Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2013, 07:29
BorderCross
BorderCross is offline
Zodra ik 's ochtends wakker word ben ik vrijwel altijd misselijk. Ik krijg dan ook geen hap door mijn keel heen en schuif mijn ontbijt door en verdubbel mijn lunch gewoon, aangezien ik dan wel kan eten. Aantal keren naar huisarts geweest, en deze kon niks vinden, doorverwijzing naar het ziekenhuis leverde ook niks op. Ik neem aan dat het iets lichamelijks is, en niet iets geestelijks. Zou iemand weten wat de oorzaak hiervan kan zijn? Alvast bedankt.
Oud 28-05-2013, 09:35
Pluis
Pluis is offline
Hoi ik heb het ook in periodes heel vaak. Gek genoeg kun je ook misselijk zijn van de honger! Dus probeer om tóch iets te eten, bij mij gaat het dan sneller over.
Oud 28-05-2013, 09:44
Verwijderd
Ik heb dit eigenlijk altijd op dagen dat ik niet uit mezelf wakker kan worden (dus eigenlijk iedere werkdag). Wat voor mij goed helpt is Fruitontbijt (zo'n drinkspul). Dat krijg ik goed weg als ik misselijk ben, en dan ben ik ook direct van dat misselijke gevoel af. Rond 10u krijg ik dan echt trek en pak ik alsnog een boterham.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 18:29
Sprietje.
Sprietje. is offline
ik krijg ook nooit vast voedsel door mijn strot op de vroege ochtend. mijn tip eet een bord pap, je drinkt het zo weg ^^ maarja je moet er van houden..
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 19:39
OVAP
OVAP is offline
Zoals hierboven staat het kan zijn dat je misselijk bent door de honger dat noemen ze ook wel "geeuwhonger" je denkt dat dat je misselijk bent en geen hap door je keel kan krijgen maar dat is niet zo. En dit kan je ook niet bewijzen door testjes dat is aan jezelf. Ik heb er ook soms last van vooral op school maar dan eet ik wel altijd iets ook al is het maar een klein beetje. En als het egt zo erg is dan kan je altijd drinkontbijt nemen daar zitten genoeg vezels in als een boterham.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 20:58
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ik heb dit ook altijd gehad vroeger ;o
Misschien moetje gewoon veel verschillende dingen proberen, ik was er achtergekomen datik alleen brood met pindakaas en sinaasappelsap lekker vind inde ochtend, en fruit.
Of misschien fruitshakes maken? Misschien hou je alleen niet van vast voedsel inde ochtend? Je kanhet proberen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2013, 21:49
Sander =D
Sander =D is offline
@TS: Heb je de drinkontbijt tip geprobeerd? Helpt bij mij ook erg goed. Maar ik heb meestal gewoon totaal geen hongergevoel, zonder misselijkheid dus.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten