Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat verschilt per regio. Ik ben in New York en cally geweest en bij in beide gevallen was ik blij verrast door de Amerikaanse gastvrijheid.
Natuurlijk zijn het maar momentopnames, maar over het algemeen vind ik mensen vriendelijker/socialer met elkaar omgaan in Amerika dan in Nederland. |
![]() |
|
Ik ben nog lang niet overal geweest dus dat is lastig te zeggen.
De volgende grote trip wordt waarschijnlijk een motor-vakantie naar de Noordkaap zodat ik eens wat meer van Europa kan zien ![]() Ik ben niet al te lang geleden Java doorgetrokken en dat vond ik ontzettend gaaf. Hoewel ik Jakarta de volgende keer over zou slaan. Yogja en Surabaya waren veel relaxtere steden en beter nog zijn de tussenliggende dorpen waar niet zoveel blanke mensen komen. Ik vond het in ieder geval ontzettend grappig hoe iedereen je aan wilt raken en met je op de foto wilt alsof je een of andere celebrity bent ![]() Het weer en de omgeving waren overigens ook erg aangenaam en de Ijen crater zeer indrukwekkend.
Laatst gewijzigd op 19-04-2013 om 10:35. |
![]() |
|
Ik vind Oostenrijk leuk om te skiën en Italië fijn in de zomer maar ik heb ook leuke vakanties gehad in Griekenland, Frankrijk, etc. Gezelschap waar je mee weg bent doet ook een hoop. Ik ga van de zomer naar Denemarken en ben ook heel benieuwd hoe dat is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Duits of Frans?? Juultjeh | 21 | 03-05-2011 12:35 | |
De Kantine |
Welke kies je? Je moet kiezen Michel1992 | 27 | 29-08-2009 15:46 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kortverhaal] "Nooit meer vakantie" clubje | 4 | 02-06-2006 17:38 | |
Lifestyle |