Advertentie | |
|
![]() |
|
Ow dat heb ik bijna nooit maar laatst had ik het ook! Maar het was carnaval en ik had in een melige bui met vriendinnen afgesproken dat we bij vreemde mensen enquetes gingen afnemen met vreemde vragen... De eerste vraag was; bent u gekloond of heeft u een vader en moeder? en de tweede vraag was; heb je een hond... Dus toen heb ik dat gevragen aan hem
![]() En toen hebben we nog gekletst enzo en gezoend, maar het is niks geworden...
||
Citaat:
-Desecrator
|
nou, voordat ik een vriend had:
- oogcontact - gewoon spontaan met ze proberen te dansen (willen ze niet, draaien ze zich heus wel weg... willen ze wel: shake that booty!) - gewoon paar keer langslopen en m per ongeluk daar bij aanraken... (kont, arm, maakt niet uit, maar natuurlijk niet meteen zn zaakie ![]() ![]() Maar ik gebruik absoluut niet een of ander stom zinnetje, dat is zooooooo afgezaagd, al moet ik zeggen dat ik van sommige jongens echt zulke leuke gehoord heb. Maar ja, dat hoeft niet meer, heb al mijn droomprins gevonden en hij heeft mijn liefde beantwoord... *sigh*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Openingszinnen.. bracelance | 59 | 29-11-2004 17:51 | |
Liefde & Relatie |
Laat hier openingszinnen beoordelen! Soulflame | 104 | 10-11-2002 07:03 | |
Liefde & Relatie |