Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2013, 12:47
xloveyouboy
xloveyouboy is offline
Haai,
Mijn vriend en ik zijn nu al bijna 8 maanden. Na 2 maanden begonnen we al met handwerk en een maand later ook met mondwerk. Dus al vrij snel, voor beide was dit de eerste keer dat we dat deden. Ik vind het altijd wel leuk en ik kom ook wel maar ik wil eigenlijk wel verder gaan. Het hand/mond werk word een beetje saai, gevoel van klaarkomen word minder lekker. We hebben hier al over gepraat maar dat heeft geen zin gehad. hij zei dat hij nog wou wachten met het. Omdat hij wil wachten vraag ik me af of hij nog wel iets voor me voelt. Mij lijkt het niet heel normaal dat een jongen van 17 niet wil neuken. Als ik naakt naast hem lig krijgt hij wel een harde maar hij wil niet neuken.. Wat moet ik hiermee?
x
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 12:49
Verwijderd
Vragen waarom hij niet wil neuken.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 12:58
bierkoning
bierkoning is offline
Vraag het hem inderdaad. Wij kunnen dat helaas niet ruiken.
Oud 29-05-2013, 12:58
Elin3
Elin3 is offline
Waarom zou hij niet van je houden/ iets voor je voelen als hij nog geen seks wil? Ik denk dat jongens sneller seks hebben met iemand zonder echt verliefd op diegene te zijn als dat ze seks weigeren om die reden.
Misschien is het uitstellen juist wel een bewijs van zijn gevoelens, seks is voor hem iets waardevols net als jullie relatie...
Als hij niet wil zal je dat moeten respecteren en moeten accepteren. Misschien kunnen jullie wat andere dingen proberen qua hand en mondwerk waardoor het toch leuk blijft.
Oud 29-05-2013, 13:18
xloveyouboy
xloveyouboy is offline
Citaat:
Vraag het hem inderdaad. Wij kunnen dat helaas niet ruiken.
Al paar keer gevraagd, geen duidelijk antwoord. Ik denk dat ik het wil doen omdat gevoelens voor hem veranderen, het is niet zo dat ik perse wil maar meer om te proberen relatie te redden..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 13:23
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Al paar keer gevraagd, geen duidelijk antwoord. Ik denk dat ik het wil doen omdat gevoelens voor hem veranderen, het is niet zo dat ik perse wil maar meer om te proberen relatie te redden..
Waarom zou seks je relatie redden?
Zou het kunnen dat hij niet wil omdat de relatie niet lekker loopt?
Oud 29-05-2013, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Al paar keer gevraagd, geen duidelijk antwoord.
Dan blijf je doorvragen tot je een duidelijk antwoord hebt en anders negeer je hem een tijd totdat hij bereid is om te praten. Geen seks is één ding, niet kunnen communiceren is heel wat anders.

Citaat:
Zou het kunnen dat hij niet wil omdat de relatie niet lekker loopt?
Nee.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 13:56
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
als je gevoelens voor hem minder worden moet je niet harder gaan zeuren om seks, want daar wordt het niet beter van. je moet hem ook leuk genoeg blijven vinden buiten de seks om.
Oud 29-05-2013, 15:05
Verwijderd
Jij wil graag aan seks beginnen want gevingerd en gebeft worden, worden saai en het gevoel van klaarkomen wordt minder lekker. Bedenk wel dat je van seks niet zomaar zult klaarkomen (de meeste vrouwen namelijk niet) en dat orale seks bijvoorbeeld voor velen toch heel belangrijk blijft. Heb je erg hoge verwachtingen van neukseks? Dit even helemaal los van dat hij niet wil.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 15:52
Verwijderd
Wat je ermee moet? Wachten tot 'ie wel wil.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 19:27
Guarnere
Guarnere is offline
Als jij je relatie wilt redden door aan seks te beginnen en hij daar geen behoefte aan heeft is dat blijkbaar dus niet de manier om je relatie te redden. Dan kun je beter eerst eens goed met hem gaan praten over waarom je relatie op het verkeerde spoor staat en dan je conclusies trekken. Seks kan een hoop ten goede veranderen, maar het is niet het antwoord op alles.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2013, 20:57
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Seks kan een hoop ten goede veranderen, maar het is niet het antwoord op alles.
En zeker niet als je relatie aan een zijden draadje hangt, dus praat erover
Oud 09-06-2013, 20:17
WouterAFCA
WouterAFCA is offline
ligt eraan misschien is seks juist net het beetje spanning wat ze zoeken
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten