Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2013, 00:18
DJLAD
DJLAD is offline
Ik denk dat meerdere mannen hier wel last van hebben maar hoe kun je ervoor zorgen dat als je intiem aan het zoenen bent en je eigenlijk nog niet in haar broek wil duiken omdat het nog te vroeg is die paal tussen je bennen slap houde? haha

Ik heb namelijk altijd t kutprobleem dat ie dan hard wordt en dat ie dan tegen dr aandrukt en dan denkt ze natuurlijk dat ik zin heb in sex fso haha
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 00:44
bloodyb
bloodyb is offline
Het is meer een lul- dan een kutprobleem en er is niet veel aan te doen behalve dan een ruime of een héél strakke broek aantrekken. Een piemel heeft nou eenmaal een eigen wil. Als je al wat langer zoent zal het wel minder worden. En ik denk ook niet dat je vriendin het het heel vreemd vindt.
Oud 05-05-2013, 01:10
Guarnere
Guarnere is offline
Dat je een erectie krijgt tijdens het zoenen is gewoon gezond, dat hoef je echt niet te onderdrukken. De meeste meiden vinden het ook alleen maar leuk als dat gebeurd, aangezien dat voor hun een teken is dat je ervan geniet Dus kortom, je hoeft er niets aan te doen, wees er gewoon trots op!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 07:31
BigGuy
BigGuy is offline
Deze 2 hebben geleik ^^
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 09:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
Lijkt me geen probleem. Je hoeft er dan ook weer niet "trots" op te zijn, tenzij je er ook trots op bent dat je handen en voeten hebt.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 09:23
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb namelijk altijd t kutprobleem dat ie dan hard wordt en dat ie dan tegen dr aandrukt en dan denkt ze natuurlijk dat ik zin heb in sex fso haha
Maar je hebt dan toch ook zin in seks? Betekent niet dat je er meteen iets mee moet doen. Kan me niet voorstellen dat ze het een probleem vindt.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 09:40
Verwijderd
ik ben een meisje en mij lijkt dat supergeil XD
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 10:23
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Lijkt me geen probleem. Je hoeft er dan ook weer niet "trots" op te zijn, tenzij je er ook trots op bent dat je handen en voeten hebt.
Ik denk dat je best trots mag zijn op wat je hebt en dat alles naar wens functioneert.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 10:36
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik denk dat je best trots mag zijn op wat je hebt en dat alles naar wens functioneert.
Nee. Blij zijn? Sure. Maar trots? Trots kun je zijn op dingen die je hebt bereikt. Trots zijn op dingen waar je niets voor hoeft te doen is nogal debiel. Net zoals trots zijn dat je Nederlander bent of trots zijn dat "ons" elftal heeft gewonnen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 11:59
Verwijderd
Wat is het probleem bro, het is normaal dat je wel eens opgewonden wordt???
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 13:28
Verwijderd
Daar hoef je niet voor te zorgen. De meeste meisjes weten ook wel dat als jij een erectie hebt dat niet direct betekent dat je dit het goede moment voor sex vindt, ongeacht of je er lichamelijk zin in hebt.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 15:05
Verwijderd
Ik denk dat de meeste meisjes wel begrijpen dat als een jongen met ze zoent dat hij ook zin heeft in seks.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 15:34
Verwijderd
maar het is niet erg luister maar naar het advies van een meisje
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 15:34
Verwijderd
Want alle meisjes hebben exact dezelfde mening.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 16:49
Verwijderd
nee maar wel een beetje de meeste
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 16:57
On efil
On efil is offline
Citaat:
nee maar wel een beetje de meeste
Ja, luister naar de 13 jarige trol!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 17:05
Verwijderd
nou bedankt zeg...XD ik ben geen trol maar een troel
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 18:20
Verwijderd
Als je het zelf heel vervelend vind kan je je pik omlaag dragen in een slip maar dan zit ie wel in de knel als ie stijf wordt.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 19:08
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
Het is meer een lul- dan een kutprobleem en er is niet veel aan te doen behalve dan een ruime of een héél strakke broek aantrekken.
Ik raad je dit alleen wel af, aangezien je teelballen naar boven worden gedrukt en dat ze dan de zelfde temperatuur krijgen als de rest van het lichaam, met gevolg dat je geen zaad meer kan produceren. (Heb ik ergens gelezen, als ik het fout heb zeg het me)

Maar inderdaad je geslachtsdeel doet wat hij wil, moeilijk tegen te houden
En zolang je vriendin er niet met je over praat of aangeeft dat ze het raar vind denk ik dat je je niet te druk over moet maken.

Laatst gewijzigd op 05-05-2013 om 19:17.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 19:18
bloodyb
bloodyb is offline
Dat heeft invloed op de kwaliteit van je zaad, niet de hoeveelheid en dan nog alleen als je het altijd doet.
Oud 05-05-2013, 20:08
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Nee. Blij zijn? Sure. Maar trots? Trots kun je zijn op dingen die je hebt bereikt. Trots zijn op dingen waar je niets voor hoeft te doen is nogal debiel. Net zoals trots zijn dat je Nederlander bent of trots zijn dat "ons" elftal heeft gewonnen.
Dus als een goede vriend(in) of familielid van jou iets heel moois bereikt, iets waar jijzelf geen donder aan kunt doen, dan ben jij er niet trots op dat hij of zij dat heeft bereikt?

"Trots of fierheid is de naam van een emotie die gekenmerkt wordt door een sterk gevoel van zelfrespect, waarbij geen plaats is voor vernedering. Je kunt trots zijn op jezelf, of op een persoon, groep, natie of object waarmee je jezelf identificeert."
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 20:34
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
Dat heeft invloed op de kwaliteit van je zaad, niet de hoeveelheid en dan nog alleen als je het altijd doet.
Nee klopt maar het volgende wel.

hier een frisse kijk uit de medische hulpmiddelenhoek, op het dragen van een de strakke broek door het sterke geslacht.

Mannen die strakke broeken dragen hebben meer kans op urineweg- en schimmelinfecties en op een verminderde spermaproductie, volgens een onderzoek onder 2000 mannen uitgevoerd door Tena Men (je weet wel - van Tena Lady). Dat meldt Huffington Post op de site.

De studie wijst uit dat een op de vijftig mannen problemen krijgt met de testikels en de blaas door het dragen van een skinny. De strakke broek kan bovendien extra drukken op de blaas, waardoor de prikkel om te plassen verstoord wordt, met urineweginfecties tot gevolg.

TV-dokter Hilary Jones bevestigt: "Het dragen van strakke kleding over een langere periode kan leiden tot infecties van de urinewegen die tot overactiviteit van de blaas, een laag aantal zaadcellen en schimmelinfecties." Hij heeft verschillende gevallen meegemaakt van mannen met gedraaide testikels als gevolg van het dragen van te strakke jeans.

------------
Hoop dat ik hier je antwoord mee kan ombuigen

Ps: 1 van de bronnen (er zijn er meer) is:
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 04:18
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dus als een goede vriend(in) of familielid van jou iets heel moois bereikt, iets waar jijzelf geen donder aan kunt doen, dan ben jij er niet trots op dat hij of zij dat heeft bereikt?

"Trots of fierheid is de naam van een emotie die gekenmerkt wordt door een sterk gevoel van zelfrespect, waarbij geen plaats is voor vernedering. Je kunt trots zijn op jezelf, of op een persoon, groep, natie of object waarmee je jezelf identificeert."
Ik snap wel dat het kan hoor, ik vind het gewoon debiel. Trots zijn op iemand om wie je geeft als hij iets bereikt is al heel iets anders dan trots zijn op zijn mooie haar, of iets anders waar hij niets voor heeft hoeven doen. Maar ik weet niet of ik dat ook trots zou noemen, misschien eerder blij. Zo ben ik blij dat ik in Nederland ben geboren en niet in Somalië, maar trots? Ik moet trots zijn omdat mijn ouders seks hebben gehad en ik toevallig ben geboren? Sorry maar ik snap dat niet. Net zoals ik niet snap hoe je trots kunt zijn op je piemel. Die heb je gekregen, daar heb je niets voor hoeven doen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 08:12
Verwijderd
gaan jullie nou ruzie maken over het woordje trots oke vowel we snappen dat je het nu niet snapt en guarnere gebruik dan een ander woordje en laten we niet oftopic gaan
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 09:29
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
gaan jullie nou ruzie maken over het woordje trots oke vowel we snappen dat je het nu niet snapt en guarnere gebruik dan een ander woordje en laten we niet oftopic gaan
Is gewoon een gezonde discussie, dat leer jij over een paar jaar ook wel

@ Vowel: kan me erin vinden dat jij daar zo over denkt, maar dan moet je niet zeggen dat het zo is, maar dat jij het zo vindt Ik vind bijvoorbeeld dat ik best trots mag zijn op mijn land en wat wij gezamenlijk bereiken..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 10:02
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Is gewoon een gezonde discussie, dat leer jij over een paar jaar ook wel

@ Vowel: kan me erin vinden dat jij daar zo over denkt, maar dan moet je niet zeggen dat het zo is, maar dat jij het zo vindt Ik vind bijvoorbeeld dat ik best trots mag zijn op mijn land en wat wij gezamenlijk bereiken..
Offtopic: Het is een beetje het verschil tussen "trots zijn dat de zon opkomt" (iets waar je geen enkele invloed op hebt en niks voor hoeft te doen), "trots zijn op de democratie van Nederland" (arguably, want ook daar heb jij niks voor gedaan) en "trots zijn dat je een moeilijk examen hebt gehaald na dagen ervoor te leren" (waar je daadwerkelijk moeite hebt gedaan, iets van belang hebt bereikt en dat zelf voor elkaar hebt gekregen).

Beetje offtopic discussie verder overigens.
Oud 06-05-2013, 10:22
Verwijderd
''BAM''
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 11:02
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Offtopic: Het is een beetje het verschil tussen "trots zijn dat de zon opkomt" (iets waar je geen enkele invloed op hebt en niks voor hoeft te doen), "trots zijn op de democratie van Nederland" (arguably, want ook daar heb jij niks voor gedaan) en "trots zijn dat je een moeilijk examen hebt gehaald na dagen ervoor te leren" (waar je daadwerkelijk moeite hebt gedaan, iets van belang hebt bereikt en dat zelf voor elkaar hebt gekregen).

Beetje offtopic discussie verder overigens.
Offtopic: Dit bedoelde ik dus.

En ja, het is een beetje offtopic. Dus. Sorry.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 11:23
Verwijderd
ja dat verdien ik wel XD
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 19:39
DJLAD
DJLAD is offline
well that escalated quickly
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 22:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik denk dat meerdere mannen hier wel last van hebben maar hoe kun je ervoor zorgen dat als je intiem aan het zoenen bent en je eigenlijk nog niet in haar broek wil duiken omdat het nog te vroeg is die paal tussen je bennen slap houde? haha

Ja, nou, ontzettende last. Ik kan er niet van slapen soms. Wat moet die vrouw wel niet denken, dat je geil van haar wordt?! Schande! fso haha.
Oud 06-05-2013, 22:59
thejigglypuff
thejigglypuff is offline
Citaat:
Ja, nou, ontzettende last. Ik kan er niet van slapen soms. Wat moet die vrouw wel niet denken, dat je geil van haar wordt?! Schande! fso haha.
precies wat ik dacht
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 13:12
mr beats
mr beats is offline
hoi je hoeft je er niet voor te schamen en je bent egt niet de enige die dit heeft aan het begin is dit redelijk zeker wanneer je van iemand houd
Met citaat reageren
Oud 10-05-2013, 14:29
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Ik zou het pas erg vinden als degene waar ik mee zoen niet opgewonden wordt. En ik heb zo'n idee dat ik niet de enige ben. Dus niet zo druk om maken.
Oud 09-06-2013, 12:58
mafkees416
mafkees416 is offline
Ik kreeg mijn eerste zoen op mijn 17e en toen kreeg ik er een dikke piemel van.
Nu ben ik 10 jaar verder en nog steeds krijg ik tijdens een potje zoenen een stijve lul.
Het is heel normaal en zoals mevrouw Kaas hierboven zegt: het is een compliment voor het meisje, het zou kunnen dat ze zich onzeker gaat voelen zijn als het niet zo was...
Oud 16-06-2013, 21:31
Verwijderd
Precies. En als ze heeft opgelet bij bio, weet ze ook wel je geen controle hebt over het wel of niet hebben van een stijve.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten