Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2002, 20:44
*mystery*
*mystery* is offline
vorige vrijdag is mijn vriend vreemd gegaan. hij heeft met een ander meisje gezoend. hij heeft het eerlijk tegen mij verteld, en zei dat het maar 4 seconden duurde en dat zij hem zoende, en dat wil ik nog wel geloven, want hij zou (denk en hoop ik) niet zomaar een meisje zoenen. hij heeft er heel veel spijt van en moest huilen, en keek me recht in m'n ogen en zei dat ie het nooit meer zal doen en dat ie echt heel veel van me houdt, maar hoe kan ik nu nog rustig thuis zitten als ie alleen met z'n vrienden uitgaat... hoe moet ik hem dan vertrouwen... hoe graag ik het ook wil, en hoe erg ik het ook geloof dat ie het nooit meer zal doen, ik kan het niet vergeten.
Ik weet niet wat ik moet doen. ik wil het niet uitmaken om zoiets kleins, maar hoewel het voor hem niks betekend, betekend het wel wat voor mij... ik kan het niet uit m'n hoofd zetten.
het betekend wel wat voor me dat ie het eerlijk heeft verteld, en dat ie zegt dat ie echt heel veel van me houdt, en dat het voor hem niks betekende en dat alles, maar dan nog... hoe moet ik me nu voelen? ik laat hem heel vrij in alles. hij mag van mij best met andere meisjes dansen en in hun kont knijpen for fun, maar we hebben toch echt duidelijk afgesproken dat zoenen te ver gaat.

ik wil hem vertrouwen. want ik weet diep in mijn hart dat hij dat wel waard is, en dat hij wel te vertrouwen is, maar ik voel me zo verraden. waarom doet ie dat? hij zegt dat het niet aan mij ligt, en dat hij onze relatie niet saai vind worden, en dat ie echt van mij houdt, en alleen van mij, en ik hou ook heel veel van hem. hij is mijn alles, en ik heb het hem wel vergeven, maar ik kan het natuurlijk niet vergeten....

ik hou van hem, en wil hem niet kwijt, maar wat moet ik nou doen???
Oud 02-05-2002, 22:05
Verwijderd
ik dacht dat jij al bijna een jaar of een jaar had, in dat geval zou ik hem een kans geven, gezien de feit dat zij zoende en t niet langer was dan 4 sec. ik denk dat je t beste door de vingers kijken, want hij heeft spijt betoond, en een goed gesprek.

En daarin hem duidelijk maken dat je t maar 1 keer pikt en dat je flink boos en verdrietig bent geworden, en afspraken maken
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 02:56
]{enshin
]{enshin is offline
Onderstaande zijn maar ruwe schattingen:

Aan je tekst te zien ben je onzeker en je geeft iig heel veel om hem. Er is een vervelend incident gebeurd. Dan is het natuurlijk logisch dat er negatieve emoties ontstaan. Emotioneel conclussies trekken leidt tot misvattingen. Geduld is een oud medicijn. Ik denk dat je diep van binnen hem wel vertrouwt.

Succes ermee...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 07:26
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Neem een tijdje afstand.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 08:49
snoopy
snoopy is offline
ik kan me heel goed voorstellen dat je daar mee zit, zeg! Ik denk dat hij je vertrouwen een beetje terug moet winnen. Een beetje z'n best doen, voor jou! Ik denk dat je er op een gegeven moment niet meer zo mee zit, maar dat kan eventjes duren. Kijk het even aan. Als je het over een paar maanden nog steeds niet uit je kop kunt zetten, moet je het eventueel wel uitmaken, maar het lijkt me echt niet nodig om het uit te maken.
Oud 03-05-2002, 09:50
Dark Angel
Dark Angel is offline
Dat vertrouwen kan je niet zomaar weer terugtoveren hoor... Dat zal gewoon helemaal overnieuw moeten groeien, en misschien word het wel nooit meer helemaal zoals het was.

Probeer jezelf niet te forceren. Neem desnoods een weekje afstand om alles op een rijtje te krijgen. Als hij er echt zo'n berouw van heeft dan zal hij ook begrijpen dat jij hier niet doodleuk overheen kan stappen - hij heeft vertrouwen kapotgemaakt en zal je de tijd moeten geven om dat weer te later herstellen.
Oud 03-05-2002, 10:54
sgatjuh
sgatjuh is offline
mijn vriend is ook pas vreemd gegaan het andere was hij wou echt met HAAR verder dus..
maar om op jou verhaal te komen hij heeft laten zien dat hij er spijt van had en ik zou als ik jou was hem proberen te vertrouwen ookal zal dat heel moeilijk zijn heel veel succes meid!! xxxsagtjuh
Oud 03-05-2002, 12:11
The Bachelor
The Bachelor is offline
als je al een tijd met hem heb,en je wil hem nie kwijt dan moet hij ervoor zorgen dat hij het vertrouwen terugkrijgt, dus, zou hij gewoon een tijd naar je moeten luisteren, en dus voorlopig niet alleen uitgaan, of met jou erbij of nie. hij moet het weer verdienen en dat kan nie zomaar. een goed gesprek moet je zowieso voeren, verder sterkte!
Oud 03-05-2002, 16:22
vixen
vixen is offline
als hij jou kan overtuigen dat het niks was en dat hij het nooit meer zou doen kan je er overnadenken hem te vergeven, maar jongens kunnen erg goed liegen, dus je moet zelf zien wat je doet, alleen als ie het nog een waagt zou ik hem dumpen.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 17:26
*mystery*
*mystery* is offline
op 24 mei hebben we een jaar, dus we hebben idd al lang.
hij zegt dat het voor hem niks betekend, maar voor mij wel. hij is echt heel lief, en ik weet dat ik hem wel kan vertrouwen, maar op dit moment is het voor mij heel moeilijk. ik was op zich niet echt boos, maar eerder teleurgesteld, omdat ik zoiets niet van hem had verwacht. ik weet wel dat ie vroeger echt een player is, maar hij is gewoon niet het type om vreemd te gaan.

ik doe ook soort van afstand van hem. ik zie hem nog wel dagelijks, maar doe afstandelijk. ik wil niet met hem zoenen, en als ie dat door heeft zegt ie ook sorry, je weet dat ik van je hou... ik zal het echt nooit meer doen, het spijt me echt.
en ik vind ook wel dat als iemand je recht in je ogen kan kijken en dan zeggen dat ie er echt spijt van heeft en dat ie het nooit meer zal doen dat ie het dan meent. als ie het nu nog een keer zal doen, zal ik het denk ik niet uitmaken, daarvoor hou ik teveel van hem, maar ik zal hem dan wel een tijdje niet willen zien. ik geloof wel dat ie er spijt van heeft, maar ik voel me op dit moment heel onzeker.
hij is ook nog niet helemaal volwassen. hij ziet veel dingen alleen nog vanuit zijn eigen ogen, en ziet niet in dat hij met sommige dingen mij of anderen ook pijn kan doen. dat probeer ik hem duidelijk te maken, en dat komt ook wel, maar voor mij is het af en toe erg moeilijk. soms dan doe ik zoveel voor hem, en daar krijg ik dan niks voor terug. dat heeft hij nu door, want hij zei het laatst, maar ja... ik weet nu gewoon nog niet echt wat ik moet doen. we praten wel veel...
naja.. bedankt voor alle reacties!!!!!!
=xxx= *mystery*
Oud 04-05-2002, 09:13
U-NiQ
U-NiQ is offline
Hey!

Jeej, wat kut

Maar goed, als ik jou was zou ik er niet gelijk een punt achter zetten, maar ik geloof dat je dat ook niet van plan was?

Praat veel met hem, en maak hem heel goed duidelijk wat jou grenzen zijn!
Ook zou ik hem voorlopig niet alleen met vrienden op stap laten gaan, zodat jij de kans krijgt om jou vertrouwen in hem te herstellen. Want ik kan me voorstellen dat die een flinke deuk heeft opgelopen.
Als hij echt om je geeft, en bij je wil blijven zal hij het niet erg vinden om een tijdje niet met vrienden te gaan stappen.

Nou, succes meid!

Kus Linda
Oud 04-05-2002, 12:51
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
Citaat:
otherside schreef:
als hij jou kan overtuigen dat het niks was en dat hij het nooit meer zou doen kan je er overnadenken hem te vergeven, maar jongens kunnen erg goed liegen, dus je moet zelf zien wat je doet, alleen als ie het nog een waagt zou ik hem dumpen.
dat blijft altijd de moeilijkheid , beoordelen of iemand wel of niet liegt.. zeker na vreemdgaan dan geloof je niks meer wat de ander zegt of t nou waar is of niet.
wat dat betreft kan je t dus beter nooit vergeven ..zo en zo zal je altijd als ie ff een beetje met een meisje praat ofzo dr altijd wat bij denken.
Oud 05-05-2002, 14:10
Piccola
Piccola is offline
Bah, vervelend!
Ik vind in ieder geval wel dat het heel wat over zijn gevoel voor jou zegt dat hij het je eerlijk heeft verteld en je recht in je ogen aankijkt! (Ahum, niet echt goed Nederlands geloof ik) Dat vind ik heel goed. En hij praat er tenminste met je over, ook dat vind ik knap, want ik denk dat praten nu wel heel belangrijk is! Ik denk, maar dat vindt je zelf ook, dat uitmaken nu echt niet nodig is. Blijf praten en hij moet zorgen dat jij hem weer helemaal kan vertrouwen. Maar goed, als ie dat vertrouwen toch niet terug kan winnen en je blijft zo onzeker...?! Ik denk dat het je dan toch wel gaat slopen. Maar goed, zover is het nog niet en ik hoop dat het zover ook niet hoeft te komen! Kweet eigenlijk niet wat ik er verder nog over kan zeggen. Heel veel sterkte en succes!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 17:34
Q
Q is offline
Uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:03
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
vorige vrijdag is mijn vriend vreemd gegaan *knip* en zei dat het maar 4 seconden duurde en dat zij hem zoende, *knip*ik hou van hem, en wil hem niet kwijt, maar wat moet ik nou doen???
vraag je af: is hij vreemd gegaan? Heeft hij haar gezoend?
Ja - uitmaken en heel boos woden. Nee - niet over piekeren.
Oud 05-05-2002, 20:40
Verwijderd
waaaah.. al die mensen die vreemd gaan, ik kan dr echt niet tegen..

ja, ik zeg altijd tegen mn vriend.. als je vreemd gaat, ben ik weg.. en niet omdat ik het hem niet meer zou kunnen vergeven, maar omdat ik hem dan niet meer zou vertrouwen en onze relatie niet meer zou zijn wat het was. Dat zou ik niet aankunnen, en ik zou weten dat ik dat vertrouwen in hem nooit terug zou kunnen winnen, ik zou, hoeveel ik owk van hem hou, het dus uitmaken...

Maar ik snap je moeilijke situatie, aangezien je niet weet hoeveel opzet er nu in het spel was enzow.. Ik denk dat met veel praten en tijd je er wel over heen kunt komen, maar je moet dat wel willen geven. het zal denk ik veel moeite kosten. Een hele tijd geleden is er owk iets gebeurd bij mn vriend, hij had de hele avond hand in hand gezeten met een vriendin van mij (zelfs toen ie met mij zoende, zelfs toen ik misselijk buiten stond te janken, van dat janken wist ie niet hoor) en zij toen als druppel op de trugweg ook nog dat dat meisje er echt heel mooi uitzag die avond.. Hij heeft me nooit kunnen verklaren waarom nou, maar heeft idd gehuild van spijt, en is altijd blijven beweren dat het nix betekende en ik de enige ben. Inmiddels is het meer dan een jaar geleden..

Af en toe kan ik me dr weer ff heel erg kut onder voelen enzow, de vriendschap met dat meisje is owk verwaterd, onbewust had ik het gevoel haar uit mn vriends buurt te moeten houden. maar ja, hij is nog altijd bij mij, hij heeft nooit meer zoiets gedaan en heeft er nog altijd spijt van en krijgt nog altijd tranen in zn ogen als ik er weer over begin..

Dus misschien zal het bij jou hetzelfde kunnen gaan. je moet voor jezelf nagaan of je denkt je vertrouwen in hem weer te kunnen terugwinnen.. is je conclusie nee, dan heeft het verder denk ik geen zin er nog tijd in te steken, hoe moeilijk ook. is je conclusie misschien, dan moet je bepalen of je die tijd en moeite waard vind dr in te steken.. is je conclusie ja, zou ik het zoiezo toch nog proberen..

En vraag maar zo vaak om bevestiging als nodig, begin er maar zo vaak over als nodig. Hij zat fout, en alles wat jou helpt erover heen te komen moet hij dan maar even ondergaan vinnik..

heel veel sterkte iig
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 22:14
highlight
highlight is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

ja, ik zeg altijd tegen mn vriend.. als je vreemd gaat, ben ik weg.. en niet omdat ik het hem niet meer zou kunnen vergeven, maar omdat ik hem dan niet meer zou vertrouwen en onze relatie niet meer zou zijn wat het was. Dat zou ik niet aankunnen, en ik zou weten dat ik dat vertrouwen in hem nooit terug zou kunnen winnen, ik zou, hoeveel ik owk van hem hou, het dus uitmaken...

TIs niet dat ik 'm niet zou kunnen vergeven, maar idd het vertrouwen is weg, en ik zou volgens mij ook nóg jaloerser worden dan ik al ben ( )
Oud 05-05-2002, 23:02
maksietje
maksietje is offline
Is er eigenlijk iemand die het gezien heeft, een vriendin van je ofzo??

Als je veel van hem houd, dan moet je gewoon doorgaan. Hij heeft in ieder geval iets bij je goed te maken.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 10:06
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Q schreef:
Uitmaken.

een kortere reply is er niet geweest hier
Oud 06-05-2002, 10:44
ilsy
ilsy is offline
Haihai,

Ik heb zelf in dezelfde situatie gezeten als jij. Mijn vriend was ook vreemd gegaan en hoorde dit alleen via via..Slecht teken, maar dat zag/ wilde ik niet zien toen. Ik heb het uiteindelijk ook niet uitgemaakt, gewoon omdat ik teveel om hem gaf en onwijs gek op hem was. Ik heb wel gezegd: als je me dit nog 1x flikt dan maak ik het uit, hoe gek ik op je ben en hoeveel ik van je hou.

En daar heb ik me uiteindelijk aan gehouden...ondanks zijn mooie beloften etc. heeft hij het me na een maand of 3 daarna weer geflikt (misschien nog wel vaker i/d tussentijd)..ook hier kwam ik weer viavia achter (hij was zelfs blijven slapen bij dit meisje)

Toen heb ik het dus écht uitgemaakt, hij kon blijkbaar niet zijn beloften nakomen en vond andere dingen belangrijker.

Ik zeg niet dat dit bij jou gaat gebeuren, maar het zou evt. kunnen.
Uit jouw verhaal kan ik opmaken dat hij 'eerlijker ' is , je hebt het zelf van hem gehoord etc. Probeer het een tijdje aan, gaat het niet weet je genoeg en doet ie onwijs veel moeite voor je dan weet je ook genoeg!!

Iig suc6, want een leuke situatie is dit nog niet echt
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:05
*mystery*
*mystery* is offline
als ik erover begin moet hij huilen en hij zegt dat ie dood mag gaan als ie er geen spijt van heeft. dat geloof ik dus wel.
ik vertrouw hem opzich ook wel, maar wat als ie nou weer uit gaat. hij zegt dat ie me de komende keren mee neemt. want ik heb hem uitgelegd hoe ik me voel. dat begrijpt ie ook wel. hij zegt zelf ook dat er geen excuuws is voor wat hij heeft gedaan en dat ie het nooit had moeten doen.
maar ik kan het echt niet uit maken... hij betekend zo veel voor mij.. hij is mijn alles.... mijn leven... ik zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten.
ik den k niet dat hij het nog een keer zou doen, maar als ie het wel nog een keer zou doen, zou ik nog even heel erg na moeten denken of ik de relatie dan nog voort zou willen zetten. maar op dit punt wil ik dat zeker wel.
een paar vrienden van hem waren er bij toen hij het deed. en die hebben niks gezegd. hij heeft het zelf verteld, en het is natuurlijk wel heel fijn om te weten dat hij eerlijk is. dat getuigt er toch wel van dat hij van me houdt. ik heb er nog wel met zijn vrienden over gepraat. en die zeggen dat het niks voorstelde enzo... maar ja... wat heb ik daar nou aan... ? het zal gewoon even duren voor mijn vertrouwen weer terug is. en dat weet hij ook. en hij begrijpt het. dus ik maak het niet uit, maar hou hem voorlopig wel strak. ik ben helemaal niet jaloers, hij mag veel meer van mij dan vele andere meisjes hun vriend toelaten. en dat vind ie ook heel fijn, maar hij begrijpt wel dat ie nu te ver is gegaan...
thnx voor de reacties,
xxx
*mystery*
Oud 08-05-2002, 08:49
Roozie
Roozie is offline
Laat hem niet gaan, hij heeft er duidelijk spijt van maar maak hem duidelijk dat hij het niet nog een keer moet flikken!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 11:02
apart persoontje
apart persoontje is offline
Als je echt heel veel van hem houd, NIET LATEN GAAN!
Maar laat hem wel goed voelen hoe je erover denkt
Oud 08-05-2002, 19:31
*mystery*
*mystery* is offline
nou, ut gaat onderhand allemaal wel weer... hij heeft er duidelijk echt spijt van, en hij stelde voor niet meer alleen op stap te gaan. ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat ie nog heel wat goed te maken heeft bij mij (niet alleen met dit, ik heb de laatste tijd gewoon heel veel voor hem gedaan) en dat erkende hij ook.

het is weer goed denk ik...
hoop ik.... naja... kdenk het wel. bedankt voor jullie reacties... meer reacties zijn natuurlijk altijd welkom
Oud 11-05-2002, 02:38
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
klinkt misschien heel hard hoe ik het nu ga zeggen...maar ook al heeft ie t eerlijk tegen je verteld...niet pikken. de volgende keer denkt ie weer: ow als ik het maar eerlijk vertel dan komt t wel weer goed..hoe kun je hem nog vertrouwen nu?en je zegt ik wil het niet uitmaken om zoiets kleins..maar een zoen is wel heel intiem en ik vind dat dat echt niet kan maar das mijn mening! hou je trots meisje en laat die jongen gaan hoe moeilijk dat ook is maar ik spreek uit ervaring en een relatie zonder vertrouwen is geen relatie en uiteindelijk gaat een van jullie of jullie allebei er aan onderdoor! suc6 verder!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten