Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik zou wss hetzelfde hebben gedaan, als man probeer je instinctief bijna altijd beter te zijn dan de rest, zeker als je vriendin erbij is. het is dus een hele vernedering voor hem, en dat wou hij niet laten merken.
Hij is zeker te vertrouwen als ik dat zo lees, ik zou het hem niet vertellen, want stiekem zijn mails lezen is (vind ik) veel erger dan de waarheid verdraaien ;P |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() @TS Je klinkt een beetje als een controlfreak, de vraag is eerder of jij te vertrouwen bent.
|
![]() |
Okee, jullie hebben allemaal gelijk, het is inderdaad ook helemaal niet netjes om zijn mail te checken.
Daar ben ik mezelf ook van bewust, dat is ook zo en ik weet ook dat ik fout zit daarmee. Maar even los van mijn fout: Het zit me toch niet helemaal lekker. Ik ben ook zeker niet mijn vertrouwen in hem kwijt, maar ik vraag me wel af waarom hij het niet gewoon eerlijk gezegd heeft zoals het is. We vertellen elkaar namelijk alles en hij weet ook wel dat ik hem geen sukkel had gevonden als hij eerlijk gezegd had wat er gebeurd is. Ik vind het aan de ene kant gewoon een beetje jammer dat hij het niet openlijk met me gespeeld heeft, hij had kunnen zeggen: 'eva, je hebt toch gelijk gehad, ik had niet zomaar moeten opzeggen, ik ga snel proberen het ondegaan te maken.' Natuurlijk is het voor hem een beetje stom om zijn fout toe te geven, maar ik weet gewoon dat hij het niet erg vind om fouten te maken en die toe te geven, zelfs niet aan mij. Ik vind het jammer dat hij dan op zn minst zijn eigen vriendin niet in vertrouwen heeft genomen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Da's volgens mij een uitdrukking in een andere taal.
Anyway, laat het los. En ik zou het niet achter kunnen houden dat ik een tijdlang obsessief heb zitten gluren. Als je dat hebt toegegeven met excuses, ben je misschien weer even betrouwbaar als hij. Verder zoals iedereen hierboven zegt; hij zal het verhaal wel opgeleukt hebben of er zit meer waarheid in dan uit die mails blijkt (baas wil hem terug en belt daarover, hij mailt terug dat ie hen ook wel mist etc. Je krijgt misschien maar de helft mee).
|
Verwijderd
|
Ik vind niet dat er iets mis is met het checken van zijn email.
Maar dit vind ik allemaal wel meevallen. Hij is op zich behoorlijk eerlijk geweest over wat er gebeurd is met zijn baan. Ik denk dat hij zelf liever had gehad dat zijn baas hem terug had gevraagd in plaats van andersom. En het zal best moeilijk voor hem zijn geweest om op zo'n manier zijn baan terug te vragen. Hij heeft het jou verteld zoals hij het gewild zou hebben, wat niet heel ver af ligt van hoe het eigenlijk is gegaan. Ik vind het heel onschuldig, maar ik snap op zich wel dat je je afvraagt waarom hij het niet aan je heeft verteld. Je denkt: "we kunnen toch alles bespreken, waarom dit dan niet?!" Maar misschien zijn er toch kleine, onschuldige dingetjes die jullie niet aan elkaar vertellen. Zoals bijv. dat jij zijn email af en toe controleert. ![]() Dat hoeft geen probleem te zijn.. misschien verandert het nog.. misschien niet. Het is in ieder geval geen probleem in mijn ogen. |
![]() |
|
HEt checken van zijn email is toch wel ver gaand. Ik bedoel, er zijn wel een aantal mensen die mijn email wachtwoord weten en vice versa (Changshan
![]() En, kijk, als hij vreem zou gaan oid en dat blijkt eruit, dan zou ik er rustig naar infoirmeren, maar bij dit is het niet heel erg toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat heet nou een wit leugentje. Het kan geen kwaad, en het is meer om het voor zichzelf goed te praten dan om jou te pesten.
En het feit dat jij elke 2 maanden zijn e-mail controleert is ook een wit leugentje (wit verzwijgentje?). Kan jij jou wel vertrouwen, is de vraag. Iedereen liegt wel eens, get over it. Vertel hem desnoods nog eens duidelijk (tussen neus en lippen door) dat hij je ALLES mag vertellen, ook al denkt hij misschien dat je dat af zou keuren. Maar blijf dan in het vervolg wel van zijn e-mail. |
![]() |
|
![]() |
volgorde :
[1] uitgangspunt : je bent n suffie ; nooit meer doen ; [2] haal een bos bloemen en geef die aan hem "omdat ie zn baan weer heeft" [3] kijk n ![]() [4] overweeg hoe je over zes maanden hem een keer vertelt dat je vroeger wel es in zijn mail keek, maar dat nu n ![]() [5] en ze leefden nog lang en gelukkig ; |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan me ook voorstellen dat de TS het niet leuk vind dat haar vriend niet helemaal open is geweest over die baan, maar dan zeg je dat tegen je vriend en mag hij het vervolgens niet leuk vinden dat zij hem nog steeds zijn mail nakijkt. Het is namelijk een blijk van vertrouwen dat hij dat wachtwoord eens aan haar heeft gegeven. Wat ik overigens ook bedoel met gezeur is dat als zij dan eindelijk iets heeft gevonden waar ze niet zo blij mee is, daar gelijk een topic over geopend moet worden om de vraag te stellen of haar vriend nog wel te vertrouwen is. |
![]() |
||
Citaat:
|
Als er zo'n mate van gebrek aan vertrouwen is moet je het toch gewoon uitmaken? Dan is het probleem helemaal niet eens meer of er echt iets aan de hand is of niet.
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar inderdaad, als je hem vertrouwt is het toch nergens voor nodig om in zijn inbox te kijken? En het kan best dat ie hierover loog, hij zal het vast wel anders gewilt hebben maar waarschijnlijk wilde hij jou niet teleurstellen. Iedereen liegt weleens, dus dat is niets nieuws. ik zou er gewoon nog even over nadenken, het is niet zo dat hij is vreemd gegaan ofzo toch? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Kan ik mijn vriend nog vertrouwen? Philosophy | 19 | 14-01-2013 20:45 | |
Psychologie |
Hoe leer ik haar te vertrouwen? DanielPieters | 16 | 19-02-2009 21:17 | |