanbieding: 2 zakken voor 1 euro.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 21:21
Christian_J
Christian_J is offline
Zoiezo Lays Sensation SweetThaiChilli!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten