![]() |
|
Maar groeiremmers gaan gebruiken wil niet zeggen dat die verhouding opeens wel gaat kloppen, waarschijnlijk blijven ze gewoon hetzelfde.
Hoe weet je trouwens of je benen/lijf niet in verhouding zijn? Gemeten of zie je dat alleen in de spiegel?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Waarom precies vind je het nu een probleem? 1m90 is zeker niet extreem lang, ook niet voor jouw leeftijd, en zo lang je onder de 2 meter blijft moet passende kleding vinden geen enkel probleem zijn. Op jouw leeftijd was ik ongeveer 1m85 lang (nu 1m90) en ik heb nog nooit problemen gehad met mijn lengte.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn broers en mijn vader zijn ook allemaal 2 meter, en mijn ene broer zelfs een paar cm daarover. Ze kunnen prima hun kleren vinden, dus dat is geen probleen.
Dat irritante gevoel wanneer je weer overal bovenuit steekt herken ik ook. ik ben een meisje van 1.85 en ik ben ook altijd de langste geweest. Dat is soms heel akward, maar het heeft ook echt wel voordelen, en daarom zou ik mijn groei echt niet stop zetten als ik jou was. En dat van 'bekijk het positief, lekker basketballen' is natuurlijk onzin. Er zijn wel mensen die het heel leuk vinden, maar natuurlijk niet iedereen (ik ook niet). Succes met je keuze, en mocht je toch graag je groei willen stoppen, dan zou ik toch eerst met je huisarts overleggen. Hij weet of die pillen nog zin hebben, en als je die pillen wil halen ben je wss toch een recept nodig ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Stopt de pil de groei? foreveryoung16 | 2 | 16-05-2013 18:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #19! Verwijderd | 500 | 09-06-2008 20:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wanneer stoppen je voeten met groeien ? cash_20202 | 53 | 22-04-2007 11:21 | |