Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2013, 16:37
lalalootje
lalalootje is offline
h

Laatst gewijzigd op 22-05-2014 om 19:06.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 17:34
JVV079
JVV079 is offline
Het klinkt pijnlijk, en dat is het ook; Gewoon doorduwen, dan gaat het na paar keer veel makkelijk

x Jeffrey
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 18:03
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
nee het wordt niet door het maagdenvlies tegengehouden, waarschijnlijk de baarmoedermond.
Het maagdenvlies zit rond de opening van de vagina dus waarschijnlijk heb je het al doorbroken.
vingeren gaat om het genot en niet om pijn dus ik zou niet je vingers er dik in zitten dauwen, das nergens voor nodig x)
later wordt het sowieso wel wijder en uiteindelijk past er zeker wel een piemel in
Met citaat reageren
Oud 23-05-2013, 18:59
Pluis
Pluis is offline
oei oei oei noooooooit met de achterkant van scherpe dingen in je flamoes! Verder moet je niet recht omhoog duwen maar schuin naar achteren richting je staartbotje zegmaar.
Oud 24-05-2013, 09:57
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
flamoes

Verder kan er een baby doorheen, dus te krap zal het waarschijnlijk niet zijn. Je bent waarschijnlijk gewoon nog niet opgewonden genoeg. Daarbij hoef je niet perse dingen in jezelf te douwen, er zijn ook zat andere manieren om te genieten.
Oud 24-05-2013, 10:52
Verwijderd
Misschien moet je poen er gewoon nog aan wennen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2013, 19:52
Verwijderd
te krap? (zoiets heet maagd)
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 21:34
Veertje6
Veertje6 is offline
Ik heb dat ook, alleen gaat het maar tot 2 cm ofzo, dan begint het ook pijn te doen en voelt het alsof er iets in de weg zit...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2013, 16:24
Em.
Em. is offline
Het maagdenvlies bestaat niet als een afsluitend vlies. Dat zou maar raar zijn, dan kunnen vrouwen ook niet ongesteld worden (als het wel een afsluitend vlies is, zou je geopereerd moeten worden). Dat is het dus sowieso níet.

Dat je niet zomaar van alles in je vagina kan proppen, is volgens mij vrij normaal. Ik zou me er niet al teveel zorgen over maken, als jij over zoveel jaar nog eens seks wil hebben met een jongen en je bent vreselijk geil, gaat het vast een hoop beter dan je nu denkt. Voor masturbatie is het verder ook niet nodig om dingen in jezelf te stoppen, het is waarschijnlijk een stuk leuker om je clitoris of het gebied eromheen te stimuleren, dat is een stuk gevoeliger (en wel in die mate dat rechtstreeks aanraken pijnlijk kan zijn). Die vind je ergens waar je binnenste schaamlippen samenkomen. Wat experimenteren met wat voor jou het best/lekkerst voelt, is waarschijnlijk de beste manier, en als je het bij je vingers houdt, kun je niet zoveel fout doen.

Pas verder op met je scheermesjes en andere attributen. Dingen die niet in je vagina horen, horen daar om een reden niet, en die kun je er ook beter niet instoppen. Houd het maar bij vingers en dingen die er wél voor gemaakt zijn.
Oud 11-06-2013, 01:11
Verwijderd
Citaat:
te krap? (zoiets heet maagd)
Vagina's worden niet wijder van seks. Je kan ze wel doelbewust oprekken of strakker maken, maar maagdelijkheid heeft daar verder niks mee te maken.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten