Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2013, 17:11
Roossoos
Roossoos is offline
Hey, de dag voor de vakantie moest ik na school nablijven, meestal zijn er wel andere leerlingen in het nablijflokaal, maar vandaag niet! de leraar die die ging opletten, keek wel vaker naar mijn borsten, en heb dit altijd al fijn gevonden, hij kwam vandaag naast me staan en lechtte zijn arm om me heen en begon me meer aan te raken!

het was zo fijn maar ik weet niet wat ik nu moet doen! kunnen jullie mij helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2013, 17:38
Verwijderd
Waar je zin in hebt. Je moet niets.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2013, 17:38
Verwijderd
hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2013, 17:43
Verwijderd
ja hoe oud ben je ...en ten eerste jullie zeggen dat het goed is hij kan de gevangenis in door haar...en zij..vind het fijn...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2013, 17:48
Verwijderd
Citaat:
ja hoe oud ben je ...en ten eerste jullie zeggen dat het goed is hij kan de gevangenis in door haar...en zij..vind het fijn...
We zeggen niet dat het goed is. En hij gaat niet de gevangenis in 'door' haar, omdat hij dan het misdrijf heeft gepleegt.
Zij niet. Een leraar heeft nou eenmaal een machtspositie.

Laatst gewijzigd op 03-05-2013 om 17:53.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2013, 17:50
Verwijderd
maar als ze de fout in gaat (seksueel)....dan word hij verschuldigd omdat hij de oudere is ...waarscheinlijk is ze onder de 18 dus dan is het een misdrijf ...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2013, 17:53
Pluis
Pluis is offline
Dit hoort niet op psychologie maar op L&R. En verder is het gewoon een nee als je nog geen 18 bent, tenzij je wil dat die leraar z'n baan kwijtraakt.

En lechtte, serieus?
Oud 03-05-2013, 17:55
Verwijderd
ik vind niet dat een leerling die jonger is dan 18 de fout ingaat. Hij is de misdadiger en weet dat het niet mag.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2013, 17:59
Verwijderd
maar zij mag het niet uitlokken ...want de HORMONEN spelen ook een rol als ze gaat flirten gaat een man er op een gegeven moment toch wel op in (dit mag zowiezo niet) maar zij moet het niet uitlokken ...want zij gaat het meest de fout in...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2013, 19:41
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
maar zij mag het niet uitlokken ...want de HORMONEN spelen ook een rol als ze gaat flirten gaat een man er op een gegeven moment toch wel op in (dit mag zowiezo niet) maar zij moet het niet uitlokken ...want zij gaat het meest de fout in...
Wat een onzin zeg. Zelfs als zij naar die leraar toeloopt en zegt "wil je neuken?" dan moet die vent zich inhouden. Dat heeft niets met leeftijd te maken (ik ben wel benieuwd hoe oud de TS is trouwens); het probleem is dat hij haar leraar is (14 of 18, same thing) en van zijn leerlingen moet afblijven, vooral als 'ie zijn baan wil houden.

En als die leraar zomaar aan haar gaat zitten is hij sowieso fout. Dat heeft niets met uitlokken te maken. Niets van dit is haar fout.

@TS: Je moet vooral doen wat je zelf wilt, maar hoe oud ben je? Je weet wel dat die leraar ten eerste strafbaar is als je minderjarig bent en ten tweede zijn baan zal kwijtraken als dit ooit openbaar wordt? Dus zelfs als je het allemaal wel fijn vindt zitten hier wel haken en ogen aan.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2013, 19:49
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Zou de leraar ontslagen worden omdat hij z'n arm om iemand heen legt?
Oud 03-05-2013, 19:51
Vowel
Vowel is offline
Ik had het niet specifiek over dat incident op zich, maar de TS geeft toch al aardig de suggestie dat ze er iets mee wil doen, aangezien ze het "zo fijn" vindt en hier een topic opent omdat ze blijkbaar niet kan bedenken dat het een slecht idee is. Het lijkt me dat er wel consequenties zullen zijn als er (nog) meer gebeurt tussen die leraar en zijn leerling.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2013, 19:52
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Klopt, mijn fout.
Reageren

Regels voor berichten