Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Verder denk ik dat anoniem19970 dezelfde persoon is als anoniem2208, die eerder dit topic had.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als die zo graag een meisje wilt zijn, dan moet die toch gewoon naar de dokter gaan die stuurt je wel veder naar psycho ofzo |
![]() |
|
Luister nou eens even. Als jij werkelijk een meisje bent (dat wil zeggen: geboren in het verkeerde lichaam) dan kun je niet zomaar even stoppen met die gedachten. Dat is iets in je hersenen. Dat zul je altijd zo blijven voelen.
Dan kun je twee dingen doen: 1) het proces beginnen om een vrouw te worden, of 2) het zo laten zoals je nu bent, maar dan word je niet echt gelukkig, lijkt me zo. Maar aangezien jij optie 1 niet wilt omdat je denkt dat je dan geen "echt" meisje bent, weet ik ook niet meer wat je dan wel wilt horen. Het is kiezen of delen. Er is geen magisch trucje waardoor je je opeens niet meer zo voelt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het echt rot voor je! Maar 1 troost:
~ Je hoeft niet ongesteld te zijn Ik weet dit helpt je niet zoveel, maar de manier zelf kan je wel miss iets minder ongelukkig laten voelen: bedenk ook eens een hele rij nadelen aan een meid zijn .. Verder vind ik een jongen die emotie toont veel leuker dan een jongen die niet 'echt' kan praten ![]() |
![]() |
|
![]() |
Alles wat je opnoemt wat een meisje zou kunnen is of onzin, of het is omdat Je omgeving het afkeurt, maar daarvoor moet je vooral geen meisje worden want dan zul je altijd het gevoel hebben dat je bent omgebouwd omdat je omgeving dat van je verlangde. Daarnaast is een voordeel aan een jongen zijn dat we sterker en assertiever zijn en dus makkelijker tegen pesten kunnen optreden, maak daar eens gebruik van!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Elke maand word ik er hatstikke ziek van en hang ik 2 dagen kotsend boven het toillet, Volgensmij denk jij veel te makkelijk over het meid zijn, beter denk je eerst een keer echt na over de nadelen of laat je je eens wat beter informeren. |
![]() |
|
Als je een geslachtsoperatie ondergaat, kun je niet ongesteld worden, of zwanger. Je hebt geen baarmoeder, want je bent geboren als man. Ze kunnen veel tegenwoordig, maar dat niet.
Sowieso vind ik het maar een raar excuus om meisje te willen zijn. Al je redenen trouwens. En uiteindelijk zet je het toch niet door, omdat je het onnatuurlijk vind en "je blijft het altijd zien".
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is eigenlijk best een tragische casus, dit. Want het kan goed zijn dat TS neurologisch een meisje is, maar ik denk niet dat hij de cognitieve en zelfreflectieve vaardigheden heeft voor zelfverwerkelijking. Het zou me verbazen als 'ie precies snapt wat ik met de vorige zin probeer te zeggen, nota bene. Nou, probeer dan maar 'ns een vinger te leggen op je identiteit.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Paranoide zegt in dit topic inderdaad een aantal slimme dingen. Je hoeft ons niet met allerlei concrete voorbeelden te overtuigen dat je liever een meisje wilt zijn. Als jij je in je hoofd een meisje voelt, dan is dat gewoon zo. Het maakt niet uit (en zeker op jouw leeftijd) dat je nog niet zo goed kunt verwoorden waarom dat zo is en waarom je je zo voelt.
Het vervelende is echter wel dat je toch een keuze zult moeten maken voor jezelf. Dat hoeft niet nu, je kunt dat ook nog een tijdje uitstellen tot die hormonen van je wat minder chaotisch door je lichaam razen en je de puberteit een beetje achter je hebt gelaten. Je moet dan voor jezelf beslissen of je ermee kunt leven dat je een vrouw in een mannenlichaam bent of dat je dit toch liever uit door je ook vrouwelijker te gaan gedragen/kleden. Uit je posts blijkt dat je vindt dat een transgender nooit 'echt' iemand van het andere geslacht kan worden. Als je dit echt vindt, zul je er vrede mee moeten sluiten dat je nooit een vrouw zult zijn en zul je ermee moeten leven dat je nu eenmaal in een mannenlichaam bent geboren. Overigens ligt het feit dat je omgeving er zo vervelend op reageert waarschijnlijk nog aan je leeftijd. Naarmate je ouder wordt gaan mensen uit je omgeving dit vast beter begrijpen en zul je je meer kunnen uiten zoals jij dat wilt, zonder daar (veel) kritiek op te krijgen. Edit; een tijdje geleden heb ik een middag op mijn universeit bijgewoond waar documentaires over o.a. transgenders werden uitgezonden. Deze korte documentaire kwam daar ook voorbij. Misschien eens interessant voor je om te bekijken ![]() Laatst gewijzigd op 06-05-2013 om 01:20. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje in de klas Anoniem1808 | 10 | 29-09-2015 08:17 | |
Psychologie |
Transexueel op school/in de klas nathalie02 | 9 | 30-12-2013 15:24 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
Liefde & Relatie |
Een jongen, twee meisjes redbloodedwoman | 30 | 07-11-2005 19:41 | |
De Kantine |
Als je zou reïncarneren .... Frida | 45 | 22-06-2004 12:47 | |
Liefde & Relatie |
Openingszin? Ikissfootball | 16 | 28-02-2002 07:42 |