Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2013, 13:58
nickmetpik
nickmetpik is offline
hey ik ben nick en ik vroeg me af hoe meiden het liefst hebben hoe bij de jongen het schaamhaar zit. kaal, bijgeknipt/geschoren, volle bos.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 14:33
Verwijderd
dat is per persoon verschillend. Mij boeit het niet echt hoewel ik helemaal kaal geen gezicht vind.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 14:40
Verwijderd
Ik denk dat voor meer dan 90% geldt: wel iets aan schaamhaar (srsly haal niet alles weg), maar echt geen oerwoud. Indien nodig dus een beetje gesnoeid. Maar zoals pip zegt, verschilt het per meisje. Waarom ga je het random mensen vragen op internet? Als je twijfelt, vraag je aan je sekspartner of die nog voorkeuren heeft.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 14:45
Guarnere
Guarnere is offline
Ik ben dan geen vrouw maar haal alles gewoon weg.. Tis smerig, zonder haar is mooier en hij lijkt groter xD
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 15:01
Verwijderd
als je toch bezig bent met da ding in je klauwen, kan t er allemaal wel af.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 16:14
nickmetpik
nickmetpik is offline
Citaat:
Ik denk dat voor meer dan 90% geldt: wel iets aan schaamhaar (srsly haal niet alles weg), maar echt geen oerwoud. Indien nodig dus een beetje gesnoeid. Maar zoals pip zegt, verschilt het per meisje. Waarom ga je het random mensen vragen op internet? Als je twijfelt, vraag je aan je sekspartner of die nog voorkeuren heeft.
ik heb geen sexpartner dus dat gaat niet echt, en ik vroeg het me gwn af voor als het zo ver gaat komen ik het niet eerst nog allemaal eraf hoef te scheren omdat ze bv liever kaal wilt.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 16:18
Verwijderd
Waarom zou je dan doen wat een ander wil? ALs het zo ver gaat komen, dan is het prima dat je het zo hebt zoals jij het fijn vindt.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 16:29
nickmetpik
nickmetpik is offline
Citaat:
Waarom zou je dan doen wat een ander wil? ALs het zo ver gaat komen, dan is het prima dat je het zo hebt zoals jij het fijn vindt.
nou ik had een keer gehoord dat vrouwen het niet lekker vonden als een jongen schaamhaar had dat schuurde aan haar kut ofzo maar ik vroeg me dus gwn af of het echt zo is.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 16:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
nou ik had een keer gehoord dat vrouwen het niet lekker vonden als een jongen schaamhaar had dat schuurde aan haar kut ofzo maar ik vroeg me dus gwn af of het echt zo is.
Sommigen vinden het vast naar. Sommigen vinden het vast juist geweldig. En sommigen zal het geen fuck uitmaken.

Kortom, als je het wilt weten, vraag het aan degene met wie je seks hebt. Er is namelijk geen antwoord voor álle vrouwen.
Oud 02-06-2013, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Wat kan schuren zijn stoppels van een dag (afhankelijk van hoe snel het bij jou groeit). Scheer je het nooit maar knip je het, dan schuurt het ook nooit.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 17:09
Verwijderd
Alsjeblieft niet kaal, geen gezicht.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 17:09
Verwijderd
Gisteren nog geschoren.
Alles lekker glad
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 17:17
Verwijderd
Tot nu toe geven alleen mannen zelf alleen de voorkeur aan kaal. En de vrouwen vinden het allemaal afschiuwelijk.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Ik ben dan geen vrouw maar haal alles gewoon weg.. Tis smerig, zonder haar is mooier en hij lijkt groter xD
daar gaan we weer -_- het IS niet smerig.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Tot nu toe geven alleen mannen zelf alleen de voorkeur aan kaal. En de vrouwen vinden het allemaal afschiuwelijk.
Ach ja het proeft niet anders denk ik
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 18:43
Verwijderd
Het topic gaat over wat vrouwen het liefste willen, maar heel goed dat je het centrale onderwerp van dit topic bombardeert tot ongeschikt voor meningen en discussie Daarnaast kunnen veel mensen niet fatsoenlijk scheren waardoor het een zweterig en jeukerig geheel wordt, dus áls je het dan toch hebt over proeven dan kan ook daar best een verschil in zitten.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Het topic gaat over wat vrouwen het liefste willen, maar heel goed dat je het centrale onderwerp van dit topic bombardeert tot ongeschikt voor meningen en discussie Daarnaast kunnen veel mensen niet fatsoenlijk scheren waardoor het een zweterig en jeukerig geheel wordt, dus áls je het dan toch hebt over proeven dan kan ook daar best een verschil in zitten.
no comment
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 22:17
Verwijderd
Zie her liefste een kale
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 22:19
Verwijderd
Dat is natuurlijk per persoon verschillend. Zelf geef ik de voorkeur aan glad of kort.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2013, 22:19
Verwijderd
Kom overigens wel eens op het naaktstrand en valt me op dat veel mannen zich slecht scheren (niet)
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Kom overigens wel eens op het naaktstrand en valt me op dat veel mannen zich slecht scheren (niet)
Dan heb je van die mannen met borsthaar, woest armhaar, bossen beenhaar, plukken buikhaar en dan een grote cirkel wit en kaal om hun pik heen. Dat is geen porem hoor poes.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Dan heb je van die mannen met borsthaar, woest armhaar, bossen beenhaar, plukken buikhaar en dan een grote cirkel wit en kaal om hun pik heen. Dat is geen porem hoor poes.
Het topic gaat over schaamhaar toch? Het lijkt me dat ik dat dan ook bedoel
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 10:03
Verwijderd
Citaat:
jouw commentaar is dat mannen zich niet/slecht scheren?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 12:09
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
jouw commentaar is dat mannen zich niet/slecht scheren?
Op dat strand waar ze met regelmaat komt ja. En haar opmerking is echt niet zo vreemd Die van jouw daarentegen.. Slaat kant noch wal
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Op dat strand waar ze met regelmaat komt ja. En haar opmerking is echt niet zo vreemd Die van jouw daarentegen.. Slaat kant noch wal
hoezo?
Ik zeg alleen dat als je overal normale haargroei hebt en dan je zaakje (bijna) kaal dat dat er niet uitziet.
Dat is relevant tot dit topic lijkt me. Maar goed, ik zal mijn slaapgebrek dan maar de schuld geven aangezien ik blijkbaar verkeerd begrepen word
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 18:45
Verwijderd
Het ligt niet aan jou, pip.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 21:51
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
hoezo?
Ik zeg alleen dat als je overal normale haargroei hebt en dan je zaakje (bijna) kaal dat dat er niet uitziet.
Dat is relevant tot dit topic lijkt me. Maar goed, ik zal mijn slaapgebrek dan maar de schuld geven aangezien ik blijkbaar verkeerd begrepen word
Als jouw reactie een op zichzelf staande was geweest, oké, you got a point. Maar in reactie op wat Kimberley schreef sloeg het nergens op.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2013, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Als jouw reactie een op zichzelf staande was geweest, oké, you got a point. Maar in reactie op wat Kimberley schreef sloeg het nergens op.
Jawel, want dat ging over mannen op het naaktstrand en scheren. Eerst slaat het kant noch wal, en nu ineens wel als het niet op de quote zou slaan? Daar sloeg het dus wel op.
Wat een domme discussie zeg.

En thanks Lisa
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 00:01
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
In mijn ervaring willen ze het altijd zo weg mogelijk. Sommige vinden beetje geen probleem, maar ken ook aantal die zich al ergeren aan stoppels.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 08:54
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Jawel, want dat ging over mannen op het naaktstrand en scheren. Eerst slaat het kant noch wal, en nu ineens wel als het niet op de quote zou slaan? Daar sloeg het dus wel op.
Wat een domme discussie zeg.
Aangezien het dus een directe reactie op de quote was slaat het inderdaad nergens op aangezien Kimberley in hetgeen jij quote praat over scheren in het algemeen. Jij maakt daarvan dat ze alleen over de schaamregio praat...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 08:58
Verwijderd
Hou nou op man.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 10:42
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Citaat:
Aangezien het dus een directe reactie op de quote was slaat het inderdaad nergens op aangezien Kimberley in hetgeen jij quote praat over scheren in het algemeen. Jij maakt daarvan dat ze alleen over de schaamregio praat...
Misschien lees ik het niet zo goed maar je zou toch zeggen dat ze het over scheren van de schaamstreek heeft!
Oud 04-06-2013, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 04-06-2013, 14:41
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
tliefst geschoren ballen en de rest een beetje bijgehouden, voor de rest boeit het niet zoveel x)
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten