Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Bah, vervelend!
![]() Ik vind in ieder geval wel dat het heel wat over zijn gevoel voor jou zegt dat hij het je eerlijk heeft verteld en je recht in je ogen aankijkt! (Ahum, niet echt goed Nederlands geloof ik) Dat vind ik heel goed. En hij praat er tenminste met je over, ook dat vind ik knap, want ik denk dat praten nu wel heel belangrijk is! Ik denk, maar dat vindt je zelf ook, dat uitmaken nu echt niet nodig is. Blijf praten en hij moet zorgen dat jij hem weer helemaal kan vertrouwen. Maar goed, als ie dat vertrouwen toch niet terug kan winnen en je blijft zo onzeker...?! Ik denk dat het je dan toch wel gaat slopen. Maar goed, zover is het nog niet en ik hoop dat het zover ook niet hoeft te komen! Kweet eigenlijk niet wat ik er verder nog over kan zeggen. Heel veel sterkte en succes! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja - uitmaken en heel boos woden. Nee - niet over piekeren.
|
Verwijderd
|
waaaah.. al die mensen die vreemd gaan, ik kan dr echt niet tegen..
ja, ik zeg altijd tegen mn vriend.. als je vreemd gaat, ben ik weg.. en niet omdat ik het hem niet meer zou kunnen vergeven, maar omdat ik hem dan niet meer zou vertrouwen en onze relatie niet meer zou zijn wat het was. Dat zou ik niet aankunnen, en ik zou weten dat ik dat vertrouwen in hem nooit terug zou kunnen winnen, ik zou, hoeveel ik owk van hem hou, het dus uitmaken... Maar ik snap je moeilijke situatie, aangezien je niet weet hoeveel opzet er nu in het spel was enzow.. Ik denk dat met veel praten en tijd je er wel over heen kunt komen, maar je moet dat wel willen geven. het zal denk ik veel moeite kosten. Een hele tijd geleden is er owk iets gebeurd bij mn vriend, hij had de hele avond hand in hand gezeten met een vriendin van mij (zelfs toen ie met mij zoende, zelfs toen ik misselijk buiten stond te janken, van dat janken wist ie niet hoor) en zij toen als druppel op de trugweg ook nog dat dat meisje er echt heel mooi uitzag die avond.. Hij heeft me nooit kunnen verklaren waarom nou, maar heeft idd gehuild van spijt, en is altijd blijven beweren dat het nix betekende en ik de enige ben. Inmiddels is het meer dan een jaar geleden.. Af en toe kan ik me dr weer ff heel erg kut onder voelen enzow, de vriendschap met dat meisje is owk verwaterd, onbewust had ik het gevoel haar uit mn vriends buurt te moeten houden. maar ja, hij is nog altijd bij mij, hij heeft nooit meer zoiets gedaan en heeft er nog altijd spijt van en krijgt nog altijd tranen in zn ogen als ik er weer over begin.. Dus misschien zal het bij jou hetzelfde kunnen gaan. je moet voor jezelf nagaan of je denkt je vertrouwen in hem weer te kunnen terugwinnen.. is je conclusie nee, dan heeft het verder denk ik geen zin er nog tijd in te steken, hoe moeilijk ook. is je conclusie misschien, dan moet je bepalen of je die tijd en moeite waard vind dr in te steken.. is je conclusie ja, zou ik het zoiezo toch nog proberen.. En vraag maar zo vaak om bevestiging als nodig, begin er maar zo vaak over als nodig. Hij zat fout, en alles wat jou helpt erover heen te komen moet hij dan maar even ondergaan vinnik.. heel veel sterkte iig |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Haihai,
Ik heb zelf in dezelfde situatie gezeten als jij. Mijn vriend was ook vreemd gegaan en hoorde dit alleen via via..Slecht teken, maar dat zag/ wilde ik niet zien toen. Ik heb het uiteindelijk ook niet uitgemaakt, gewoon omdat ik teveel om hem gaf en onwijs gek op hem was. Ik heb wel gezegd: als je me dit nog 1x flikt dan maak ik het uit, hoe gek ik op je ben en hoeveel ik van je hou. En daar heb ik me uiteindelijk aan gehouden...ondanks zijn mooie beloften etc. heeft hij het me na een maand of 3 daarna weer geflikt (misschien nog wel vaker i/d tussentijd)..ook hier kwam ik weer viavia achter (hij was zelfs blijven slapen bij dit meisje) Toen heb ik het dus écht uitgemaakt, hij kon blijkbaar niet zijn beloften nakomen en vond andere dingen belangrijker. Ik zeg niet dat dit bij jou gaat gebeuren, maar het zou evt. kunnen. Uit jouw verhaal kan ik opmaken dat hij 'eerlijker ' is , je hebt het zelf van hem gehoord etc. Probeer het een tijdje aan, gaat het niet weet je genoeg en doet ie onwijs veel moeite voor je dan weet je ook genoeg!! Iig suc6, want een leuke situatie is dit nog niet echt |
![]() |
|
als ik erover begin moet hij huilen en hij zegt dat ie dood mag gaan als ie er geen spijt van heeft. dat geloof ik dus wel.
ik vertrouw hem opzich ook wel, maar wat als ie nou weer uit gaat. hij zegt dat ie me de komende keren mee neemt. want ik heb hem uitgelegd hoe ik me voel. dat begrijpt ie ook wel. hij zegt zelf ook dat er geen excuuws is voor wat hij heeft gedaan en dat ie het nooit had moeten doen. maar ik kan het echt niet uit maken... hij betekend zo veel voor mij.. hij is mijn alles.... mijn leven... ik zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten. ik den k niet dat hij het nog een keer zou doen, maar als ie het wel nog een keer zou doen, zou ik nog even heel erg na moeten denken of ik de relatie dan nog voort zou willen zetten. maar op dit punt wil ik dat zeker wel. een paar vrienden van hem waren er bij toen hij het deed. en die hebben niks gezegd. hij heeft het zelf verteld, en het is natuurlijk wel heel fijn om te weten dat hij eerlijk is. dat getuigt er toch wel van dat hij van me houdt. ik heb er nog wel met zijn vrienden over gepraat. en die zeggen dat het niks voorstelde enzo... maar ja... wat heb ik daar nou aan... ? het zal gewoon even duren voor mijn vertrouwen weer terug is. en dat weet hij ook. en hij begrijpt het. dus ik maak het niet uit, maar hou hem voorlopig wel strak. ik ben helemaal niet jaloers, hij mag veel meer van mij dan vele andere meisjes hun vriend toelaten. en dat vind ie ook heel fijn, maar hij begrijpt wel dat ie nu te ver is gegaan... thnx voor de reacties, xxx *mystery*
|
nou, ut gaat onderhand allemaal wel weer... hij heeft er duidelijk echt spijt van, en hij stelde voor niet meer alleen op stap te gaan. ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat ie nog heel wat goed te maken heeft bij mij (niet alleen met dit, ik heb de laatste tijd gewoon heel veel voor hem gedaan) en dat erkende hij ook.
het is weer goed denk ik... hoop ik.... naja... kdenk het wel. bedankt voor jullie reacties... meer reacties zijn natuurlijk altijd welkom
|
klinkt misschien heel hard hoe ik het nu ga zeggen...maar ook al heeft ie t eerlijk tegen je verteld...niet pikken. de volgende keer denkt ie weer: ow als ik het maar eerlijk vertel dan komt t wel weer goed..hoe kun je hem nog vertrouwen nu?en je zegt ik wil het niet uitmaken om zoiets kleins..maar een zoen is wel heel intiem en ik vind dat dat echt niet kan maar das mijn mening! hou je trots meisje en laat die jongen gaan hoe moeilijk dat ook is maar ik spreek uit ervaring en een relatie zonder vertrouwen is geen relatie en uiteindelijk gaat een van jullie of jullie allebei er aan onderdoor! suc6 verder!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vreemd gegaan Denise1993 | 44 | 14-08-2009 18:34 | |
Liefde & Relatie |