![]() |
|
Je gaat zeker veel te ver. Er is niet eens geobjectiveerd of er sprake is van gehoorschade en jij denkt al aan gehoorapparaten, die overigens ook niet zomaar vergoed worden door de verzekering.
Je zou nogmaals met hem kunnen praten en aandringen op een gehoortest. Wil hij hier niet aan, dan houdt het helaas op, je kunt hem niet dwingen en dat is je taak ook niet als vriend. |
![]() |
|
Als zijn gehoor idd zo slecht is of wordt is het nog maar een kwestie van tijd voor zijn ouders er achter komen. En dat je probeert hem te helpen is erg aardig van je maar veel meer kun je er denk ik niet aan doen.
|
Verwijderd
|
Je slaat inderdaad een beetje door. Het is fijn dat je bezorgd bent en wil helpen, maar als hij zelf niet wil, kun je hem niet dwingen.
Voor mij is het overigens geen combinatie van kijken en luisteren, ik kan mensen gewoon slecht verstaan als er dingen om me heen geluid maken. Ik zit ook vaak met een oor dichtgedrukt aan de telefoon en vroeger op school kon ik niet verstaan wat mijn vriendin aan de overkant van de tafel zei, terwijl ik 3 tafels verder wel een conversatie kon horen, dus het is ook niet iets dat met mijn tegenwoordige concentratieproblemen te maken heeft. Ik weet ook niet wat je daar aan zou kunnen doen, het is altijd een probleem geweest voor me, maar het is niet zodanig belemmerend dat ik niet kan functioneren. Ik moet enkel vaker 'wablief' zeggen ^^ En soms gewoon lachen en knikken als ik het na vijf keer nog niet weet ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Twee oren om te horen flyaway | 2 | 08-12-2011 19:01 | |
Liefde & Relatie |
niks laten horen.. annemarte | 82 | 11-05-2006 09:39 | |
Software & Hardware |
[GSM] soms hoor ik mijzelf terug in plaats van diegene die ik bel McMotion | 5 | 14-05-2004 11:24 | |
Verhalen & Gedichten |
[2] Vertrouwen | U heeft mij gehoord Verwijderd | 2 | 08-01-2003 13:32 | |
Liefde & Relatie |
Ben haar onderwerp een beetje beu gehoord! lieve | 3 | 03-11-2002 21:19 | |
Liefde & Relatie |
opeens laat hij niks meer van zich horen... en nu??? Palmboompje | 5 | 16-08-2002 13:52 |