![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar inderdaad je geslachtsdeel doet wat hij wil, moeilijk tegen te houden ![]() En zolang je vriendin er niet met je over praat of aangeeft dat ze het raar vind denk ik dat je je niet te druk over moet maken. Laatst gewijzigd op 05-05-2013 om 19:17. |
![]() |
||
Citaat:
"Trots of fierheid is de naam van een emotie die gekenmerkt wordt door een sterk gevoel van zelfrespect, waarbij geen plaats is voor vernedering. Je kunt trots zijn op jezelf, of op een persoon, groep, natie of object waarmee je jezelf identificeert." |
![]() |
||
Citaat:
hier een frisse kijk uit de medische hulpmiddelenhoek, op het dragen van een de strakke broek door het sterke geslacht. Mannen die strakke broeken dragen hebben meer kans op urineweg- en schimmelinfecties en op een verminderde spermaproductie, volgens een onderzoek onder 2000 mannen uitgevoerd door Tena Men (je weet wel - van Tena Lady). Dat meldt Huffington Post op de site. De studie wijst uit dat een op de vijftig mannen problemen krijgt met de testikels en de blaas door het dragen van een skinny. De strakke broek kan bovendien extra drukken op de blaas, waardoor de prikkel om te plassen verstoord wordt, met urineweginfecties tot gevolg. TV-dokter Hilary Jones bevestigt: "Het dragen van strakke kleding over een langere periode kan leiden tot infecties van de urinewegen die tot overactiviteit van de blaas, een laag aantal zaadcellen en schimmelinfecties." Hij heeft verschillende gevallen meegemaakt van mannen met gedraaide testikels als gevolg van het dragen van te strakke jeans. ------------ Hoop dat ik hier je antwoord mee kan ombuigen Ps: 1 van de bronnen (er zijn er meer) is:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @ Vowel: kan me erin vinden dat jij daar zo over denkt, maar dan moet je niet zeggen dat het zo is, maar dat jij het zo vindt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Beetje offtopic discussie verder overigens. ![]()
||
Citaat:
![]() En ja, het is een beetje offtopic. Dus. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik kreeg mijn eerste zoen op mijn 17e en toen kreeg ik er een dikke piemel van.
Nu ben ik 10 jaar verder en nog steeds krijg ik tijdens een potje zoenen een stijve lul. Het is heel normaal en zoals mevrouw Kaas hierboven zegt: het is een compliment voor het meisje, het zou kunnen dat ze zich onzeker gaat voelen zijn als het niet zo was...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
heb ff een vraagje ~~dolce~~ | 18 | 27-05-2003 11:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
ff n vraagje over de pil miss x | 3 | 05-05-2003 17:24 | |
Liefde & Relatie |
ff een vraag over het slapen diamondvoodoo | 32 | 07-03-2003 19:48 | |
Vrije tijd |